Bezpłatne studia podyplomowe - zarządzanie w ochronie zdrowia - dla pielęgniarek naczelnych, przełożonych, oddziałowych, koordynujących i ich zastępców.

Bezpłane szkolenia dla pielęgniarek i położnych.

.

.

Bezpłatne studia podyplomowe

- Zarządzanie w ochronie zdrowia

 
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie realizuje projekt współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Studia podyplomowe- Zarządzanie w ochronie zdrowia”. W ramach projektu odbędzie się 6 edycji studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania w ochronie zdrowia. Nabór na pierwszą i drugą edycję prowadzimy do 24 września. Zajęcia rozpoczną się w październiku br. (szczegółowy harmonogram zajęć jest dostępny na stronie projektu). Studia są dwusemestralne i trwają 160 godzin (10 zjazdów sobotnio-niedzielnych). 

Studia są bezpłatne, mają 100% dofinansowania z EFS. Uczestnicy w ramach projektu mają zagwarantowane: zwrot kosztów dojazdu (do 150 zł za jeden zjazd), noclegi, wyżywienie oraz materiały dydaktyczne.

Uczestnikami studiów mogą być pracownicy podmiotów leczniczych należących do kadry zarządzającej (tj. dyrektorzy, główni księgowi, kierownicy komórek organizacyjnych w tym ordynatorzy oraz pielęgniarki naczelne, pielęgniarki oddziałowe, pielęgniarki koordynujące  ich zastępcy etc.), zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, którzy z własnej inicjatywy wyrażają chęć udziału w projekcie. 
Szczegółowe informacje o projekcie oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są na stronie
www.podyplomowe.wszib.edu.pl w zakładce Zarządzanie w ochronie zdrowia – studia dofinansowane z EFS.
W przypadku pytań  prosimy o kontakt  z Biurem Rekrutacji:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
al. Kijowska 14, p. 10, 30-079 Kraków, 
pon-pt. 8:00-16:00, 
+48 12 635 68 58
+48 12 635 68 59
+48 12 635 68 66
podyplomowe@wszib.edu.pl ; www.podyplomowe.wszib.edu.pl

.

Komentarze użytkowników

#1  2012.08.02 15:49:37 ~gienia

Znowu darmozjady będa miały wszystko gratis.

#2  2012.08.02 16:14:34 ~szkolna

Ręce opadają, kiedy się to czyta.

#3  2012.08.02 17:36:58 ~odcinkowa

Dokładnie znowu dba się tylko o korytko

#4  2012.08.02 19:30:17 ~JA

I jak tu mieć zaufanie do naszych władz? Przyznajcie im jeszcze zapomogi , by mogły sobie popijawę urządzić.

#5  2012.08.02 21:26:11 ~aga

To skandal,przecież stanowisko oddziałowej, przełożonej nie jest wieczne więc dlaczego tylko takie osoby mają przywilej dokształcenia,czy to znowu nie są zmarnowane pieniądze.

#6  2012.08.02 21:52:41 ~Beata

Kiedy będzie coś gratis dla pielęgniarek? Nie oddzialowych,nie koordynujących i przelozonych? Nas będziecie informowac jak będą kursy czy studia platne? Darujcie sobie!

#7  2012.08.03 12:51:33 ~@

Teraz dopiero będą uczyć ICH zarządzania! Jakim cudem dopuszczono niekompetentnych dyletantów do władzy? Kto, i na jakiej podstawie powierzył takim osobom obowiązki, do zrealizowania których nie byli w ogóle przygotowani ? Kto weryfikował ICH przydatność do pełnienia tak odpowiedzialnych funkcji? Teraz już wiecie, dlaczego w ochronie zdrowia jest aż tak źle? Zarządzają nami tumany wyłonione według partyjno-układowego klucza, które doprowadziły do zapaści całego systemu a przede wszystkim do degradacji i upodlenia naszego zawodu - a teraz to gówno polukrują, owiną w papierek i będzie z niego na pewno cukierek!

#8  2012.08.03 19:05:51 ~8

Kobiety opamiętajcie się nieco; kursy bezpłatne są w izbach, studia pomostowe ze środków unijnych - dla wszystkich pielęgniarek. A kierownicy chyba też powinni się uczyć ciągle a nie raz na cale życie!

