Jesteśmy po emisji pierwszego odcinka serialu o nowojorskiej pielęgniarce - Siostra Jackie. Jakie są Wasze pierwsze wrażenia o serialu?

Serial Siostra Jackie.

 

.

.

 

Komentarze użytkowników

#1  2011.01.14 06:49:56 ~meggi

Serial powala na kolana.Profesjonalizm pielęgniarki, dystans do otoczenia godny jest "drogie siostry" naśladowania. Może niekoniecznie ten seks :):):)- no ale za to jak działa na jej figurę?

#2  2011.01.14 08:49:06 maniek66

Serial ala dr House a że ja lubie kontrowersyjne osoby to siostra Jackie też mi się spodobała. Może nie do końca pochwalam zdrade męża i seks za tabletki, ale cała reszta bomba! Poza tym to tylko serial!

#3  2011.01.14 10:40:31 ~Beta

W naszych realiach, zakres kompetencji pielęgniarki jest bardzo wąski. Z jednej strony podnosimy kwalifikacje z drugiej jesteśmy sprowadzane do zmiany pampersów. Przełożeni nie chcą zauważyć, że pielęgniarki się specjalizują i ich kompetencje powinny być wykorzystywane w pracy. KTO WIDZIAŁ W NASZYCH REALIACH PIELĘGNIARKĘ KTÓRA JEST KOMPETENTNIEJSZA OD LEKARZA? Lekarze uważają ,że mamy uprawnienia jedynie do informowania o czynnościach pielęgniarskich (karmienie, mycę). Nic bardziej błędnego.

#4  2011.01.14 10:48:54 ~Ania

Może trochę nauczymy się asertywności i pokarzemy, że nie jesteśmy głupsze od pielęgniarek z innych Państw. Gdzie pomoce pielęgniarskie? Kiedy wprowadzi się realny zakres obowiązków w zależności od wykształcenia. Serial jest OK. Jesteśmy tylko ludzmi a nie Siostrami - Aniołami. Mam prawo być nieuprzejma dla impertynenta czy chamskiej rodziny.

#5  2011.01.14 12:23:19 ~;)

Prawda lekarze czasem są głupsi od nas, ale my ich nadal szanujemy bez wzajemności.a reszta spoko, choć sama nie zdobyłabym się nigdy na takie oszustwa podpis na narządy, kradzież kasy dla dziewczyny w ciąży narkotyki sex, to i tak serial mi się podoba:)

#6  2011.01.14 12:49:39 ~ja

Niestety,głupi. LICZYŁAM NA COŚ INNEGO.

#7  2011.01.14 13:28:27 ~a.

Głupi to jest słodko- pierdzący, nierealny "na dobre i na złe", w którym ludzie nie maja wad, wszyscy są cudowni, wszystko jest idealnie dograne i tak funkcjonuje :)

#8  2011.01.14 14:06:47 ~Karola

Coś w stylu Dr House! Lubie takie filmy i mi się podobało! Tylko troszkę krótki! Przynajmniej potrafi wygarnąć prawdę lekarzowi bez oporów! A nie tak jak my kajamy się przed nimi!

#9  2011.01.14 14:56:40 ~jola

Może się rozkręci bo narazie kiepsko

#10  2011.01.14 15:31:42 ~gosia

No pech nie ogladałam zapierniczałam całą noc przy chorych

#11  2011.01.14 16:50:32 pussik

Po przeczytaniu wiadomości, że nasze amerykańskie koleżanki oburzają się na obraz pielęgniarki przedstawiony w tym filmie, obejrzałam go z tym większym zainteresowaniem. I doszłam do wniosku, iż to w polskiej kinematografii pielęgniarka to słodko-naiwna kretynka, bez charakteru i odwagi aby przeciwstawić się niekompetencji lekarzy, ich lenistwu i arogancji. Brawo Jackie! Tylko niepotrzebnie znowu pojawia się zapożyczony z Dr.Housa Vicodin. Czy wszyscy inteligentni muszą być na haju?

