Wideo z wczorajszej manifestacji związku pip pod sejmem. Przemawia pani Gardias. Manifestacja zgromadziła około 500 osób. W województwie mazowieckim zarejestrowanych jest ponad 40 000 pielęgniarek i położnych. W całej Polsce ponad 300 tysięcy.

Związkowy zakaz kontraktów pielęgniarek i położnych 2011.

 

.

 

 ..

Zobacz także:

Związkowy zakaz kontraktów 2011 - w tej sprawie napisaliście dotychczas na Portalu prawie 1 700 KOMENTARZY!

.

Komentarze użytkowników

#1  2011.03.23 13:50:39 ~do pana M

Http://www.youtube.com/watch? v=myAJUEuLKjE

#2  2011.03.23 13:51:34 ~do pana M

Http://www.youtube.com/watch? v=myAJUEuLKjE

#3  2011.03.23 14:10:24 wiedĹşma

Nie były gorsze od pielęgniarek kontraktowych, zostały przy łóżkach pacjentów! To tak jak 2 autokary pielęgniarek kontraktowych ściągnięte przez Kopacz, a była garstka.

#4  2011.03.23 14:47:38 ~Hm

Widocznie p.Gardias liczy jeszcze na załatwienie sprawy przy wsparciu parlamentarzystów, kto wie czy nie dojdzie do pospolitego ruszenia, a to może wiązać się z destabilizacją.TO BARDZO POWAŻNA DECYZJA, TRZEBA ROZWAŻYĆ EWENTUALNE SKUTKI SPOŁECZNE, SYTUACJĘ PACJENTÓW- z odejściem od łóżek wiąże się, WIĘKSZE ZAGROŻENIA BEZPIECZEŃSTWA ZDROWIA, CZY ŻYCIA DLA PACJENTA, jak nasze normy zatrudnienia wyglądają w porównaniu z U.E.Protesty ogólnopolskie są dramatyczną koniecznością , a nie ot i już.P. Mariuszu przed liczeniem, działaniem itd, to trzeba pomyśleć i wybrać metodę poprawnego myślenia, by rozwiązać dany problem.Jak wiemy w tym kraju też się coś liczy i podaje wyniki tylko nie wiadomo i czy rzeczywiście policzyło się to co się chciało, a otrzymane cyfry czy przybliżają nas do wiedzy o badanym przedmiocie zainteresowania.

#5  2011.03.23 14:49:50 ~Hm cd.

Mogą być wdzięcznym materiałem do zniekształcania rzeczywistości w naszych umysłach-sprawiają wrażenie poprawności i naukowości. Stają się też poważnym narzędziem w uwiarygadnianiu nieprawdy, eksponowaniu wybranych elementów, ukrywaniu niechcianych, manipulowaniu.Badacze i badania są objęte etyką-manipulacje dyskredytują (powinny), czy błędy natury intelektualnej.

#6  2011.03.23 17:08:50 ~xyz

Protestujący musieli zorganizować się w ciągu 2-3 dni więc jest to sukces.W TV temat zastępczy ,referendum atomowe''.Życzę zdrowia przyszłym sąsiadom elektrowni.Też wszyscy będą się dziwić jak będziecie protestować, zwłaszcza ci mieszkający 200 km dalej, a minister przedstawi wam opinie swoich ekspertów,że elektrownia jest zbudowana za zgodą narodu.Więc co wy na to ?

#7  2011.03.23 17:25:07 ~gaj

Ustalmy dzień, kiedy wyjdziemy przed Nasze Szpitale w geście poparcia dla Doroty i Tych Koleżanek co głodują? (zajmie nam to 15min-przerwa śniadaniowa! ) zwołajmy telewizję i prasę. Warto Je wesprzeć!

#8  2011.03.23 17:31:15 ~Tara

Jestem rozczarowana postawą Pana Mariusza . Nie wiedziałam ze jest tak źle nastawiony do pielęgniarek. Wstyd mi teraz ze wogóle tu zaglądałam . Nie zrobię już tego więcej i życzę Panu wytrwałości w dalszym wyrazaniu swoich stronniczych opinii . Poprostu wstyd.

#9  2011.03.23 17:31:44 ~piel.

