Zobacz wideo ze strajkującymi pielęgniarkami w kilkach chwil po podpisaniu porozumienia.

Strajk pielęgniarek w CZD.

 

 

 

 

Komentarze użytkowników

#1  2016.06.10 18:52:24 ~kazio

Nawet podczas strajku żrą czekoladki od naiwnych pacientów, aż bieda wychodzi bokami.

#2  2016.06.10 18:58:27 ~pielęg1

Aż szkoda słów dla P.kazio oby jak najdłużej nie musiał Pan korzystać z naszej pomocy.

#3  2016.06.10 19:05:00 ~ala

Polska w pigułce

#4  2016.06.10 19:11:40 ~mOnia

Ta kostka czekolady w trakcie dyżuru czasami sprawia, że pielęgniarki jeszcze jakoś funkcjonują i nie padają na pysk. Po co pacjenci dają? O nic nie prosimy. Wkurza mnie wciskanie słodyczy, żaden to dowód wdzięczności. Dla mnie dowodem wdzięczności byłoby zwykłe "dziękuję", zwyczajna ludzka życzliwość - to jest DOWÓD WDZIĘCZNOŚCI a nie jakaś milka. Dajcie więcej zarobić, to i na czekoladki wystarczy, bo puki co to pensje głodowe!

#5  2016.06.10 19:12:02 ~real

Brawo Centrum! Całe polskie pielęgniarstwo powinno się od Was uczyć,jak pielęgniarki mają się cenić , szanować i walczyć o siebie

#6  2016.06.10 19:16:13 ~piel

Izbowe i inne karierowiczki od Magdy z CZD się uczcie jak się walczy o pielęgniarki.

#7  2016.06.10 19:45:51 ~połozna

Czy Wszyscy którzy obejrzeli to video zwrócili uwagę jaka jest średnia wieku na tej sali. Drodzy pacjenci to Wy powinniście tam walczyć o podwyżki dla nas ze strachu o własne zdrowie i o własnych bliskich, którzy może nie dziś i nie jutro, ale na pewno kiedyś trafią trafią pod opiekę coraz starszych i bardziej zmęczonych pielęgniarek. Ministerstwo może nawet będzie chciało docenić nas finansowo, dać duże pieniądze, ale nas nie będzie, albo nie będziemy mieć siły aby podjąć.

#8  2016.06.10 19:54:50 ~Piotr

Ja jedyne co zauwazylem na tym filmie to zaniedbane i grube hieny, ktore niby walczyly o zwiekszenie zatrudnienia, a szarpaly sie o 300 stowy. Wstyd i zenada!

#9  2016.06.10 20:06:22 ~julka

Panie Piotrze wstyd mi za pana,gbur i cham,bez komentarza.

#10  2016.06.10 20:07:02 ~art.

Http://wolna-polska.pl/wiadomosci/konstanty-a-moze-jednak-boguslaw-radziwill-2016-06

#11  2016.06.10 20:18:11 ~do piotra

Piotrze jak nie lubisz kobiet to twój problem,ale może podpowiesz nam jak uzyskać bodaj stówkę więcej, gdy zarabiamy 1800 na miesiąc cwaniaku

#12  2016.06.10 20:27:35 ~cyt.

Z WPISÓW INTERN. "Nigdy w historii Polski nie było sytuacji, żeby pielęgniarka odeszła od łóżka ciężko chorego dziecka – stwierdził Pinkas". To sobie wyobraź głąbie ustawiony ile wyrzeczeń, ustępstw, kompromisów musiały znieść gdy każda banda na wstępie rządów w ten właśnie cyniczny sposób wymuszała na nich zgodę,ustępstwa,nawet samozatrudnienie. bo większość z nich to także matki. A ile dramatu,rozpaczy,wstrząsów sumienia musiały przejść nim sięgnęły po ten ostateczny środek? Książę udzielny i jego pachołek. Jednego dnia bym ich na urzędzie nie trzymała. Ale jaki pan. " " Powinny mu na gębę założyć obsrane pampersy. Jak jego kumple po fachu z tzw. Porozumienia Zielonogórskiego zostawili wszystkich pacjentów to murgrabia żadnej hańby w tym nie dostrzegł a nawet zabiegał o podwyżki dla bidulek lekarzy - zarobek min. 100,-z ł za 5 minut. "

#13  2016.06.10 20:38:56 ~cd

Dla przypomnienia z tut.portalu : cyt,Beata Szydło pojechała do pielęgniarek w Wyszkowie. Powiedziała: "Waszym sukcesem jest głównie to, że wytrwałyście do końca".

#14  2016.06.10 21:11:39 ~Dorota

Jakim prawem porównujecie się do lekarzy? te wasze nędzne pseudo studia nic nie znaczą. jesteście zwykłymi pracownicami fizycznymi. musicie znać swoje miejsce w szeregu! coś wam w tych pustych główkach się poprzewracało.

#15  2016.06.10 21:26:26 ~Ewa

A ty Dorotko kim jesteś-HEJTEREM wynajętym za 4 zł od obelżywego wpisu?