#12  2011.01.14 18:47:29 ~nurse male

Widzę że fanklub Jackie sie powiększa hehe serial moim zdaniem jest naprawdę ok bardzo ok a tak pozatym drogie koleżanki i koledzy więcej pewności siebie przeciez skoro się dokształcacie to zdobywacie także nowe umiejętności w końcu każdy z nas chyba juz potrafi osłuchać pacjenta i wychwycić nieprawidłowości ja w swojej pracy wykorzystuję stetoskop latarke a nie pracuje ani na sor ani w ip, ale chce wiedzieć czy mój pacjent akurat nie ma trzeszczeń w płucach czy np nie doszło u niego do jakiejś reakcji w mózgu i np nie dostał udaru a to czy lekarz weźmie moje sugestie pod uwagę to jest mało istotna sprawa ja wiem że robie to dla dobra pacjenta więc zacznijmy trochę więcej działąc ja nie chce tutaj pisać o wyręczaniu lekarzy ale w końcu my też mamy swoje prawa pozdrawiam pigularz

#13  2011.01.14 19:03:56 ~JolaSzn

Witam, realia życia pielęgniarki-dla mnie bomba! I u nas są takie pielęgniarki, które mają problem z lekami itd, są również i takie, które prowadzą tzw.podwójne życie. Nie myślcie,że potępiam-nie to sprawa tych osób. Trochę mnie początkowo zszokowały takie wątki ale po namyśle.hmmm kto jest bez winy niech pierwszy rzuci.W Anglii pielęgniarka, która popełnia błąd w sztuce kierowana jest na wolne i ma pomoc od swoich przełożonych i psychologa.bo może ma jakieś problemy. Wracając do serialu-tak pragnęłabym widzieć takie relacje jak w serialu pielęgniarek polskich. Cieszę się,że ten serial idzie na naszym ekranie może on pomóc przełamać obraz służebnicy-siostry w Polsce. Mamy mądre pielęgniarki, tylko zepchnięte zostałyśmy do takiej roli od wielu pokoleń. Ale można! Ja dyskutuje z lekarzami-nie wymądrzam,ale konkretne argumenty wytaczam. I liczą się z moim zdaniem. Staram się być partnerem równoprawnym-to możliwe. Pozdrawiam serdecznie :)

#14  2011.01.14 19:05:35 kopciuszek1527

Super super powinnyśmy brać przykład z Jackie świetna,jest kogo naśladowć i uczyć się od kogo.Sądzę ze Jackie nie jest zagrożona zwolnieniem z pracy za niesubordynację a było tam tego dużo

#15  2011.01.14 20:59:00 ~Necia

Widzę, ze dzisiaj są sensowniejsze komentarze, tez jestem zdania, ze najpierw trzeba coś poznać a potem dopiero oceniać. Pozdrawiam położna:)

#16  2011.01.14 23:28:28 ~jackie

Super wreszcie jest pokazane jaka powinna byc pielęgniarka profesjonalistka i pokazana jest walka z szowinistycznym środowiskiem lekarskim .

#17  2011.01.14 23:32:11 ~jackie

A jeszcze jednofilm ma kiepskie tłumaczenie , na siłe dostosowane do realiów polskich , to jest jego feler.

#18  2011.01.15 13:53:36 ~Piel.Dypl.

Po obejrzeniu pierwszego odcinka liczę. że serial będzie balsamem dla naszej psyche. W otoczeniu brak jest asertywności, a pierwszy odcinek zapowiada, że siostra Jackie pokaże nam ten jeszcze tajemniczy dla nas obszar i wzmocni nasze ego. A potem wrócimy do rzeczywistości: szpital Banacha -wymogi unijne :pielęgniarka musi wyrobić pieczątkę-tytuł zawodowy ma brzmieć PIELĘGNIARKA DYPLOMOWANA- nie wolno umieszczać żadnych magistrów i licencjatów .żeby chyba świat się o nich nie dowiedział .więc rodzi się pytanie,czy świeżo upieczony licencjat pielęgniarstwa może użyć tytułu ; pielęgniarka dyplomowana? Ciekawe co na to Pani Dyrektor d/s pielęgniarstwa przy Banacha? pozdrawiam Pielęgniarka Dyplomowana jeszcze nie licencjat ,ani nie mgr.