Byłam tam, przyjechało nas ponad 3 tys.

#10  2011.03.23 17:36:51 ~gość

Jest embargo w TV! , nie wiemy co dzieje się z dziewczynami głodującymi w Sejmie! , co w Senacie? , we wtorek była ustawa w Senacie?

#11  2011.03.23 18:09:48 ~gościu

Jutro od p.Mariusza i z TV dowiemy się, że p. Gardias zachowała się haniebnie, ponieważ nie rozpoczęła głodówki z powodu dzisiejszej śmierci L.Taylor. Aktorka ta grała postać Kleopatry, a reżyser uchwycił sceny w których jako pielęgniarka pielęgnowała Juliusza Cezara-nie byle kogo, a tu taka ignorancja ze strony p. Gardias. Koniecznie musi opuścić szeregi związku, a może nawet jej należy odebrać prawo wykonywania zawodu-nie etyczna postawa.

#12  2011.03.23 18:11:04 ~xyz

Dziennikarze robią nagonkę na związkowców. Chyba są na kontrakcie poszczególnych ugrupowań politycznych.Pokazują to co chce zarząd tv.Nie informują widzów co się dzieje podczas negocjacji,nie mają wiedzy nt. co to jest kontrakt jakie są jego minusy i jakie to jest zagrożenie dla chorych. Czy ktoś wie kto to jest ta Wrona. może to kuzynka Ewy Kopacz ?

#13  2011.03.23 18:27:26 ~gość

Jestem za związkami, to co wydarzyło się w Chorzowie to przykład co potrafią zrobić z pielęgniarkami

#14  2011.03.23 18:33:08 ~mm

W Chorzowie pielęgniarki miały przeciez wybór: albo praca na kontrakcie albo praca sprzątaczki w archiwum.

#15  2011.03.23 18:44:13 ~Ela

Myślę , że tam było więcej niż 500 osób, byłam na manifestacji i na pierwszy rzut oka oceniam , że mogło być nas około tysiąca osób. A zresztą , miały przyjechać głównie zarądy zakładówek i tak też się stało . To takie małe preludium przed pospolitym ruszeniem , które wcale nie jest wykluczone. Pikieta była bardzo dobrze , profesjonalnie przygotowana, świetnie prowadzona, dużo mądrych wypowiedzi, ale tego pewnie nie zobaczycie. ńa wideo jest pokazany tylko krótki fragment. Nie zgadzam się z Panem Mariuszem zupełnie ale fakt jest taki , że ten portal jest jedynym albo prawie jadynym miejscen, gdzie można cokolwiek zobaczyć. Dzisiaj we wszystkich programach informacyjnych najważniejszym tematem były zakupy Jarka ! Ewidentnie widać , że media nie są po naszej stronie - jedna wielka manipulacja ! Marzę o dniu kiedy w szpitalach będą "chodzić" tylko respiratory - wtedy wystarczą dwie godziny i spełnią wszystkie nasze postulaty ! Pozdrawiam wszystkich

#16  2011.03.23 18:50:19 ~mm

Chyba nie tylko "panie w czepkach"? http://www.rynekzdrowia.pl/Finanse-i-zarzadzanie/OZZL-podziela-stanowisko-OZZPiP-w-sprawie-pielegniarskich-kontraktow,107519,1.html

#17  2011.03.23 19:22:20 ~gość

Na stronie ozzpip jest treść stanowiska ozzl

#18  2011.03.23 19:24:56 ~położna

DLA PANI GARDIAS - szacuneczek, chylę głowę, dziękuje za godne bronienie moich interesów,nauczyciele nie zrezygnują z karty nauczyciela , a my nie możemy zrezygnować z KODEKSU PRACY .

#19  2011.03.23 19:35:16 ~gość

Dzisiaj masz dobry kontrakt, ale POMYŚL jaki będziesz miał jutro. bo nich ci nie zagwarantuje że nie będzie gorszy od tego co dziś masz.

#20  2011.03.23 19:35:51 ~gość

Musimy walczyć o etaty, kontrakty- to niewolnictwo,dyrektor podsunie kontrakt na jego warunkach -podpiszesz bo jesteś bez kasy, w potrzebie to masz prace , nie podpiszesz to znajdzie się inna w potrzebie.