#16  2016.06.10 22:25:21 ~zosia

Idioci są od wypowiadania głupot,nie zwracajcie na nich uwagi,zakłady psychiatryczne będą zawsze pełne,a pielęgniarki będą nad tymi psycholami czuwać.A lekarze są od robienia kasy dlatego brak zrozumienia pielęgniarek.

#17  2016.06.10 22:40:12 ~pieleg1

Do Doroty-ciekawe jakie Ty masz skończone studia, bo jakbyś jakieś skończyła, to byś pisała w ten sposób, żadne studia nie są nędzne, chyba że Ty takie skończyłaś.

#18  2016.06.10 22:54:48 ~kaśka

Kiedyś wspaniały zawód nie doceniany przez lekarzy ale szanowany przez zwykłych ludzi a teraz nie szanowany przez jednych i drugich ale niestety same do tego sie przyczyniłyście

#19  2016.06.10 23:00:40 ~miro

Do Ewa Dorota napisała to co wszystkim wiadomo a czego wy nie chcecie przyjąć do wiadomośći

#20  2016.06.10 23:16:02 ~edi

Czy do szpitala,w którym będą tylko pielęgniarki zgłosi się jakiś pacjent? Odpowiedzcie sobie same mgr

#21  2016.06.11 05:19:34 ~aga

Pielęgniarki z Centrum Zdrowia Dziecka i z całej Polski, jesteście Wspaniałymi Ludźmi, cześć i chwała Wam za Waszą ciężką pracę, za uśmiech, za dobroć, za to, że jesteście przy chorych. Wasza praca jest nie do przecenienia. Składam wyrazy wielkiego szacunku. Brawo za walkę o pieniądze dla siebie i Waszych rodzin. To nie żaden wstyd ! A tym wszystkim, którzy wypowiadają się w zjadliwy sposób życzę, by znaleźli się w szpitalu, w którym są sami lekarze, ale ani jednej pielęgniarki. Jak będą leżeć dzień lub więcej nieumyci, głodni , we własnych ekstrementach, to im w głowach wszystko wróci na miejsce i poznają swoje miejsce w szeregu. Bo koniec końców, człowiek potrzebuje drugiego człowieka, kiedy nie może już zrobić nic dla samego siebie. Ale do tego wniosku niektórzy muszą dojrzeć. Trzeba tylko czasu. Wiem, co mówię, bo pracuję od wielu lat jako opiekunka za granicą i widziałam wielkich tego świata, którzy nie potrafią już nawet włożyć do ust łyżki z jedzeniem. Jeszcze raz - wielki szacunek dla Was i pozdrowienia.

#22  2016.06.11 05:41:14 ~yaga

Jakby studia pielęgniarskie były takie trudne to by tyle motłochu ich nie kończyło. Widzę że paniusiom w dopkach się poprzewracało. Do roboty a nie tylko rżniecie damy zamiast chorym tyłki myć.

#23  2016.06.11 07:03:15 ~Lilka

Wszyscy wy, którzy hejtujecie pielęgniarki wcześnie czy później traficie do szpitala. Pozdrawiam

#24  2016.06.11 08:41:46 ~do hejtere

Jak wyraził się B.Linda " Schamieliśmy totalnie, zrobiliśmy się prowincją, gdzie króluje wiocha z elementami szlacheckimi i wiejskimi. To połączenie sarmackiej swawoli i wioskowego showmeństwa jest naszą tragedią. Widać to w Sejmie i w Kościele. Nie potrafimy zaakceptować innego zdania, innego stylu życia "

#25  2016.06.11 09:04:27 ~ala

Tu hejtujące osoby,Wasze wypowiedzi śwadczą,że jesteście patolgią,macie osobowość antyspołeczną .Weźcie sobie osoby niewykształcone,ze swojej patologii i niech się Wami opiekują.

#26  2016.06.11 09:19:30 ~do Doroty

Mam prawo porównywać się z wieloma lekarzami.Wiele rozpoznań dot.chrób pacjenta,na podstawie obserwacji i własnej wiedzy ,stawia,sugeruje trafnie pielegniarka,potwierdza to lekarz.Dzięki temu może podjąć natychmiastowe leczenie.A zapewniam Cię,że pielęgniarka również zna co należy podawać w danej jednostce chorobowej,współpracuje z lekarzem.Ale Ty jesteś po prostu ignorantką.

#27  2016.06.11 09:50:12 ~pracująca

Może ktos zainteresuje się pracą pielegniarek w hospicjach stacjonarnych. gdzie na 17 lezących terminalnie chorych na nocce jest 1 pielegniarka i 1 opiekunka.Opiekunka pełni role sprzataczki nocnej i dodatkowo wykonuje swą pracę.W dzien opiekunka jest kucharką , salową itd. A pozostałe 2 pielegniarki wykonują pracę swą i za opiekunkę! czy w ramach oszczędzania ma cierpiec chory? wiadomo ze jest niedopilnowany! Jak 2 osoby moga zaspokoić potrzeby bio - psycho - społeczne? Jak jest norma zatrudnienia pielęgniarki i opiekunka w hospicjum?