#19  2011.01.15 20:07:09 kopciuszek1527

Na pewno jesteś świetna bo polskie pielęgniarki są świetne tylko nie wiem dlaczego mają manię niższości myślę że są niedowartościowane ale to wina systemu no i.myślę że na wizytówce nie musisz mieć tytułów tak jak ruscy medali znasz swoją wartość prawda pozdrawiam

#20  2011.01.16 12:06:42 ~Jaga

Dzięki kochanemu internetowi już jakiś czas temu obejrzałam obie serie siostrzyczki,babka jest świetna,chociaż po pewnym czasie nawet mnie zaczęła irytować.Ale dobrze,może ktoś z uważających się za lepszych od nas lekarzy,polityków itp zobaczy,że niestety,ale od czarnej i najważniejszej roboty zawsze jest pielęgniarka.

#21  2011.01.16 13:28:28 ~AGA

Zastanawiam się po co poruszono temat tego serialu na tym portalu czemu to ma słuzyć, film jak film.Mamy również na antenie TVP inne medyczne filmy - Szpital na perypetiach, Na dobre i złe.W każdym serialu są przekłamania lub ośmieszanie cech ludzkich tak samo jest z tym serialem.Kolejny tasiemiec który można oglądać z przymróżeniem oka ale nic więcej.Wyobrażam sobie komentarze filmu Na dobre i złe w Ameryce łacińskiej .

#22  2011.01.16 15:09:47 kopciuszek1527

Do AGA och nie bądż taką pesymistką zawsze warto zobaczyć coś /nie z tego świata /,a może spróbować naśladować niekoniecznie wszystko,trzeba wybrać to ,co dla nas pielęgniarek jest najwartościowsze,warto również podyskutować na temat filmu,pamiętaj nic nie dzieje się bez powodu pozdrawiam

#23  2011.01.16 23:50:32 ~Jackie

Pielęgniarko dyplomowana co Ty wypisujesz , czyzby Alicja oszalał do reszty w tej swojej krainie czarów? Płaci najnizesz pensje w całej Warszawie i tak szalej , nidlugo na Banacha zostanie tylko ona , bo nikt o zdrowych zmysłach nie będzie chciał tam pracowac.

#24  2011.01.16 23:54:09 ~Jackie

Po co poruszono temat tego serialu na tym portalu czemu to ma słuzyć- ogladalności portalu i wpływa dla administratora

#25  2011.01.17 15:39:10 ~meggi

- dp Piel.Dypl. Miałam podobny problem ( że unijne przepisy narzuciły ujednolicenie pieczątek), tyle że nikt(władza pielęgniarska) nie potrafił mi podać jaki to przepis o tym stanowi. Jednakże będąc na kursie z zarządzania poruszyłam ów problem i co się okazało? - że nie ma takiego prawa które by Ci zakazywało używać posiadanego tytułu.Tak więc zmieniłam pieczątkę na swój koszt i od tej pory jestem LICENCJATEM PIELĘGNIARSTWA a nie Piel.Dypl. Czego i tobie życzę.

#26  2011.01.17 16:14:36 ~bunia

Czy ktos moze podac linka do tego serialu? Szukajac w google nie chce mi sie odtworzyc ten serial:(

#27  2011.01.17 18:06:56 ~ninkt

Pielęniarko dyplomowana jesli pracujesz na Bancha to powiedz wszytkim swoim kolezankom aby wyrabiały pieczatki ze swoimi prawdziwymi tytułam i olały Alicje z Krainy Czarów , ona do ich pieczatek nie ma nic do powiedzenia.