#21  2011.03.23 19:36:36 ~gość

Kontrakt na rok - możliwość zaniżania płac za prace żadnych urlopów ,żadnego chorowania, dziecko chore - to płacz i idź do pracy.

#22  2011.03.23 19:37:42 ~etat

Wielkie podziekowania i szacunek dla Doroty Gardias.

#23  2011.03.23 19:40:27 ~Hihistoria

Dotychczas POlskie pielęgniarstwo stało na krawędzi! Dzięki Mielcarkowi i "pielęgniarkom z biedronki", zrobiliśmy duuuuży krok naprzód!

#24  2011.03.23 19:53:41 ~cyNIK

Próby rzeczowej polemiki z kontraktowymi ortodoksami, są jak uczenie konia, gry na harfie. Rząd ma dziurę budżetową i nie potrzebuje odpowiedzialności za naród i trudne decyzje. Niebawem wybory… Rząd POtrzebuje użytecznych idiotów… Dzięki nim, bez „jednego wystrzału” za jednym zamachem (taaak, zamach to właściwe słowo), jedną ustawą, pozbywa się największej, zrzeszonej grupy zawodowej w Polsce. Grupy, która de facto była zdolna do obalenia rządu Kaczyńskiego. Nie mogli przecież przejść obojętnie obok próśb pielęgniarek? Tymczasem, wykorzystując tumult wokół kontraktów, przegłosowano pakiet ustaw zdrowotnych. Cichutko i w milczeniu. Cyt. za esculap.pl: „Posłowie w piątek 18.03 przed południem przyjęli ustawę o lecznictwie, która zastępuje obowiązującą od kilkunastu lat ustawę o zakładach opieki zdrowotnej. Nowe przepisy likwidują m.in. podział na publiczne i niepubliczne szpitale. Placówki, które mają kontrakt z NFZ, mają pracować na takich samych zasadach.

#25  2011.03.23 19:54:25 ~cyNIK

Teraz i publiczny szpital będzie mógł odpłatnie wykonywać usługi, których nie obejmuje kontrakt z funduszem. Najbardziej kontrowersyjne zapisy dotyczą przekształcania szpitali. Zgodnie z nimi jeśli szpital będzie miał ujemny wynik finansowy, to samorząd ma obowiązek dług spłacić w ciągu trzech miesięcy. Jeśli tego nie zrobi, musi przekształcić placówkę w spółkę. Dostanie na to pieniądze z Ministerstwa Zdrowia. Te przepisy są tak restrykcyjne, że samorządy po prostu będą musiały lepiej nadzorować należące do nich szpitale – mówi Marek Wójcik ze Związku Powiatów Polskich. To nie jest oferta zbyt atrakcyjna – dodaje. Platforma liczy, że wprowadzenie nowych przepisów poprawi jakość szpitalnych usług i leczenia w Polsce.” Zmiany nie nastąpią z dnia na dzień. Drobnymi kroczkami do celu.

#26  2011.03.23 19:54:26 ~gen

Dziękuję Dorocie Gardias, dziękuję koleżankom z galerii Sejmu, otwieracie nam oczy, gdy trwa zamach na nasze prawa pracownicze!

#27  2011.03.23 19:54:50 ~cyNIK

Czujecie już ten oddech „szczurów” na swoich plecach? Czar kontraktów niebawem pryśnie a ręka, ba… głowa zostanie w posuwaczu… I znikąd ratunku… Bo niby dlaczego państwo ma zabezpieczać interes prywatnych przedsiębiorców&hellip?

#28  2011.03.23 20:03:08 ~gość

Odeślą nas do pośrednika , który będzie wynajmował DYREKTOROWI szpitala pielęgniarkę na dyżury w szpitalu, wydoją ją obaj ( dyrektor i pośrednik).

#29  2011.03.23 20:09:35 ~gość

POSŁOWIE i PANI MINISTER, RZĄD - jak chcecie nas uszczęśliwić kontraktami-to my tylko z wami. tak samo, sami opłacajcie sobie należności, nie miejcie urlopu, pracujcie dzień w dzień przez cały rok, macie biura poselskie- to będziecie mieć kontrakt, kasę do ręki i rządźcie się.