#28  2016.06.11 11:26:19 ~ Yogi

Do Pracujaca szkoda że przewodnicząca strajku z CZD tak nie przejmowała sie swoimi pracownicami które zatrudniała prowadzac swój biznes

#29  2016.06.11 12:01:19 ~Obserwator

Hejtujace trole internetowe oplacane przez pis i tu pluja jadem zeby obnizyc morale i pewnosc siebie pielegnarek zeby gasic zarzewia strajkow w zarodku

#30  2016.06.11 12:01:29 ~anna m.

Drogie Panie z CZD ! do tej pory miałam dla Was wielki szacunek, ale ten strajk a teraz ten film pokazały wasze prawdziwe oblicze. Straszenie i szantażowanie a przede wszystkim olanie tych najciężej chorych dzieci to aspekty o których będą ludzie pamiętać i wpłynęły bardzo na zmianę waszego wizerunku ! Wy w CZD nie macie pojęcia w jakich warunkach i za jakie pieniądze pracują wasze koleżanki w mniejszych miejscowościach czy miastach. Zrobiłyście z siebie męczennice i bohaterki, a tak naprawdę to żadne bohaterstwo, bo za pieniądze urządziłyście sobie widowisko kosztem pacjentów ! Nie widzę tu żadnego sukcesu i pytam : czy warto było ?

#31  2016.06.11 12:22:00 ~stefan

Szantażystki - tak dziś wygląda pielęgniarka z CZD. Szkoda , bo kiedyś to były najlepsze "ciocie" na świecie !

#32  2016.06.11 12:26:40 ~ewa

Ta miss Nasiłowska powinna ponieść konsekwencje sparaliżowania pracy szpitala ! Również za to, że ludzie musieli oglądać jej twarz i co gorsza słuchać jej bzdur przez tyle dni ! Obłudna, kłamliwa kobieta !

#33  2016.06.11 12:32:07 ~kamila

Panie z CZD zachłysnęły się swoim "zwycięstwem", ale reszta społeczeństwa odebrała ten przekaz zupełnie inaczej. Straciły panie zaufanie jakim ludzie panie darzyli . To jest coś co ciężko odzyskać - chodziaż mam wrażenie że pań to wcale nie obchodzi !

#34  2016.06.11 12:36:32 ~pacjentka

Chyba się paniom w główkach poprzestawiało ! mam nadzieję że każda z was doświadczy sytuacji w której , w razie potrzeby, ktoś pokaże wam tył - tak ja wy to zrobiłyście. Na przykład strażak jak będzie się wam palił dobytek życia ! poczujecie wtedy to, co rodzice pacjentów CZD.

#35  2016.06.11 12:38:05 ~obserwator

Nie widzę powodów do waszej radości ! pokazałyście jakie jesteście i i nie jest to ładny widok !

#36  2016.06.11 12:42:46 ~rodzic

W czasie strajku w CZD, tam gdzie nie było pielęgniarek ( bo w tym czasie zabawiał je klaun w sali widowiskowej), lekarze doskonale je zastępowali ! okazuje się więc że nie są takie niezbędne jak się im wydaje ! WIELKI SZACUNEK DLA LEKARZY ŻE STANELI NA WYSOKOŚCI ZADANIA !

#37  2016.06.11 12:45:11 ~znajomy

Łaski panie nie zrobiły kończąc wreszcie ten strajk , bo alternatywą było zamknięcie szpitala. To oznaczałoby likwidację wszystkich etatów, czyli również pielęgniarek, co dla tych przed emeryturą albo korzystających z mieszkań centrowskich byłoby tragedią, ale o tym cisza !

#38  2016.06.11 12:52:32 ~pielll

Pracując za granicą,żałowałam,/był we mnie"zgrzyt"/,że opiekuję się obcymi pacjentami,ale teraz czytając wypowiedzi polskich pacjentów,nie mam żadnego wyrzutu sumienia.Ja mam się dobrze,a polski pacjent narzeka,jest złośliwy.Każdy ma to na co sobie zasłużył.

#39  2016.06.11 12:54:04 ~krystyna

Jestem w CZD codziennie i od czwartku widzę ponownie panie pielęgniarki, utyrane jak cholera, które spędzają miło czas na kiermaszu lub relaksują się przy papierosku . I kro jeszcze wierzy w ten wizerunek którym nas karmiły przez 16 dni ?

#40  2016.06.11 12:57:45 ~dobra rada

Skoro panie jesteście tak nieszczęśliwe z powodu wykonywanego zawodu to proszę zmienić zawód i iść do innej pracy -często za najniższą pensje. Nikt was nie zmuszał to wybory zawodu, nikt was nie zmusza do pracy ! I nie straszcie już ludzi że nie będzie się miał kto nimi zajmować bo już pokazałyście że się nie zajełyście !