#28  2011.01.17 20:53:24 ~majka

Przecież na Banacha rządzą same pielęgniarki bez matury, więc o czym mowa. Nie ma żadnych dodatków, najgorzej opłacany szpital- Kliniczny gdzie powinny być zatrudnione najlepsze pielęgniarki z Warszawy i najlepiej opłacane. a TU WSTYD I DZIADOSTWO.

#29  2011.01.17 21:38:49 kopciuszek1527

Moj boże co tam się dzieje na Banacha no ,no a ja myślałam że tak jak w Zakopanem to już nigdzie nie ma .A tu proszę

#30  2011.01.17 22:35:16 ~ja

Moje kochane z i bez studiów I stopnia.Obojetnie jaka i kiedy skończyłysmy szkołe pielegniarska jesteśmy przedewszystkim PIELEGNIARKAMI DYPLOMOWANYMI.To jest nasz prawdziwy i jedyny tytuł zawodowy,po 5 latach czynnej pracy mamy prawo wystąpic o nadanie nam tytułu starszej.I tak powinno być,i jest,na pieczatce.Licencjat zastąpił Studium Pomaturalne i jest obecnie najnizszym stopniem wykształcenia pielegniarki.Czy pisałbybyscie na pieczatce Studium Pielegniarka ALBO pIELEGNIARKA i STOPNIA dyby to ono było jak licencjat? Licencjat,A WŁAŚCIWIE STUDIA i STOPNIAto rodzaj kształcenia a nasz tytuł to PIELEGNAIRKA DYPLOMOWANA.

#31  2011.01.17 22:39:19 ~bunia

Nie zgadzam się. Na pieczątce powinien znaleźć się tytuł naukowy a takim jest licencjat czy też mgr pielęgniarstwa. Jeśli ktoś skończył studia, powinien więc to uwzględnić w pieczątce. Błąd, który często dostrzegam to pisanie na pieczątce stanowiska pracy (np. pielęgniarka anestezjologiczna). To nie jest tytuł naukowy więc nie powinno tego być na pieczątce ale może to szczegół.

#32  2011.01.18 09:45:03 ~meggi

Do ja Moja droga chyba jesteś w wielkim błędzie. Sprawdziłam swój dyplom z LM i wg niego mam prawo do używania tytułu PIELĘGNIARKI a nie PIELĘGNIARKI DYPLOMOWANEJ.Po ukończeniu studiów licencjackich mój tytuł zawodowy brzmi LICENCJAT PIELĘGNIARSTWA a nie PIELĘGNIARKA DYPLOMOWANA więc używanie w moim przypadku innego tytułu jest sprzeczne z prawdą. Ps. Możliwe też jest, że szkoły nadawały różne tytuły tak więc proszę sprawdź to i na pisz.

#33  2011.01.18 09:55:29 ~meggi

Do ja cd. Wg mojego prawa wykonywania zawodu mam również prawo do wykonywania zawodu PIELĘGNIARKI a nie PIELĘGNIARKI DYPLOMOWANEJ więc na Miłość Boską skąd się wzięła ta - ULUBIONA PRZEZ PANIE DYREKTOR DS PIELĘGNIARSTWA I NIE TYLKO - PIELĘGNIARKA DYPLOMOWANA!