#9  2012.08.03 20:43:44 ~Katarzyna

W takich chwilach wstydzę się że jestem pielęgniarką, skąd w Was tyle jadu? Oczywiście jak wypowiedź anonimowa to można mieszać z błotem drugiego człowieka, a jakże! Czy chciałabym spotkać jako pacjentka takie sfrustrowane, wiecznie niezadowolone panie pielęgniarki? Na pewno nie! Mało tego, nie wyobrażam sobie pracy z takimi osobami.

#10  2012.08.04 08:33:12 ~bt

Poczytałam punktację w rekrutacji - dlaczego +2 pkt za płeć męska !

#11  2012.08.04 20:09:25 ~do 10

Dlatego , że jesteście od nas inteligentniejsze. Te dwa dodatkowe pkt. to dla wyrównania szans :))

#12  2012.08.05 13:04:01 ~HannibalL.

Rządzący establishment kocha swoich poganiaczy niewolników. Trzymają pospólstwo z dala koryta i krótko za ryj. Oddziałowe i kierownicy to, analogicznie do sytuacji w całym kraju, żołnierze dyrektorów wysłani na wojnę z czarnuchami. Ciężko tyrającymi za michę ryżu na utrzymanie tej całej bezproduktywnej pasożytniczej kasty. Taaak to jest wojna! Wiecie czego uczą na tych kursach zarzą. sorry - obsługi pejcza? Jak utrwalać w ludziach poczucie beznadziei, życiowej porażki, demoralizacji, jak manipulować nastrojami i wymusić maksymalne ustępstwa. Taki pracownik ma wszechogarniające poczucie przegranej. Poddaje się bez walki. Żyjąc w ciągłym strachu, zaakceptuje każde warunki pracy i płacy.

#13  2012.08.05 13:04:38 ~HannibalL.

Per analogiam do świata "dzikiej" przyrody, jest jak antylopa otoczona przez drapieżniki. Kona bez walki w cierpieniach, zachowując pełną świadomość kiedy hieny wyjadają jej wnętrzności. Polecam discovery animal. To wspaniały program odzwierciedlający obecne realia POlski. Związki zawodowe? Są jak realizatorzy tych przyrodniczych ekranizacji. "Filmują" i w myśl poszanowania praw natury nie ingerują w przebieg zdarzeń. Zatem nim zgodzicie się na kolejne cięcia etatów i pensji pomyślcie. Tylko przewidując zagrożenia i walcząc stadnie macie szanse przetrwać. Zapomnijcie o prywatnych konfliktach, bo wróg Waszego wroga jest Waszym przyjacielem.

#14  2012.08.05 23:32:33 ~do 12 i 13

Twój apel po części mnie rozbawił. Choć jest w nim wyczuwalny dramatyzm obecnej sytuacji i chęć porwania wszystkich do pospolitego ruszenia - myślę, że Twoje słowa rozpłyną się gdzieś w przyrodzie. Pielęgniarstwo nie jest poważnie traktowane w społeczeństwie. Poza szpitalami pracodawcy cenią wyżej maturę z dobrej szkoły niż mgr. czy też dr. pielęgniarstwa.Polskie pielęgniarki mając deficyt szacunku społecznego i poczucie niskiej wartości są zbyt zajęte walką między sobą i licytowaniem się -wiadomo na jakim punkcie! I dlatego wszystkie apele przechodzą koło nich. A jeżeli którejś uda się zostać naczelną bądż do naszych izb piel. traktują to jak wygraną w totolotka.No cóż. Jaka społeczność takie przedstawicielstwo.

#15  2012.08.06 00:28:59 ~???

Zawężam rozważanie do Polski i jej mieszkańców .Istotny wpływ na treści kształcenia zawodowego, a następnie praktyki ma obszar zainteresowań i wypracowanych umiejętności oraz wiedzy osób, które w przeszłości działały w jego obrębie. Podręczniki do historii medycyny albo pielęgniarstwa w zasadzie informują, że w Polsce pielęgnowaniem chorych zajmowały się osoby świeckie i duchowne, mężczyźni i kobiety już od średniowiecza. W Ustawie o Pielęgniarstwie (1935 r.-do 1996 r.) wymienione zostały osoby świeckie i zakonnicy, kobiety i mężczyźni. Ustawa ta napisana została w języku polskim( tzn. zbudowana jest tylko ze słów polskich) i bez odnośników do wzorców światowych. Ustawodawca w opisie praktyki zawodowej pielęgniarki/rza na pierwszym miejscu umieścił pielęgnowanie chorego( Art.1a). Pomimo tak skonstruowanej ustawy pewne wpływowe osoby poszukiwały wzorców dla tego zawodu poza rodzimymi.