#41  2016.06.11 13:27:22 ~ewa

Najlepiej udzielać "dobrych rad" nie znając prawdy, ale jak potrzebna opieka pielęgniarska punkt widzenia się zmienia. Prawda jest taka,że szpital nie będzie istniał zarówno bez lekarzy jak i pielęgniarek. Lekarze bez pielęgniarek nie radzą sobie ani w szpitalu , ani w przychodni, nie przyznają się, ale boją się prawie zawsze zostać sami z pacjentami w oddziale szpitalnym dla tego strajk jest niestety jedyną metodą na jakieś polepszenie . Odkąd powstały kasy, a potem fundusz, to pielęgniarkom wmawiano, że muszą czekać i mieć na uwadze dobro zakładu, w tym czasie podnosząc nieprzyzwoicie uposażenie i kasę za dyżury lekarzom doprowadzając do tego, że ich zarobki są 10 krotnie większe od pielęgniarskich. Czy to moralne ? Czy to moralne, że lekarz szantażuje dyrekcję chcą więcej kasy, bo wie , że jak odejdzie będzie za mało specjalistów i fundusz zerwie kontrakt i odchodzą , a oddziały są zamykane i ludzie muszą jechać np 60 kilometrów po pomoc, tylko o tym się nie mówi w mediach. Czy moralne jest, żeby pielęgniarki coraz lepiej wykształcone zarabiały tyle co panie sprzątające, nic nie ujmując tym paniom, ale wykształcenia do tego nie potrzeba. Czy to moralne, że dziś odchodząca pielęgniarka na emeryturą po 40 latach pracy w szpitalu na zmianach ma brutto 1600zł, a netto nie ma nawet 1300 zł ? a emerytury będą coraz niższe. Czy to moralne, żeby nie było wątpliwości w uposażeniu mgr-ów w rehabilitacji, w aptece, czy laboratorium a u pielęgniarek już są ? Nie dajcie się, protestujcie i strajkujcie i zastanówcie się czy nie czas na zmiany w Izbach, bo co niektóre panie tam się bardzo zasiedziały i nie wiele je interesuje po za kasą dla siebie

#42  2016.06.11 13:35:45 ~emigrantka

Do Piell tylko tam złośliwemu i zgryźliwemu pacjentowi nie podskoczysz i wasza praca jako pielegniarek i opiekunek różni sie od tej w naszym kraju wiec i kasa jest inna jak już tak mówicie o pracy za granicą to mówcie o wszystkich różnicach

#43  2016.06.11 14:45:11 ~piel4

Szkoda tylko ze wszyscy obrzucajacy nas zlymi komentarzmi .chodza do lekarzy PRYWATNIE gdzie za 10 min zostawiaja od 100 do 200 zl i JEST OK. NASTEPNIE WDZIECZNOSC W KOPERCIE,SORRY NIE ZRAZ BYLAM SWIADKIEM .I TEZ JEST OK .NO COZ LEKARZ TO LEKARZ JEMU TRZEBA I WYPADA DAC .j apo 20 latach zarabiam 2 tys .i tez koncze ta posluge tutaj .CIEKAWE KTO SIE WMI ZAOPIEKUJE ZA ROK .LEKARZ ? POWODZENIA .JUZ WIDZE ODDZIAL SMI LEKARZE I BRAK PIELEGNIAREK .KTO POBIERZE BADANIA ,ZAŁOZY VENFLON PODA KRIPLOWKE,ZMIENI PAMPERSA ///? lekarz .hahaha.pozdrawiam

#44  2016.06.11 16:21:23 ~elka

Tak masz racje wszyscy wyciągacie rece bo wam sie od tego chorego należy lekarzowi pielegniarce i wszystkim wokoło 100, 200, 500zł ile jeszcze ma płacić ten najbiedniejszy emeryt, kaleka ,rodzic umierającego dziecka czy dziecko umierającego rodzica tylko ci ludzie czesto mają po 700 zł renty albo 1300 zł pensji na śmieciówce i żadnych szans na poprawe sytuacji finansowej,więc faktycznie powodzenia niech lekarze wyjeżdzają i wy też, a my trudno bedziemy zdychać bez waszej pomocy ale już skończcie te szantaze jesteśmy wami umęczeni

#45  2016.06.11 21:02:44 ~piel,,,

Drodzy pacjenci,dlaczego nie wychodzicie na ulicę,nie zgłaszacie skarg do ministra,NFZ,że nie macie dostatecznej opieki,Nie mówicie tam gdzie trzeba o swoich bolączkach.Obrzucając wyzwiskami pielęgniarki na tym portalu nic Wam nie da .A nam tym bardziej,my się nie rozdwoimy,nie ,mamy tylko pacjentów,ale stosy papierów,komputery,Chciałabym,aby minister przyszedł do mnie na dyżur.

#46  2016.06.11 21:32:29 ~do ~piel,,

Nie rob z siebie takiej ofiary losu. Jestes niezaradna i tyle w temacie.