#30  2011.03.23 20:10:46 ~etat

Mielcarek! Swoimi akcjami w obronie. strzeliłeś sobie samobója. A tak miało pięknie być,wywiady, nagrody, dyplomy, lider roku,kariera, gwiazdorstwo,sklepik i kasa. Istniałeś dzięki nam pielęgniarkom i położnym. W naszym środowisku jesteś skończony!

#31  2011.03.23 20:19:15 ~gość

UWAGA,UWAGA, -śledźcie media, jak ostrożnie wszyscy wypowiadają się, jak starają się nie angażować w naszą sprawę, wypowiedzi wyważone,powściągliwe, .a wszyscy dobrze wiedzą o co nam, chodzi , ale cicho sza.a nuż uda się te biedne pielęgniarki oskubać.

#32  2011.03.23 20:28:06 ~rodzinna

A gdzie byłyśćie Panie jak rozwalali POZ i zmusili pielęgniarki do kontraktów

#33  2011.03.23 20:33:56 ~gość

Internet to dobre narzędzie do przekazywania informacji-teraz lepiej się komunikujemy.i dla tego może zrozumiemy naszą sytuacje niewolnicy.

#34  2011.03.23 20:36:29 ~gość

związki SOLIDARNOŚĆ-gdzie jesteście, dlaczego nic nie robicie, opamiętajcie się, działajcie, kontrakty to wolna-AMERYKANKA, będą robić z pielęgniarkami co będą chcieli.

#35  2011.03.23 20:40:37 ~majka

W którym z krajów Unii Europejskiej pielęgniarki pracują(w szpitalach) na kontraktach? Może ktoś poda przykład! Jesteśmy krajem UE, uzupełniamy wykształcenie może i formę zatrudnienia ujednolicimy. Praca na kontrakcie ma znamiona umowy o pracę i przez to jest sprzeczna z kodeksem pracy. OZZPIP ma rację walcząc o nasze prawa. Dziękuję naszym koleżankom za trud i siłę w starciach z politykami i prawem.

#36  2011.03.23 20:44:05 ~gość

Kontrakty , eldorado dla nas, a my głupie tak się tego boimy, a gdzie te pieniądz, gdzie godna pensja dla nas, teraz nie ma, a na kontrakcie będzie. co myślicie że idiotki macie przed sobą.

#37  2011.03.23 20:46:07 ~gość

KODEKS PRACY , KODEKS PRACY ,KODEKS PRACY ,KODEKS PRACY ,KODEKS PRACY ,-nie pozwólmy sobie go stracić, zabrać.

#38  2011.03.23 20:47:17 ~Panie

Takie p. Wrony, też się pojawiły, gdy Panie walczyły o wolne, niezależne, samodzielne, indywidualne pielęgniarstwo środowiskowo-rodzinne( patrz gazety medyczne z tego czasu i propagandę wokół problemu), tylko, mażyły o pielęgniarstwie w praktyce lekarza i o dziwo w orzeczeniu Trybunału( 2005 r.) na które powołuje się rząd, pada stwierdzenie, że nie może się w środowisku pielęgniarka nie ma możliwości/bądź znikoma pracy samodzielnej, indywidualnej-kontrakt.

#39  2011.03.23 20:47:30 ~gość

Państwo biedne,NFZ nie ma pieniędzy,nas chce się wysyłać na kontrakty byśmy lepiej zarabiały.Rząd chyba ma jakieś nadwyżki budżetowe a my o tym nie wiemy i się tak opieramy przed tym eldorado.Już w niektórych szpitalach płacą po 6000 tysiaków.

#40  2011.03.23 20:51:15 ~gość

UWAGA,UWAGA, -śledźcie media, jak ostrożnie wszyscy wypowiadają się, jak starają się nie angażować w naszą sprawę, wypowiedzi wyważone,powściągliwe, .a wszyscy dobrze wiedzą o co nam, chodzi , ale cicho sza.a nuż uda się te biedne pielęgniarki oskubać.

#41  2011.03.23 20:52:29 ~gość

Odeślą nas do pośrednika , który będzie wynajmował DYREKTOROWI szpitala pielęgniarkę na dyżury w szpitalu, wydoją ją obaj ( dyrektor i pośrednik).