#34  2011.01.18 10:14:02 ~Do ~ja

Tytuł zawodowy jest nadawany po skończeniu szkoły. Natomiast tytuł pielęgniarki,czy starszej pielęgniarki to nazwa zajmowanego stanowiska. Tak więc jeżeli ktoś kończy studia (a to obecnie jedyny system kształcenia w zawodzie pielęgniarki) -wówczas otrzymuje tytuł zawodowy licencjat pielęgniarstwa bądź po studiach II stopnia magister. Także najpierw proszę zapoznaj się z ustawą o zawodzie pielęgniarki i położnej. Art. 8. 1. Absolwent szkoły pielęgniarskiej, o której mowa w art. 7 ust. 2: 1) w pkt 1 - uzyskuje tytuł zawodowy pielęgniarki; 2) w pkt 3 lit. a - uzyskuje tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; 3) w pkt 3 lit. b - uzyskuje tytuł zawodowy licencjata pielęgniarstwa. 2. Absolwent szkoły położnych, o której mowa w art. 7 ust. 3: 1) w pkt 1 - uzyskuje tytuł zawodowy położnej; 2) w pkt 3 lit. a - uzyskuje tytuł zawodowy magistra położnictwa; 3) w pkt 3 lit. b - uzyskuje tytuł zawodowy licencjata położnictwa.

#35  2011.01.18 10:24:23 ~~~

DO KOPCIUSZEK 15 Nie wiem skąd wyciągnęłaś wniosek o mani niższości.Jedyne co,to pragnę zwrócić uwagę na fakt,iż przymusza się nas do zamieszczania nieprawdy.Jeszcze raz zapytam,czy osoba która posiada tytuł zawodowy licencjat pielęgniarstwa -ma prawo wpisać pielęgniarka dyplomowana? Co o tym sądzisz? A co do medali .to jakieś dziwne porównanie i dlaczego jeżeli wszystkie zawody używają swoich tytułów (mgr psychologi, dr, inż budownictwa ) to wyjaśnij mi dlaczego my mamy tego nie robić? W czym tkwi tajemnica-tylko daruj sobie te wypowiedzi o poczuciu niższości.A tytuł ma być na pieczątce, czyli czymś co będzie widnieć w każdym dokumencie

#36  2011.01.18 21:41:34 ~do buni

Ani licencjat ani mgr ani inżynier nie jest tytułem naukowym tylko zawodowym.Naukowy to wszystko powyzej magistra.

#37  2011.01.18 21:48:49 ~i ja też

Sprawdziłam i w PWZ i w Izbach.Mam prawo używac: STARSZA PIELĘGNIARKA DYPLOMOWANA,specjalista opieki długoterminowej i pielegniarstwa zachowawczego(bo takie mam specjalizacje).W moim dyplomie Studium też mam wpis:PIELEGNIARKA DYPLOMOWANA. Ale ja nie cierpię na kompleksy i nie biję nikomu w oczy tytułami

#38  2011.01.18 23:28:43 ~PIEL DYPL

Do ~`i ja też Tylko ,że starsza pielęgniarka to nazwa stanowiska , tytuł zawodowy to ten tytuł który uzyskujesz po ukończeniu szkoły, więc jeżeli uzyskałaś tytuł licencjat lub mgr to jest to Twoja nazwa tytułu zawodowego i nie wynika on z chęci jak to określiłaś "kłucia kogoś w oczy", czy innych pobódek. Chodzi tylko o normalność w tak prostej sprawie jak pieczątka.

#39  2011.01.19 18:50:39 ~czar

Droga ja -czy może raczej powinnam zwrócić sie do Ciebie Alicjo bo styl wypowiedzi całkiem mi do Alicji pasuje , rozumiem ze Ty uznajesz tylko tytuł pielęgniarki dyplomowanej , bo z tego co sie orientuje to tylko takowy posiadasz, a studia wyższe ukończyłaś z jakiś tzw. "tańców góralskich" na uczelni pod Warszawą stworzonej przez grono lekarzy głownie ordynatorów lub pełniących funkcje dyrektorów w różnych szpitalach , którzy postanowili zarobić na swoich służebnicach czyli większości oddziałowych i naczelnych w naszej zacnej stolicy , które w zamian za studiowanie” lekkie łatwe i przyjemne …|”godziły się na sprowadzenie naszej grupy zawodowej w tych szpitalach do najniższego szczebla