#16  2012.08.06 00:31:28 ~???

CD>>CD>> Skąd osoby mające wpływ na modelowanie zawodu pielęgniarki/rza , a w tym treści kształcenia pielęgniarek i pielęgniarzy w Polsce posiadają albo posiadali informacje, że ludzie, których kojarzy się w Polsce jako postacie historycznie zajmujące się pielęgnowaniem chorych, były osobami niezdolnymi do uczenia się i wytwarzania w zakresie pielęgnowania chorego?

#17  2012.08.06 12:33:50 ~oddz.

Skąd w koleżankach pielęgniarkach tyle jadu i nienawiści do oddziałowych.Ja jestem oddziałową , skończyłam licencjat , magisterium , studia podyplomowe z zarządzania w ochronie zdrowia. ZA WSZYSTKO PŁACIŁAM , więc czemu koleżanki tak generalnie źle mówicie o oddziałowych ,używacie bardzo obraźliwych określeń.

#18  2012.08.06 12:34:25 ~cd.oddz.

Mnie udało się namówić tylko trzy pielęgniarki na studia pomostowe BEZPŁATNE bo inne twierdzą,że są już za stare na naukę a zresztą mają dyplomy i o tych dziewczynach jakoś oddziałowe nie wypisują , nie obrażają, nie nazywają tłumanami i nieukami . Jest to bardzo przykre,że pielęgniarki tak nienawidzą oddziałowych ale kiedy coś pielęgniarka przeskrobie to w te pędy do oddziałowej po pomoc i wsparcie. Czasem czytając tak wstrętne wypowiedzi na temat oddziałowych mam ochotę stać się taką jędzą i może wtedy uznam,że pomyje na mnie wylane są słuszne.Ale.czy to o to chodzi ,żeby iść do pracy i szukać zaczepki jak to robicie koleżanki pielęgniarki.Powodzenie w pracy zależy od atmosfery i proszę nie róbcie zamęty , wystarczy ,że zamęt idzie od naszych władz.Powodzenia

#19  2012.08.09 13:35:18 ~piel

Do 18: miło było czytać taką odp. na poziomie- dziękuję, oby takich jak najwięcej.KIEDY MY SIĘ W KOŃCU ZMIENIMY JAKO PIELĘGNIARKI ? Jeśli nie zapracujemy na pozytywny wizerunek to naprawdę wstyd być pielęgniarką, mimo najlepszych chęci. tą naszą pożal się Boże kulturę zawodową WYKORZYSTUJĄ WSZYSCY . od prezydenta po sprzątaczkę. media typu brukowa telewizja - POLSAT - emituje codziennie serial "Świat wg Kiepskich " o poziomie raczej rynsztokowym no i oczywiście Halinka Kiepska w roli pielęgniarki a czasami salowej jak podaje "inteligentna" encyklopedia internetowa - ręce opadają, brak słów. tak odpowiedzialna, trudna praca pielęgniarki - studia wyższe wg standardów aktualnego kształcenia zawodowego. a w tv jak nie jełop to g. d. itp. to podstawowe słownictwo pielęgniarki Haliny Kiepskiej. i to jej objadanie się pączkami, te agresywne miny, śmieszny styl ubierania.

#20  2012.08.09 13:43:36 ~nurse

Tak to prawda, wstyd być pielęgniarką oglądając badziewie typu "Świat wg Kiepskich'". Kiedyś siostra Basen w : Szpitalu na pery." a teraz kolejne badziewie tak. 19 ma rację rynsztok ! KOLEŻANKI I KOLEDZY ZADBAJMY W KOŃCU O NASZ WIZERUNEK BO JESZCZE TROCHĘ TO BĘDZIEMY UCIEKAĆ PRZED PACJENTAMI ! BOJKOTUJMY TAK GŁUPAWE EMISJE - ŻART TEŻ MUSI MIEĆ SWOJE GRANICE ! tyle jest faktycznie innych zawodów a pielęgniarki w Polsce są ciągle wyśmiewane przez media - dziwne ? tak porządne przygotowanie specjalistyczne, studia.i co ? ZACZNIJMY OD SIEBIE I TO SZYBCIUTKO !