#47  2016.06.11 22:36:10 ~Proszę

Proszę, żeby wypowiedziała się chociaż 1 normalna pielęgniarka, która lubi ludzi i swoją pracę. Nie tylko pielęgniarki są w trudnej sytuacji. Armia ludzi pracuje ciężko za marne pieniądze.Prosze, chce wierzyć że są również fajne Panie/Panowie. Szkoda że jest tak mało Panów pielęgniarzy.Sa bardziej odporni na stres, lepiej dogaduja się z lekarzami, są bardziej mili.Z facetem rozmawia się konkretnie.

#48  2016.06.12 00:44:40 ~marta

Pacjeci od lat składają skargi i poruszają tematy służby zdrowia i opieki tylko nigdy nie mieli wsparcia tak ze strony lekarzy jak i pielegniarek tylko w chwili jak walczycie o podwyżki przypominacie sobie o pacjentach tylko po to zeby używać ich jako tarczy

#49  2016.06.12 06:20:30 ~do Proszę

Pielęgniarki w większości po wielu latach wyzysku i gnojenia nie mają już po prostu sił,aby z uśmiechem witać kolejny dzień w pracy i pacjentów.Niedługo emerytura też będzie głodowa,więc nie ma co ich porównywać do innych wyzyskiwanych grup pracowniczych przeważnie młodych ludzi,którzy jeszcze mogą coś zmienić w swoim życiu.

#50  2016.06.12 07:40:30 ~do ~Prosz

One są tylko miłe jak coś dostaną i to tylko na chwilę. Przekonałam się o tym niejednokrotnie. Te panie to mistrzynie w plotkowaniu, każdej należy się złoty medal. Wiele by pisać, ale każdy pacjent przekona się na własnej skórze. To podłe i nieczułe babska, które niechęć do pracy mają we krwi. Żadna podwyżka nie zmieni ich wyrachowania, cynizmu i braku empatii.

#51  2016.06.12 08:56:22 ~piel

Jestem miła,dwoję się i troję na dyżurze,aby ogarnąć wszystko,jestem cierpliwa,wyrozumiała,serdeczna pomimo nawału obowiązków i jest mi zwyczajnie przykro gdy pacjent opuszczając oddział taszczy reklamówkę do pana doktora,a mnie nie powie do widzenia.Nikt mi nie daje niczego, kawę kupuję najtańszą w biedronce.

#52  2016.06.12 09:26:30 ~chudy

Ode mnie nigdy nic nie dostaniecie chyba macie za to płacine. Ponauczały się leniwe krowy tylko daj i daj tylko za co sie pytam/

#53  2016.06.12 11:42:22 ~starsza

Gdy kilka lat temu odbierałam mame ze szpitala zaniosłam paniom pielegniarkom tort niestety tylko na tyle mnie było stac bo sama choruje i mam małą rente a moja mama najnizsza emeryture i ledwo dajemy sobie radę ,jeszcze chwile trwało zanim opusciłysmy oddział panie pochwaliły ze tort był pyszny i zapytały w której cukierni kupiłam ,potem przyszła pani salowa która pomogła mi mame ubrac i posadzic na wózek okazało sie że pani salowa z tego tortu nie dostała nawet okrucha ,wiele razy widziałam jak źle traktujecie salowe i mnie to bardzo razi ,macie pretensje ze lekarze nie doceniaja waszej pracy ale wy nie docniacie pracy innych salowych sanitariuszy opiekunów i koło się zamyka

#54  2016.06.12 12:06:40 ~salowa

Taka prawda! Jak salowa coś dostanie - dawaj na stół! Jak same to tak rozdzieliły, że czsem dowiadywałam się od pacjentów, że coś tam było też dla mnie. Przykre, ale prawdziwe. Nawet lekarze wiedzą jakie są panie pielęgniarki, bo jak nieaz mi coś dają to zawsze w reklamówce i mówią, abym schowała, przypadek? Nie raz padły słowa : ale się wysilił. nie było lepszej kawy. to niech se wsadzi w d.o nawet nic nie dał. Panie wbrew pozorom czekają na wdzięczność, tylko niby za co? Za to, że wykonują swoje obowiązki? Oj, wiele różności mogłabym napisać, ale to i tak nic nie zmieni.

#55  2016.06.12 12:21:21 ~plg

Jak młodzi mają wybierać zawód pielęgniarki,czując że ludzie tak nienawidzą tego zawodu,pielęgniarek.O co chodzi ? Wszystkim odradzam,nie wybierajcie tego zawodu,oprócz ciężkiej pracy macie nienawiść pacjentów,ludzi.

#56  2016.06.12 12:26:23 ~piel

SZPITAL NIE JEST MIEJSCEM DO DAWANIA-NIKT NIC NIE MUSI NAM DAWAĆ,MY CHCEMY ZARABIAĆ NORMALNE PENSJE.NIE POTRZEBUJEMY SPLEŚNIAŁYCH BOMBONIEREK I NAJTAŃSZYCH CZEKOLAD,ZA KTÓRE SĄ WOBEC NAS WYMAGANIA JAKBY TO BYŁO NIE WIADOMO CO.A TORT TO COŚ OBRZYDLIWEGO BRRRR.