#42  2011.03.23 21:00:46 ~cyNIK

~gość napisał „pielęgniarkę na dyżury w szpitalu, wydoją ją obaj ( dyrektor i pośrednik)” Jeszcze troszeczkę a pielęgniarki będą doić i dyrektora i POśrednika… Takie sytuacje już się zdarzają! Cyt: W Krzeszowicach (powiat krakowski), dyspozytor podstacji pogotowia załatwiał swoim kochankom więcej płatnych dyżurów. Gdy inni mieli po 6-8 dyżurów, koleżanki szefa miały ich po 30 w miesiącu. Były to dyżury płatne po 240 zł za jeden. Pogotowiem w Krzeszowicach interesuje się CBA. Jak zawężoną trzeba mieć zdolność postrzegania i realnej oceny rzeczywistości by schylać się po mydło w więziennej łaźni? Chyba, że ktoś lubi! Tutaj moja ulubiona kwestia z kultowego filmu, którą dedykuję WSZY_stkim aktorom „pielęgniarskiej Targowicy”

#43  2011.03.23 21:02:01 ~cyNIK

Robercie, kontro, red_AKTORZE i reszto ma da faka! Mówicie że jest OKEJ? Jest bardzo NIE OKEJ! Czy 90% pielęgniarek i Pan Marsellus cyNIK wygląda jak k.wy! Nie? To czemu chcecie ich wydymać? Nie chcecie? . Chcecie! A teraz pamiętajcie czarnuchy! Pan Marsellus cyNIK lubi być dymany tylko przez panią cyNIK! Albowiem ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę” BaaaaaanG! Tak sobie lubię czasem pokrotochwilić. Aż mi się łezka w oku zakręciła… He he he

#44  2011.03.23 21:09:40 ~etat

Hej cyNIK - podobasz mi się.O kurde a może ty kobieta jesteś? Ostatecznie. nikt przecież ideałem nie jest.

#45  2011.03.23 21:11:40 ~do #34

Solidarność? - przecież te mendy - razem z branzówką i całym OPZZ-tem zaskrżyły ustawę . dotyczącą zagwarantowania pielęgniarkom i położnym tych nędznych na obecną chwilę 75% z 40% .nie cytuję dokładnego jej brzmienia, gdyż wiecie dobrze o czym piszę. Właśnie w tych związkach (O IRONIO! ) jest gro pielęgniarek z mojego szpitala i nie bardzo rozumiem, jak widzą swoje osoby w obliczu zarzutów stawianych przez związek, który je reprezentuje a który twierdzi, że taki zapis jest niezgodny z zasadą sprawiedliwości społecznej! Bo niby dlaczego pielęgniarka miałaby mieć coś zagwarantowane, skoro wszyscy pozostali takich gwarancji nie mają? To są właśnie takie pielęgniarki - jak szanowny Pan Mariusz! nI TO PIES, NI WYDRA!

#46  2011.03.23 21:25:11 ~czytaj

Kolezanki i koledy przeczytajcie stanowisko ozzl na temat kontraktów na : http://www.ozzpip.com.pl/

#47  2011.03.23 21:25:45 ~czytaj

Kolezanki i koledy przeczytajcie stanowisko ozzl na temat kontraktów na : http://www.ozzpip.com.pl/

#48  2011.03.23 21:26:19 ~czytaj

Kolezanki i koledy przeczytajcie stanowisko ozzl na temat kontraktów na : http://www.ozzpip.com.pl/

#49  2011.03.23 21:26:51 ~czytaj

Kolezanki i koledy przeczytajcie stanowisko ozzl na temat kontraktów na : http://www.ozzpip.com.pl/

#50  2011.03.23 21:28:32 ~czytaj

Kolezanki i koledy przeczytajcie stanowisko ozzl na temat kontraktów na : http://www.ozzpip.com.pl/