#21  2012.08.09 13:50:21 ~gość

Serial HŁAM prymitywny reżyser bo tylko prymityw coś takiego wymyśli, nigdy takich pielęgniarek nie było a tym bardziej teraz magistrowie po studiach tym bardziej rola kiepskiej nie adekwatna cwany reżyser nie założył halinie kiepskiej czarnego paska na czepek bo to symbol zawodowy ale i tak wyśmiewa zawód gdyż w istocie halina jest pielęgniarką !

#22  2012.08.10 10:29:39 ~piel

Nauczyciele mają problem : urlop zdrowotny na podratowanie zdrowia wystawiać będzie prawdopodobnie lekarz zakładowy ( do tej chwili robił to lek. rodzinny) i prawdopodobnie nie będzie wynosił 3 lata przez cały okres pracy a rok. a nauczyciele już podnoszą larum co z chorobami zawodowymi, z wypaleniem zawodowym . itd. A CO MIAŁY KIEDYKOLWIEK PIELĘGNIARKI ? NA TYM SIĘ SKUPMY I MĄDRZE I KONSEKWENTNIE DZIAŁAJMY. NIE HARUJMUY NA KONTRAKTACH ! NIE WYPOMINAJMY SOBIE WYKSZTAŁCENIA ! A z tym serialem faktycznie PRYMITYWIZM OBRAŻAJĄCY POLSKIE PIELĘGNIARSTWO !

#23  2012.08.14 16:33:38 ~szeregowa

Tak dla "nacialstwa" gratis dla szaraczka obowiązek i to sporo płatny.Porównajcie sobie pobory naczelnej i szeregowej pielęgniarki.Te osoby mają także nienormowany czas pracy i nieobecność w pracy nie przekłada się na stratę dnia urlopu tak jest u nas.Nacialstwu urlpu przybywa proporcjonalnie do nieobecności.W tym czasie można jeszcze popracować na "folwarku" kolezanki.

#24  2012.08.16 13:32:57 ~piel

Ręce opadają, aż w końcu odpadną. dla rolników przez media publiczne informują o wolnych miejscach na wczasy rehabilitacyjne, że rolnicy tak ciężko pracują . tak. a my pielęgniarki w szpitalu co robimy ? nikt nigdy o nas się nie upomniał, ech te nasze władze i związki . ż. się chce ! Tak nauczyciele też zawsze dobrze bronieni . !

#25  2012.08.16 18:06:04 ~do 24

Nauczyciele mają swój ZNP-ale ten związek jest więcej niż skuteczny. Ty masz o to pretensje , ja ich za to podziwiam. Piel.oblegane są zewsząd przez swoich przedstawicieli -od okręgowych izb do naczelnej izby poprzez różnego rodzaje związki.Efektów zero. Pewnie się teraz obrazisz , ale piel.to specyficzna grupa która bez narzędzi intelektualnych nie jest w stanie nic zrobić.Rządzący o tym wiedzą.Wbrew temu co tutaj wypisujecie -pielęgniarstwo nie wywołuje okrzyków zachwytu. Raczej uśmiech politowania.Ten kierunek to raczej "szkoła specjalna"szkolnictwa wyższego. Wiem,że narażę się na krytykę, ale pokażcie mi fakty temu zaprzeczają.

#26  2012.08.17 18:32:31 ~do25

Absolutnie nie jestem obrażona, prawda i cieszy mnie fakt,że na tę chwilę są wolne miejsca w uczelniach medycznych na siostrzany kierunek - nareszcie . ! Tak z pielęgniarkami nikt się nie liczy szczególnie w Polsce - no cóż rodziny do roboty a P.Mielcarek niech o tym informuje media publiczne !

#27  2012.08.18 10:28:27 ~Hmmmm

Sprawy strony słabszej ekonomicznie są wszędzie chronione.Pielęgniarstwo jest jak zawsze wyjątkiem. Uprzywilejowanym dać jeszcze więcej. Proponuję utworzyć jeszcze Szpitalne Izby Pielęgniarskie ,Super Izbę Pielęgniarską, Dzielnicowe Izby Pielęgniarskie itd. Jak robić sobie jaja to na całego!

#28  2012.08.21 08:54:59 ~mgr p-arz

Witam wszystkich , szukam kontaktu z osobami pracującymi na kontrakcie w Berlinie ( jako pielęgniarz , - arka ) . Mój adres - e.pazdan@wp.pl - . pielęgniarz .