#40  2011.01.19 18:57:59 ~czar

Po roku czynnej pracy pielęgniarka z wyższym wykształceniem to ma prawo wystąpić o zmianę stanowiska na młodszego asystenta < czyli inny sposób zaszeregowania i pensja nieporównywalnie wyższa>na Banacha nierealne nawet z doktoratem. Jeśli zaś chodzi o tytuły zawodowe to w pielęgniarstwie sa trzy : PIELEGNIARKA < WYKSZTAŁCENIE SREDNIE >, LICENCJAT PIELĘGNIARSTWA< WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ZAWODOWE > MAGISTER PIELĘGNIARSTWA< WYKSZTAŁCENIE WYZSZE> na Banacha im wyższe ma sie wykształcenie tym niższa pensja ,gorsze warunki pracy, brak mozliwości szkoleń, specjalizacji itd. ale juz niedługo jak szpital zapłaci odszkodowanie za łamanie prawa pracy to sie zmieni .

#41  2011.01.19 19:04:49 ~czar

A i jeszcze jedno na Banacha jak przychodzisz obiecuja Ci załote góry jak sie okazuje nigdy sa nie do zdobycia , za to chleb powszedni to pota i łzy i jak w tym powiedzeniu "słuz Panu wiernie , a Pan Ci za to pierdnie"

#42  2011.01.19 19:42:56 ~ja

Nie jestem zadną Alicją(chociaż podoba mi sie to imię),która uczy się w rytmie tańców góralskich( znasz to z własnego doswiadczenia droga czar? ). Mam ukończone Studium Pomaturalne,studia magisterskie(takie prawdziwe,5 letnie,a nie 2 letnie kursy magisterskie jak sa teraz)zrobione w czasach gdy nie było to takie proste a uczelnia była tylko jedna,w Lublinie.Ja jednak jestem normalna,nie mam mani przesladowczej ani kompleksu nizszoscii nie sledzę z wywalonum ozorem tych co nie maja studiów,nie kocham tytułomanii. Pielegniarka,licencjat,magister,inżynier,robotnik wykwalifikowany itd-to wszystko tytuły zawodowe a nie nazwa stanowiska

#43  2011.01.19 22:46:24 ~czar

Dzisiejsi absolwenci studiów magisterskich too takze absolwenci 5 letnich studiów tylko podzielonych na 2 etapy, wiec skończ z dowartościowywaniem sie że Twoje to były prawdziwe bo ich prawdziwośc polegała na tym , ze mało kto mógł na nie pójśc no chyba , ze wiernie słuzył PZRR , albo miał tzw inne plecy .Co do tytułow zawodowych masz rację , tylko w podniesionym wątku jest mowa , o tym ze nakazano pielęgniarka na Banacha aby wszystkie miały wpisane na pieczatkach tytuł zawodowy PIELĘGNIARKA DYPLOMOWANA , a na Banach pracuja dziewczyny z róznymi tytuałami zawodowymi i naukowymi < dr n.med>wiec jakim prawem ktoś im to odbiera czy to chańba byc wykształconym? Zwłaszcza ze na Banachato najwazaniejszy szpital w Polsce i sa leczenia w nim pacjenci z całego świata i niech ludzie wiedza ,ze w Polsce pielęgniarki są wykształcone .

#44  2011.01.20 15:57:44 ~ZG

Mnie uczono,że uzyskujemy tytuł pielęgniarki/pielęgniarza, i tak też mam wpisane w dyplomie (nie spotkałam np. technika dyplomowanego). Nie ma pielęgniarki bez dyplomu! Każdy szczebel wyżej to tytuł zawodowy.

#45  2011.01.20 16:02:25 ~edzia

Co to za określenie pielęgniarka dyplomowana! ( jakby nie miała dyplomu to by nie była pielęgniarka)głupie jakieś - już bym wolała samo pielęgniarka.