#51  2011.03.23 21:33:47 krystyna50

Jest 23 listopada 2007 roku. Premier Donald Tusk wygłasza swoje expose. Donośnym głosem, żywo gestykulując, składa obietnice, które jego rząd zrealizuje i na pewno nie zawiedzie Polaków. W kwestii ochrony zdrowia z ust Premiera padają następujące słowa: Nadszedł w końcu czas, właśnie w tym momencie, kiedy poruszamy temat ochrony zdrowia i placówek ochrony zdrowia, żeby wreszcie głośno powiedzieć, że jednym z powodów, dla których cierpią dzisiaj pacjent, lekarz i pielęgniarka, jest to, że ludzie bez pokory, bez świadomości swoich ułomności i ograniczeń wzięli na siebie pełnię władzy nad ochroną zdrowia i zostawili pacjenta, lekarza i pielęgniarkę w sytuacji rozpaczliwej. Ile zostało z tych słów dzisiaj? Co się zmieniło w sytuacji pacjenta i pielęgniarki? Odpowiedź na te pytania przynosi nam każdy kolejny dzień. Rozgoryczeni i bezradni pacjenci, którzy coraz trudniej odnajdują drogę do świadczeń zdrowotnych, coraz dłuższe kolejki oraz stwierdzenie posłanki, że starszym ludziom to raczej już nie opłaca się wszczepiać endoprotezy.W Sejmie natomiast mamy protest pielęgniarek, które bronią godności swojego zawodu i bezpieczeństwa pacjentów. Ja też jestem pielęgniarką, pracującą przy łóżku pacjenta od 32 lat. Kiedy słyszę słowo „kontrakt” jako forma zatrudnienia dla pielęgniarki w szpitalu, cierpnie mi skóra. Piszę te słowa również w imieniu swoich koleżanek, pielęgniarek z małego szpitala miejskiego w Mysłowicach. W tym mieście skala biedy jest ogromna. Nasi pacjenci to w dużej mierze bezrobotni, którzy mają nikłe szanse na pracę oraz starzy ludzie, trafiający na oddziały szpitalne z prozaicznej przyczyny - nie mają pieniędzy na wykupienie lekarstw. Kondycja miasta przekłada się na kondycję szpitala. Z jednej strony niski kontrakt z NFZ, z drugiej strony - pusta kasa organu założycielskiego. Pacjentów na oddziale internistycznym jest więcej niż łóżek. Gdzie tutaj miejsce na korzystny kontrakt dla pielęgniarki? Dla nas, pielęgniarek, nigdy nie było dobrego czasu. Zawsze mówi się o powołaniu i odpowiedzialności. Kwestie wynagrodzenia oraz norm zatrudnienia jakoś nie są możliwe do rozwiązania. Kwestia kontraktów przeszła gładko. Nie słuchając głosów tych najbardziej zainteresowanych - pielęgniarek. Dzisiaj nasze koleżanki kolejny dzień spędzą w Sejmie. Zostawiły swoje rodziny, codzienne życie, poświęcają swoje zdrowie aby obronić obecną formę zatrudnienia pielęgniarek w szpitalach. Praca na etat to bezpieczeństwo nasze i naszych pacjentów. Pielęgniarki nie są najemnikami! Nie mówcie, drogie koleżanki, pracujące na kontraktach, że pielęgniarki, które są działaczkami związkowymi boją się o własne stołki! Obrażacie nas, obrażacie zawód pielęgniarki! Tym samym obrażacie siebie, bo wykonujecie ten sam zawód! Te, które kolejny dzień spędzą w Sejmie, mają nasze zaufanie i przyzwolenie na taką formę protestu. Bez nich dzisiaj nasza sytuacja byłaby tragiczna. Jest rozpaczliwa, ale jeszcze nie beznadziejna! Drugą dekadę już walczą z politykami o to, by słowo „PIELĘGNIARKA” brzmiało dumnie. Za tę walkę należy się im szacunek, podziękowanie i wsparcie. Niech te słowa, które piszę, będą podziękowaniem i wsparciem. Nie mogę dzisiaj być z nimi, za kilka godzin zaczynam dyżur w szpitalu. Dyżur na umowie o pracę. Premier Donald Tusk zakończył swoje expose słowami: „ Wolni ludzie, tworzyć czas! ” Dzisiaj jest nieobecny. Obojętność Pana Premiera w trudnych sytuacjach już jakoś nas przestaje dziwić. Ale cytując słowa Norwida na zakończenie swojego expose mógł zacytować fragment wiersza do końca: Wolni ludzie! tworzyć czas! Step Ludzkości czeka na plan nowy I granitu nie brak w sercu mass Kształtów nie brak, rąk nie brak — głów nie brak, Niechże raz już gmach nowy Nie okruszyn starych, nowy żebrak Lecz gm