#29  2012.08.21 14:34:41 ~ja

No to i ja jeszcze wrzucę kamyczek : nauczyciele mimo kryzysu podwyżkę mają zapewnioną we wrześniu i wg statystyk polscy pracują najkrócej godzinowo ( badania porównawcze - ŚWIAT ! ) - PIELĘGNIARKI ?

#30  2012.08.21 14:37:48 ~piel

Zgadza się, w USA pielęgniarka - jeden z poszukiwanych zawodów obok lekarzy i adwokatów i bdb opłacany a u nas kontrakty i przez to ukryte wakaty i kiepskie pensje i tylko tak porównujcie drogie pielęgniarki kontraktowe pracujące kosztem swoich bliskich !

#31  2012.08.21 20:03:16 ~Oburzona

Jeżeli chodzi o wizerunek pielęgniarki, to postrzegana jest nie tylko przez pryzmat Halinki Kiepskiej czy siostry Basen ale także filmów erotycznych np.gorące piel. emitowanych w Polsat Play. Czy nasze władze nie powinny w tej sprawie zająć stanowiska? Jest to uwłaczające naszej pielęgniarskiej godności!

#32  2012.08.22 16:31:16 ~com

Może byłoby warto wywalczyć bezwarunkowe studia z zarządzania ? Wtedy na pewno talent do zarządzania niektórych piel.na pewno by się uwidocznił. Takie przysłowiowe rodzynki:)) Wiadomo jaki poziom wiedzy i kultury posiadają nasze naczelne.Otwarcie tych studiów dla wszystkich byłoby szansą wyłonienia ludzi kreatywnych ze smykałką do zarządzania. Byłby to początek oczyszczania naszego środowiska i budowania wizerunku takiego na jaki ten kierunek zasługuje.

#33  2012.08.23 10:35:46 ~piel

No i znowu zapowiadane ograniczenia finansowe przez NFZ na rok 2013 uderzą na pewno w pielęgniarki a nauczyciele od września mają podwyżki gwarantowane a urzędnicy wysokie premie, nagrody a na ochronę zdrowia pieniędzy jak zwykle nie ma !

#34  2012.08.24 22:10:56 ~hrum hrum

Przełożone i oddziałowe oraz koordynujące niech najpierw skonczą studia a nie wybierają sie na podyplomowe.Pytam z jakim dyplomem? Po liceum?

#35  2012.08.25 21:26:15 ~do 34

Koleżanka nie posprawdzała sobie. Kandydaci winni przedstawić dyplom ukończenia wyższej uczelni. Teraz pozwolę sobie na małą krytykę.Pani przewodnicząca z Poznania na wstępie biuletynu PiP uwzięła się na kwiaty.Nie chodzi mi o formę owego art.choć widać,że urodzoną pisarką nie jest.Wg. niej na salach chorych powinny być kwiaty itd. No cóż.Fachowcem od kwiatów nie jestem ale wiem,że gdyby pacjent wylał sobie niechcący taką wodę z wazonika na ranę pooperacyjną pewnie by jakieś zakażonko się wdało.Dmuchając na zimne lekarze nie pozwalają przynosić kwiatów. I tym sposobem drogie koleżanki omija was zaszczyt wymiany wody w kwiatkach.

#36  2012.08.25 21:26:59 ~cd

Czytając dalej wpada w oko art.przew. Sądu piel. Nazywa w nim Pana mgr.xxxx prawnikiem i radcą prawnym.Otóż ten Pan jest adwokatem i radcą prawnym. Ale dla tej pani nie stanowi to róznicy.W sumie drobiazg. Czepiam się.Ale czyż przewodnicząca sądu nie powinna wiedzieć przynajmniej podstaw? A gdyby nazwać pana yyyy lekarzem i kardiologiem? Brzmiałoby to równie komicznie:)) Tak sobie myślę ,że np.prokurator też jest prawnikiem.Pewnie za dużo myślę , ale czasem zdarza mi się pomysleć. No i jak sobie pomyślę kto nas reprezentuje to! Pozdrawiam

#37  2012.08.26 20:39:37 ~do 35

Wiem ,wiem.Toż to będzie dużo wolnych miejsc,bo nasze szefowe są po liceach(w większości)

#38  2012.08.27 09:42:00 ~xxx

Gdybym opisała jakich nieprawidłowości dopuszczają się przełożone,oddziałowe -i to te wykształcone /studia,pomostówki,specjalistki/przez co cierpią i pajenci i personel;stanęłyby Wam ,włosy dębem,

#39  2012.08.27 12:46:09 ~do xxx

Pielęgniarka jest zaprzeczeniem słowa WYKSZTAŁCENIE.