#57  2016.06.12 12:32:45 ~do prosze

Jak będziesz miała 50 + będziesz chora to też będziesz niezaradna.Dopuście eutanazję , klonowanie i eugenikę,będziecie mieli samych geniuszy.

#58  2016.06.12 12:49:52 ~tajger

~piel brawo! odp pierwsza klasa! a ja durny zawsze dawałem na odchodne minimum pół kg kawy, dobre słodycze i zawsze kwiaty. w sumie nie wiedziałem, że to jest tak odbierane ale ok ode mnie już nic nie dostaniecie. przynajmniej nie bedzie pretensji ;)

#59  2016.06.12 13:20:31 ~Proszę

Inne grupy zawodowe to nie tylko młodzi. To również kierowcy, którzy się starzeją, chorują a woza ludzi i ciężkie ładunki, często tydzień poza domem. Jak bardzo muszą uważać żeby że zmęczenia lub choroby nie zabić ludzi. Taka sama odpowiedzialność. To miałam na myśli pisząc o innych grupach zawodowych, młodzi to potrafią zadbać o swoje interesy. A rolnicy /nie mylić z biznesem /światek piątek i niedziela , z troska o jutro, bo albo susza albo deszcz albo nikt nie chce odebrać płodów albo miesiącami nie płacą za oddane zboże a żyć trzeba. Długo mogłabym wymieniać. Ludzie z małych miejscowości daliby wiele Zawsze pensje. Tam gdzie jest strukturalne bezrobocie, tam mogą marzyć o 2000 netto nawet nie mogą marzyć o umowach o pracę. Żeby to wiedzieć, trzeba trochę wiedzieć szanowne Panie o życiu

#60  2016.06.12 13:28:57 ~do salow

Mogłabym wiele niechlubnych rzeczy napisać o salowych,ale nie zniżę się do Twojego poziomu.

#61  2016.06.12 13:41:32 ~do ~do sal

Zebys wiedziala/al co ja mam do napisania o pracy pielegniarek, ale nie mam lopaty aby podkopac sie do Twojego.

#62  2016.06.12 14:19:23 ~ala

Zastanawiam się skąd bierze się tak straszna,bezinteresowna nienawiść do wszystkich /bez wyjątku/pielęgniarek.

#63  2016.06.12 14:38:15 ~taka prawd

Kogo można zdjąć po nocnym dyżurze z pielęgniarki?

#64  2016.06.12 15:09:55 ~ewa

Do ala od lat w tym srodowisku jest buta arogancja cynizm pazernosć pogarda dla pacjenta ludzie to widzą i odczuwają na każdym kroku w przychodniach i w szpitalach pacjet nie jest winien tego ze jedna pani z drugą bierze duzo mniej za dyżur niż lekarz a to na pacjentach te panie wyładowują swoje złosci to nie środowisku lekarskiemu sie postawiły tylko ukarały chore dzieci i teraz obrywają wszystkie pielegniarki bez wyjątku nawet te co nie popierają takich metod i mimo ciezkiej pracy i małych zarobków zachowują sie do chorych po ludzku ,jak lekarze strajkowali tez im sie oberwało od pacjentów to tak dla przypomnienia

#65  2016.06.12 17:23:06 ~Oraz

Dorota ,to poprostu lekarz ! HA HA HA

#66  2016.06.12 18:14:09 ~cd

Lekarz? Chyba jakiś zakompleksiony ,niedowartościowany.Pewnie pielęgniarka go olała .Nie ma się czym w pracy wykazać,to tu szuka pocieszenia.

#67  2016.06.12 18:46:19 ~hahaha

do Oraz jesli lekarz bedzie musiał mi zrobic zastrzyk pobrac krew zmienic opatrunek czy założyć cewnik itd to jakos to wytrzymam ale choc panie macie mgr przed nazwiskiem to wole zeby to ktos kto ma dr wycinał wyrostek operował mieśniaki czy połamane kości więc nie porównujcie sie z lekarzami bo takimi porównaniami to doprowadzacie ludzi że ich boki ze śmiechu bolą

#68  2016.06.12 18:59:06 ~KONIEC

Głupie te rozmowy,

#69  2016.06.12 19:49:39 ~rys

Bo głupie są argumenty pielęgniarek

#70  2016.06.12 19:49:40 ~rys

Bo głupie są argumenty pielęgniarek

#71  2016.06.12 21:08:27 ~mnn

Ale mądrość.Jesteś niewyżyty,idź na portal randkowy.