#52  2011.03.23 21:48:26 krystyna50

Kontynuacja poprzedniego komentarza: "Wolni ludzie! tworzyć czas! Step ludzkości czeka na plan nowy I granitu nie brak w sercu mass Kształtów nie brak, rąk nie brak - głów nie brak Niechże raz już gmach nowy Nie okruszyn starych, nowy żebrak Lecz gmach nowy wstanie - dość jest nas! My chcemy tworzyć nowy czas, dobry czas. chociaż zawód pielęgniarki umiera, to wciąż "dość jest nas".

#53  2011.03.23 22:58:19 ~CEZAR

DANE NAUKOWE, KTÓRE UZYSKAŁ TRYBUNAŁ I WYDAŁ WYROK,CZY OTRZYMAŁ RZECZNIK W DUŻEJ MIERZE POCHĄDZĄ Z DANYCH NAUKOWYCH, KTÓRE PODAŁY IZBY PIELĘGNIARSKIE, TO ŻE TEN ŚWIAT BYŁ I JEST NIE REALNY TO NIE WINA SĘDZIÓW.

#54  2011.03.24 00:23:35 ~cyNIK

Do "etet" spod czterdzieści i cztery. Nie spodobałbym Ci się. Wierz mi. Jestem baaaardzo niegrzeczny ;P;P;P Pozdro.

#55  2011.03.24 00:34:20 ~etat

Jeszcze bardziej Cię lubię. A propo. pokrotochwilił byś jeszcze!

#56  2011.03.24 08:37:05 ~do etat.

Weszłas nie na tą stronę!

#57  2011.03.24 09:07:05 agatka111

Akurat tu popieram p.Gardias!

#58  2011.03.24 09:07:22 ~www

Przecież same pielęgniarki głosowały na demokrację, a demokracja to prywatyzacja i branie przeciętniactw w ręce prywatne.To co nie wiedziały z czym się wiąże demokracja. Ja jestem z sprywatyzowaniem wszystkich szpitali i ośrodków leczniczych. I jednego nie rozumie dlaczego rząd tego nie robi.

#59  2011.03.24 10:04:01 ~Ola

PROBLEM TKWI W JEDNYM - MAŁO ZARABIAMY JAK DALEJ TAK BĘDZIE TO WSZYSTKIE WYJEDZIEMY.ZOSTANIE GARSTKA PIELĘGNIAREK I NASZE SCHOROWANE BEZ OPIEKI SPOŁECZEŃSTWO NA KTÓRYM NIKOMU Z RZĄDU NIE ZALEŻY BO MINISTROWIE I TAK BĘDĄ MIELI OPIEKĘ I POJEDYŃCZE APARTAMENTY JAK DO TEJ PORY

#60  2011.03.24 10:35:33 pehaa

Bardzo się wstydzę za nasze środowisko zawodowe. A to co widzimy w telewizji, sprawia, że nasza grupa zawodowa jest szeroko wykpiwana przez inne zawody. Większość osób krytykujących tu kontrakty nigdy na nich nie była. Ja również nie, ale bardzo chcę mieć taką możliwość. To jedyny sposób by w naszym zawodzie zarobić godne pieniądze. Jeśli kontrakty zostaną zabronione, to niestety będę zmuszona wyjechać za granicę,ponieważ nie chcę dożyć starości w wynajmowanym mieszkaniu.