#40  2012.08.29 13:03:18 ~nurse

PODOBNO NA WRZESIEŃ ORGANIZUJEMY EUROPEJSKIE BIAŁE MIASTECZKO ZACZYNAMY ? . PORZUCIE NIEWOLNICZE KONTRAKTY KOSZTEM RODZIN ! dlaczego to nauczyciele mają co roku we wrześniu gwarantowane podwyżki a pielęgniarki co ?

#41  2012.08.29 13:04:45 ~ja

Do 39 tak ale tylko w Polsce !

#42  2012.08.29 13:06:58 ~nurse

Tak zgadza się zaczynajcie od języków i na zachód bo szkoda życia np. w Szwajcarii netto/m-c ok. 20.000 tys. !

#43  2012.08.29 14:13:26 ~do 41

Dokładnie to mam na myśli

#44  2012.08.30 09:35:27 ~gość

A w mediach jak zwykle lekarze - wczoraj pierwszy raz usłyszałam wypowiedż dyr.d/s pielęgniarstwa w sprawie posiłków pacjentów - miała szansę wypowiedzieć słów 5 ! policzyłam . zawód pielęgniarki tak piękny, tak trudny, wymagający specjalistycznej wiedzy - tak bardzo poniżany przez media, polityków, społeczeństwo. dlaczego ? KIEDY W KOŃCU TEN NISKOPOZIOMOWY POLSAT PRZESTANIE NISZCZYĆ ZAWÓD PIELĘGNIARKI POKAZUJĄC PRYMITYWNĄ HALINKĘ KIEPSKĄ SŁOWA JEŁOP TO NAWET BUDOWLAŃCY NIE UŻYWAJĄ !

#45  2012.08.30 09:42:10 ~piel

WIELKIE TAK ZERO WIEDZY O PIELEGNIARKACH JAK JEST SWIETO PIELEGNIAREK TO TYLKO WEWNETRZNE A W MEDIACH WSZYSTKIE INNE WCZORAJ BYL MEDIALNY DZIEN STRAZY MIEJSKIEJ ! BEZ OGONKOW PROBLEM Z KLAWIATURA

#46  2012.08.31 09:41:42 ~piel

Tak, tak zgadza się ja Polsatu nie oglądam ze względu na poziom ale gdy przypadkiem włączę i widzę Halinę Kiepską to myślę o bardzo kiepskich reżyserach w ogóle co to za serial komediowy z naśmiewaniem się z biedy ? kto tak maluje Kiepską ? kto widział pielęgniarki z tak agresywnym makijażem ? PRZESADA a poza tym Pielęgniarki to osoby wykształcone tak więc absolutnie nie ten adres !

#47  2012.08.31 09:44:58 ~p-niarz

A w jakiej bystrej pościeli śpią, Kiepski w skarpetach do kolan no i w ogóle te dialogi faktycznie reżyser, scenarzysta RYNSZTOK

#48  2012.08.31 09:53:42 ~gość

A Kopaczowa też zrobiła swoje dołożyła pracy pielęgniarkom ( kontrakty) lekarzom wysokie pensje a jak na nią patrzę gdy stuka laską marszałkowską w Sejmie to jak bym widział babinę idącą po chrust do lasu no i te je sztuczne miny i przesadne utrzymywanie emocji na wodzy ( a jest osobą emocjonalną, mało inteligentna)przesadne modulowanie głosu, prosta baba i tyle !

#49  2012.09.03 09:44:48 ~nursik

Przed chwilą przeczytałem ogłoszenie, że ktoś tam szuka opiekunki- pielęgniarki do sprzątania, opieki nad dzieckiem, gotowania, załatwiania spraw w mieście i to wszystko za 1700 brutto szok za co ci nowobogaccy amberowcy złoci mają pielęgniarki ? zawód wymiera a politycy nadal milczą mnożą się ataki ze strony pacjentów bo jakość opieki spada nadal ukryte wakaty pielęgniarskie !