#72  2016.06.12 23:36:49 ~do jadowit

Jak tak bardzo uważacie że studia które skończyłyśmy są łatwe to zapraszam jestem wykładowcą z tytułem dr i pracuje przy chorym i wiecie co wy nic nie wiecie o pracy i odpowiedzialności a w szczególności o wiedzy pielęgniarek

#73  2016.06.12 23:52:06 ~do jadowit

Skończyłam 2 studia i wiecie co jak pani w aptece wydaje leki to cisza bo się pomyli pani magister ja ma doktorat jednocześnie szykuje leki iv zdaje raport mówie lekarzowi co się z pacjentem dzieje odbieram dzwonek i słyszę siostro a nie pani dr a taki ma tytuł naukowy jak jestem za ladą w aptece zawsze słyszę pani magister i tak nas szanujecie wy pacjenci a do lekarza szczyla który jeszcze nie ma nawet specjalizacji nie mówiąc już o doktoracie tak panie doktorze dobrze panie doktorze . a co do pacjentki która stwierdziła że strażak zastrajkuje on na emeryturę idzie po 25 latach ja po ponad 40 i dorobek życia dobre sobie chyba mundurki to nasz majątek

#74  2016.06.13 00:00:45 ~do jadowit

A i jeszcze jedno na zachodzie coraz więcej szpitali i przychodni gdzie pracują tylko pielęgniarki i po recepty też tylko do lekarzy maszerujcie rządkami bo pielęgniarka nie ma uprawnień zawsze chciałam pracować w tym kraju ale jak to czytam to myślę że pora się pakować i przenieść się na zachód tam mnie docenią nawet w tej firmie w której pracuje w Polsce stawki są 4 razy wyższe i pomnożone razy przelicznik euro i dzięki takim jak wy pacjenci któzy uważacie że nic nie umiemy i nie potrafimy nie będzie miał kto wami się zajmować a i jeszcze jedno zapomnieliście chyba o jednym że jak już macie ten zabieg operacyjny to pielęgniarka anestezjologiczna przy was stoi cały czas a anestezjolog jak dobrze idzie jeden na 4 sale życzę powodzenia jak liczycie tylko na nich

#75  2016.06.13 01:01:00 ~upsss

Jedz na zachód od razu zostaniesz tam wielką panią DOKTOR kazdy pacjent bedzie cie tam tytułował, bo jak czytam to tu macie najwiekszy ból dupy to jest tak żałosne że nie da się skomentować , i jeżeli ty nie widzisz różnicy miedzy pracą strażaka a pielegniarki to ciśnie się na myśl powiedzenie że wykształcenie nie idzie w parze z inteligencją .jak ktoś jest wykształcony i inteligentny to po nim to widać i nie musi wymuszać szacunku oświadczając wszystkim że ma tytuły ludzie to odrazu zauważą ,i jeszcze jedno jak ty zrobiłaś ten doktorat jeśli piszesz jak gimnazjalista

#76  2016.06.13 05:46:25 ~gość

Doktorat z pielęgniarstwa to po prostu żenada

#77  2016.06.13 05:48:06 ~tomi

Upsss sam bym tego lepiej nie napisał! One są za głupie, aby to zrozumieć. Nie znają swojego miejsca w szeregu i to je gubi. Drogie panie, wam o wiele bliżej do salowych jak lekarzy, zatem proszę zająć się swoimi obowiązkami a nie latacie po gabinetach i szukacie przyjaciół. Więcej pokory życzę.

#78  2016.06.13 05:48:58 ~tomi

Upsss sam bym tego lepiej nie napisał! One są za głupie, aby to zrozumieć. Nie znają swojego miejsca w szeregu i to je gubi. Drogie panie, wam o wiele bliżej do salowych jak lekarzy, zatem proszę zająć się swoimi obowiązkami a nie latacie po gabinetach i szukacie przyjaciół. Więcej pokory życzę.

#79  2016.06.13 18:56:00 ~piel...

Pielęgniarki ignorujmy tych hejterów-idiotów.

#80  2016.06.13 21:42:25 ~Inez

Ile jeszcze jesteście wstanie wylać pomyj na pielęgniarki? DUUUŻO. rozumiem chcecie zakrzyczeć swój strach przed tym ,że zawołacie w potrzebie i pielęgniarka się nie zjawi. A może to wasza specyficzna radość nareszcie te baby odchodzą od łóżek, bo tylko siedzą i lulki palą .A WY będziecie się mogli teraz wykazać: sami będziecie siebie i swoich bliskich pielęgnować , reanimować jakieś kroplówki,sondy,wenflony ,odleżyny i inne duperele robić toć to ŁATWIZNA i nic nierobienie .no i w razie czego, panie z biedronki mogą Wam pomóc za parę groszy! Przepracowałam w tym zawodzie wiele lat i nikogo nie mam zamiaru przekonywać jaką ważną i uczciwą prace wykonuje, znam swoją wartość, ale wiem jak wielu nie nadaje się do wykonywania tego zawodu. Opluwacie wszystkie pielęgniarki jakbyście mieli idealnie czyste sumienie ,bo nieużywane.