#61  2011.03.24 11:49:30 ~do pehaa

Jedż i to szybko bo takich idiotek tu nie potrzeba

#62  2011.03.24 12:57:59 ~POL

MY NIE BĘDZIEMY MIAŁY ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI NEGOCJOWAĆ STAWKI GODZINOWEJ DYREKCJA JĄ NARZUCI .ZGADZAM SIĘ Z OPINIĄ OLI I ZOBACZYCIE TAK BĘDZIE JAK OTWORZĄ GRANICĘ -PRACE LEGALNĄ -UCZMY SIĘ JĘZYKÓW

#63  2011.03.24 14:25:22 ~lotka

Akurat tu tez popieram p. Gardi as

#64  2011.03.24 16:08:03 ~do pehaa

I masz pecha, bo tam za granicą też nie ma kontraktów. A jaki bank da ci kredyt przy kontrakcie na 2czy nawet 5 lat? Wiem co to umowa o pracę a co to umowa cywilno-prawna. Pracowałam na kontrakcie, w prywatnej placówce, ale tylko dlatego, że była to dodatkowa praca i mogłam więcej zarobić. Moje godziny pracy nikogo nie interesowały. Najpierw zabieg o 13.00 i znieczulenie, potem opieka pooperacyjna, wieczór, noc i rano. Aż pacjentka była w stanie jechać do domu lub hotelu najczęściej ok. 12.00. Ach nie dodałam, że odwoziłam ją własnym samochodem, to i kierowcą musiałam być. Ile na dobę pracowałam? . Teraz pracuję na umowie o prace na jednym etacie, bo straciłam zdrowie, a kontrakt podpiszę już tylko z PANEM BOGIEM. NIE KONTRAKTOM W SZPITALU!

#65  2011.03.24 20:47:03 pehaa

Wypraszam sobie nazywanie mnie idiotką, tylko dlatego, że mam odmienne zdanie. To co się wypisuje po adresem innych osób świadczy tylko o "komentującym". Schematyczne i płytkie myślenie prowadzi do tego, że pojawiają się klapki na oczach. Popieram kontrakt nie dlatego bo jest "fajny", ale dlatego,że daje możliwość zarobienia godnych pieniędzy. Jeśli pensja na etacie będzie taka jak na kontrakcie, to bardzo się ucieszę.bo wówczas kontrakt nie będzie mi potrzebny.A za granicę wyjadę nie dla kontraktu( to żenujące, że ktoś mógł to tak zrozumieć)ale la kasy właśnie. Bo nie godzę się na traktowanie nazywanie mnie siostrą i takowe nagradzanie.

#66  2011.03.24 20:53:38 ~Z disia

Jakos tez poczułam się obrazona

#67  2011.03.24 21:16:56 ~piwka

Panie dyrektorze ja chce za godzine pracy 3 zł,ja 2 zl.Panie Dyrektorze ja za 1 zł. zrobie duzo wiecej! I tak rok w rok! Opamietajcie się naiwne!

#68  2011.03.24 22:51:40 ~RENA

Tak jak skończyły się czepki tak pielęgniarstwo w Polsce zaczęło się odradzać. Ściągnijcie je z głów drogie panie i nie upadlajcie dalej tego zawodu bo na ten chleb nie zarobicie w końcu- głodowanie w myśl idei zawodu- to zła propaganda. Namawiam do wielu lektur związanych z różnymi formami zatrudnienia i wybrania dla siebie takiej, która zabezpieczy wasz byt, da szanse dorobienia się pracując w jednym tylko szpitalu, pozwoli wam odpocząć na dobrych wakacjach, da szansę kształcenia się waszym dzieciom, pozwoli odłożyć na lepszą emeryturę. Jeżeli,chodząc po ulicach i strajkując, głodując i pukając plastikiem w krawężniki wywalczycie 100 zł- to nic nie pozostaje tylko szykować zdrowie do kolejnego strajku .i tak co rok.Jestem na kontrakcie, nie żałuję nikt mnie do niczego nie zmusza, nauczyłam się już dawno tego co się opłaca na tym rynku a co nie.

#69  2011.03.25 17:37:21 ~obs

Sanitariuszka 15/zł na godz. ,pielęgniarka 20/zł na godz, a lekarz. proszę 200 ta błazenada dzięki Kopaczowej jest tylko w Polsce ! ŻENADA!

#70  2011.03.25 21:02:45 ~położna

Popieram panią GARDIAS

#71  2011.03.26 23:39:14 ~www

Usunięto moje wpisy odnośnie pana M. Cenzurka jak widać działa a prawda w oczka kole

Dodaj komentarz