#50  2012.09.03 09:45:55 ~gość

Tak Kopaczowa baba nie od laski ale od LACHY !

#51  2012.09.03 11:02:16 ~gość

Dziś wielki szum medialny ale dla nauczycieli wracają biedacy po wakacjach i podwyżka jak zwykle we wrześniu na wyciągnięcie ręki a wy co drogie pielęgniarki kontraktówki z niewolniczego systemu budujecie już europejskie białe miasteczko ?

#52  2012.09.03 14:19:30 ~xx

A MY ! ,Polacy nic się nie stało, !

#53  2012.09.03 20:06:29 ~gonia

Tak.nauczyciele juz zacierają rece-podwyzki! Wypoczęci,odstrojoni-bez kija nie podchodz! A pielegniarki? Straszą zwolnieniami,kontraktami.Wymęczone,blade,fryzury lichutkie.Widac-umęczone.

#54  2012.09.04 12:27:22 ~piel

Dobrze piszesz goniu tylko co z tym ? KIEDY RUSZAMY NA WARSZAWKĘ ?

#55  2012.09.05 08:37:21 ~nursik

ORGANIZUJMY MĄDRE I MERYTORYCZNE PROTESTY OGÓLNOPOLSKI STRAJK WŁOSKI ! dobre wypowiedzi szczególnie te od 40 !

#56  2012.09.07 09:14:17 ~ja

TAK POPIERAMY STRAJK WŁOSKI ! I CO Z TEGO ? KTO PRZYSTĘPUJE ?

#57  2012.09.08 06:53:01 ~Gość

Witam Czy są prowadzone w ramach projektów bezpłatne studia podyplomowe dla pielęgniarek zatrudnionych na umowach cywilno prawnych?

#58  2012.09.08 10:30:44 ~ja

Do 56 popieram ! no i zobaczcie ile narzekania a poparcia zero, szybka zmiana tematu !

#59  2012.09.13 07:09:18 ~piel

Czy ktoś wie gdzie może zrobić podyplomówkę bezpłatnie pielęgniarka zatrudniona na umowę cywilno prawną

#60  2012.09.14 18:22:47 ~do59

Jaką podyplomówkę? W ramach projektu opisanego w art? Ps. Pisze się umowa cywilnoprawna ! Może to być: umowa zlecenie , umowa o dzieło lub kontrakt.Jak nie wiesz jaką umowę podpisałaś to sprawdż a potem przeczytaj info na ten temat. Wszystko jest opisane !

#61  2012.09.15 10:03:02 ~piel

No i P.Iwona Borchulska wczoraj zaczęła działać w naszym środowisku się dzieje a media publiczne milczą ale Halina Kiepska leci codziennie na POLSACIE o 19:35 i jej Jełop też.ręce opadają !

#62  2012.09.16 09:55:52 ~do 61

ZGADZA SIĘ ! zacznijmy w końcu działać !

#63  2012.09.16 13:21:38 ~do 62

OBY TEN GŁOS ODBIŁ SIĘ SZEROKIM ECHEM !

#64  2012.09.18 21:58:38 ~do 59

Nigdzie.Aby studiowac trzeba miec troche wolnego czasu na naukę.A ty? Jestes zapracowana,zatyrana.

#65  2013.03.02 11:17:18 ~Tomasz

Aż jestem w szoku jak czytam niektóre komentarze. Skąd tyle nienawiści? Studia podyplomowe, o których tutaj mowa, organizowane są ze środków unijnych. Podejrzewam, że zostały skierowane do kadry zarządzającej, bo tak łatwiej było uzyskać dofinansowanie. A teraz czemu jest źle w naszym zawodzie. Jest źle, bo pielęgniarki same są dla siebie największymi wrogami. Niektórzy narzekają na lekarzy. Mówią, że zabierają nam pieniądze. I dobrze. Oni potrafią się dogadać, stworzyć wspólny front. My się za to potrafimy kłócić, albo użalać się nad sobą. Tylko, że ani kłótnie, ani żale nie dadzą efektu. Póki tego nie zrozumiemy, to w polskim pielęgniarstwie nie zmieni się nic.

#66  2013.06.21 14:06:15 ~Mira

To prawda ,jesteśmy po prywatyzacji,a solidarności za grosz aby uzyskać coś lepszego.A po kontach narzekają.Prywaciarz korzysta i cieszy się ze swoich niewolników.

Dodaj komentarz