#81  2016.06.13 23:47:39 ~tom

Do Inez ile to jeszcze ludzie bedą musieli napisać ,zeby pielegniarki zrozumiały że to wy macie ze sobą problem i ze swoim srodowiskiem ,czytam tu wszystko na tych stronach bo strajki dwukrotnie mnie osobiscie dotkneły wiec mnie te sprawy interesują i wniosek jest jeden ,ludzie o zupie a wy o dupie , tylko straszyć umiecie, na tym portalu nie ma z waszej strony zadnych mądrych dyskusji zadnych checi do zmian tylko grozby szantaż i rozwiązania siłowe ,prosta droga do niczego

#82  2016.06.14 11:15:09 ~Inez 2

Do Toma Co Ty możesz wiedzieć człowieku o pielęgniarkach? wydajesz opinie, bo dwa raz dotknął ci strajk? Ja pracuje z takimi mądralami od wielu lat którym się pielęgniarka myli ze służbą , której nigdy nie mieli albo misjonarką w Afryce. Twój porażający wniosek, a propo "zupy i dupy".zawsze można jeszcze kopnąć psa lub popchnąć staruszkę i wtedy łatwiej będzie można usprawiedliwić kuszącą bezczynność mówiąc " "sami są sobie winni". Gdybym była b. złośliwa powiedziałabym ,że takie mamy pielęgniarki jakie mamy społeczeństwo. Jak przychodzi do płacenia i szacunku to jest zawód jak każdy inny, a jak do wykonywania obowiązków to jest SŁUŻBA i TRZEBA się poświęcać ! ALBO-ALBO drodzy doświadczeni przez pielęgniarki wybór nie należy niestety już do was starzejemy się razem z Wami!

#83  2016.06.14 11:51:34 ~plg

Ludzie zazdrościcie tego,że pielęgniarka mogłaby dostać jakąś podwyżkę.I tylko o to Wam chodzi,mali polaczkowie.

#84  2016.06.14 12:02:33 ~do tom

Człowieku,z niezadowoleniem idź do rządzących.Tutaj piszą pielęgniarki,które nie zarządzają pielęgniarstwem,tylko mówią właśnie o problemach,a same nie są w stanie niczego zmienić. Próbują wymuszać zmiany w różny sposób,a i tak nikt tego nie słucha.Poza tym nie się wszystkiego opisać na tym portalu.

#85  2016.06.15 00:33:38 ~yga

Do inez2 tak napewno to wina społeczeństwa ,jeszcze tak niedawno społeczeństwo uważało ze pielęgniarka to jest bardzo wazny i szanowany zawód i raptem społeczeństwu sie to odwidziało ja bede obstawała jednak przy tym ze to pielegniarki same doprowadziły do degradacji tego zawodu tylko juz nie piszcie jak bedziecie mnie krytykowac jakie to jestescie cierpietnice ,bo ta degradacja jest z innych powodów tylko nie chcecie ich zauwazyć

#86  2016.06.15 18:12:52 ~piel

Do yga Masz rację środowisko pielęgniarek dopuściło do totalnej degradacji zawodu,więc nie ma prawa zwalać winy na kogokolwiek.Wszystko działo się za przyzwoleniem i akceptacją władz pielęgniarskich i to do nich kierujcie pretensje,a nie do bogu ducha winnych pacjentów a także polityków,ministrów,dyrektorów.

#87  2016.06.22 09:34:15 ~Inez

Społeczeństwo ,szacunek. jakoś nie mogę sobie przypomnieć pochylenia się z troską nad problemami naszego zawodu wprost przeciwnie 3 0 lat pracy w zawodzie doświadczam iż "pielęgniarka traktowana jest w Polsce jak skrzyżowanie uchwytu na strzykawki i robota potrafiącego wykonywać proste czynności sprawnego ,ale niesamodzielnego intelektualnie i milczącego". NIKOGO NIE CHCEMY JUŻ STRASZYĆ I UPOMINAĆ jesteśmy zahartowane poradzimy sobie tylko czy WY poradzicie sobie bez nas? / zawsze jest opcja zatrudnienia pielęgniarek innych nacji ! Polak podobno zawsze mądry po szkodzie ale przed szkodą nie przejawia zbytniej mądrości

#88  2016.07.16 02:45:31 ~Kasia

Jestem za strajkujacymi dziewczynami. Ja pracuje juz 10 lat za granica I chetnie bym wrocila do kraju ale to co wam daja za wasza prace jest obrzydliwe. Nie dajcie sie I walczcie bo jestescie warte wiecej niz wam daja.

#89  2016.08.08 09:42:18 ~Aja

Pielęgniarki są różne jak różni ludzie w społeczeństwie . W innych zawodach tez nie pracują sami wspaniali. Korzystam z różnego rodzaju usług i tez chciałabym zostać zawsze dobrze potraktowana , obsłużona , nie oszukana itp a bywa coraz częściej źle. Arogancja , brak kompetencji ,rzetelności oraz parcie w oszukańczy marketing -oto rzeczywistość. W szkołach i w pracy uczą , że nie liczy się człowiek ,klient, petent tylko ile jeleni złapiesz na wędkę, ilu z kwitkiem odeślesz , ile starego towaru komuś wciśniesz , na czym kogoś okradniesz itp. Taka jest dziś jakość świadczonej innym pracy. Uderzyć się trzeba w piersi bo wy pacjenci niejednokrotnie taką pracę świadczycie innym a jak pojawicie się w szpitalu to macie wymagania serialowe.

Dodaj komentarz