#46  2011.01.20 16:06:13 ~edzia

Już widzę moją przełożoną gdy występuję z wnioskiem o tytuł młodszego asystenta - pomyślałaby że juz mi całkiem odbiło w walce o swoje prawa i możliwości jako pielęgniarki. Bo pielegniarka to ma być pielegniarka a nie jakiś tam asystent

#47  2011.01.20 18:02:38 ~kasia

Pracuje na Banacha od 20 lat, jest coraz gorzej z naszymi pensjami, nie wiem czy coś kiedykolwiek sie zmieni. Nie chciała bym odchodzić ale nie stac mnie na nic. Skończyłam studia za własne pieniądze, mam magistra. A wiecie ile zarabiam 2000zł na rękę, nie jest to żałosne? . Nie mamy związków (to co jest to nie związki) nikt za nami nie stanie. Mam nadzieje że kiedyś dyrektorka spojrzy na oczy i pielęgniarka będzie osobą do negocjacji a nie szmatą do deptania.

#48  2011.01.20 22:32:40 ~myszka

Ja tez mam studia magisterskie,pracuje w szpitalu podchodzacym pod kliniczny i dostaję na ręke niecałe 1500zł,no ale mój szpital nie w Warszawie. Chyba nawet następujace po nas pokolenia nie beda dla pracodawców pielegniarkami,z którymi sie nie negocjuje.Ale to,ze nie traktuje sie nas po partnersku,poważnie,nie szanuje sie nas wynika tylko i wyłacznie dzieki nam samym.Nie szanujemy koleżanek pielegniarek,udowadniamy na siłe wyzszosć obecnych szkół pielegniarskich nad tymi co były,potrafimy sie tylko gnoic.Jak mozna nas traktować powaznie skoro my tego same nie potrafimy.Dla 10 gr.podwyzki zatłukłybysmy koleżanke bo ona nie ma studiów a my mamy wiec dlaczego ona ją dostała.Czegos takiego nie ma w innych grupach zawodowych.

#49  2011.01.20 22:33:10 ~Monika

Kasiu ja na Banacha zarbiam 1563 zł na reke , też z tytuałem magistra . Powiem Ci jedno trzeba brac nogi za pas i uciekac z Banacha , bo inaczej pomrzemy śmiercią głodową , albo z przemęczenia od pracy na 2 etaty , w najlepszym wypadku czeka nas dłuzszy pobyt na Sobieskiego oczywiście jako pacjentki.

#50  2011.01.21 22:48:44 ~ktos

Uciekajcie z Banacha poki czas!

#51  2011.01.22 14:52:36 ~piel

Wstyd ale wywalczyłyśmy podwyżki! co my więc potrafimy ? obgadywać siebie nawzajem,kłócić się szok ! LEKARZE TO KLASA ! BIERZCIE PRZYKŁAD Z NICH !

#52  2011.01.22 21:15:32 kopciuszek1527

Do 35 słuchaj czy to jest aż tak istotne po 27 latach w zawodzie i obserwacji naszej grupy zawodowej mam prawo wyciągać takie wnioski o poczuciu niższości jeśli by tak nie bylo to już dawno bylybyśmy paniami w swoim zawodzie nie sądzisz?

#53  2011.01.25 15:25:32 ~lodka

W miom dyplomie jest napisane jak BYK pielegniarka dyplomowana!

#54  2011.01.25 15:27:41 ~do edzi

Ja bym wolał zeby mnie brzuch bolał! Pielegniarka dyplomowana

#55  2011.01.25 15:30:28 ~nina

Uciekajcie z Banacha.W Banacha szpitalu chodzsz bez szmalu!

#56  2017.11.05 00:37:32 ~Renia

Serial dobrze zrobiony ale ma podprogowe przesłania: promowanie homoseksualizmu, wychowywanie dzieci przez lesbijki,seks czarnego z białą kobietą{nigdy na odwrót),zaćpani biali a murzyni kulturalni i wykształceni. Biali be, czarni cacy.Promowanie rozwodów, sex w pracy.Tytułowa postać to biała kobieta, narkomanka,zdradza męża, trafia do więzienia. Czarni i geje to pozytywne postaci.Sodoma i Gomora.

Dodaj komentarz