Pielęgniarko i położno! Zobacz jak skutecznie przeciwdziałać agresji pacjentów - kurs wykorzystania systemu obrony TERMA.

Pielęgniarki i położne 2017.

Co raz częściej mówi się o agresji ze strony pacjentów, z jaką spotykają się pracownicy służby zdrowia. Niebezpieczne zachowania wpływają na bezpieczeństwo codziennej pracy personelu szpitali, przychodni czy ratowników medycznych. Odpowiedzią na agresję ze strony pacjentów jest system TERMA.

TERMA jest skrótem od norweskiego „Terapeutyczne podejście do agresji”. System powstał ponad 20 lat temu na oddziale psychiatrii sądowej w Bergen w Norwegii. Wynikał z refleksji dotyczącej nieskuteczności stosowania środków przymusu bezpośredniego i ich negatywnych konsekwencji w pracy terapeutycznej. Głównym założeniem jest działanie proaktywne, prewencyjne - zmierzające do przeciwdziałania wystąpieniu incydentu agresywnego. W Polsce TERMA pojawiła się trzy lata temu. Program szkolenia został dostosowany do polskich warunków. Każdy, kto w swojej pracy ma bezpośredni kontakt z pacjentami, narażony jest na agresję z jego strony.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie przeciwdziałać agresji pacjentów, zapisz się na kurs wykorzystania systemu obrony TERMA. Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc w cenie 315 zł netto!
Przy rejestracji prosimy o wpisanie hasła PP50. Promocja trwa tylko do środy tj. 15.11. 

Uwaga! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma książkę „Agresywny pacjent. Metody i techniki postępowania” z autografem autora.
 

W celu rejestracji przejdź na stronę organizatora.

 

Komentarze użytkowników

#1  2017.11.14 19:24:30 ~motyl

Już kiedyś wcześniej pisałem że AGRESJA nie powstaje ot tak sobie .Jest ona efektem nieprawidłowych zachowań personelu w relacjach z pacjentami . A relacje - to nie tylko słowne ale i mowa ciała .Jeżeli pacjent doświadcza LEKCEWAŻENIA lub OBRAŹLIWYCH GESTÓW to rodzi się natychmiast agresja .A personel medyczny bardzo często albo lekceważy pacjenta albo też ( sam byłem świadkiem ) śmieje się z pytań pacjenta . Brak kultury osobistej ( której trzeba nauczyć personel ) że musi przestrzegać pewnych zasad i nie ignorować pacjenta .A to niestety zdarza się nagminnie . Nie wolno też manipulować pacjentem , okłamywać . A w naszym kraju to standard ( gdzie pacjent jest traktowany nadal przedmiotowo ) . W krajach zachodnich , czy USA jest to nie do pomyślenia .

#2  2017.11.15 01:38:07 ~Fox

Proponuję przeszkolić piel. z samoobrony. Trochę zapasów i innych sztuk walki. Potem kurs ochrony mienia i może trochę hydrauliki. Taka pielęgniarka 22- go wieku. Kobieta pracujaca. Mała szansa żeby któraś zorientowała się na jaki kurs jest wysyłana.

#3  2017.11.15 04:59:13 ~piel .

"Nauczyciel pracuje w szczególnych warunkach".przysługuje mu wcześniejsza emerytura ,kompensacje przedemerytalne ,3 letni urlop dla poratowania zdrowia po 7 ! latach pracy wliczajacy sie do stażu pracy.Zachował komunistyczny przywilej,ma kartę nauczyciela. Samorząd PiP czyli TWA -Towarzystwo Wzajemnej Adoracji wręcza sobie nagrody z naszych skladek i medale za zasługi .

#4  2017.11.15 10:47:49 ~12 MAJA!

Witam. Zgadzam się w 100% z wypowiedzią #1. A szkoda ,że się tak dzieje. Mam tylko nadzieję ,że nowe pokolenie pielęgniarskie (o ile będzie) będzie prezentowało właściwą postawę wobec pacjenta i wobec koleżanek też.

#5  2017.11.22 04:51:14 ~Do #3

Nauczyciel nigdy nie wykonywał pracy w warunkach szczególnych - była to do 2009 roku praca w szczególnym charakterze. Obecnie od lat już tak nie jest. Spośród dotychczasowych rodzajów prac zachowane zostały tylko prace nauczycieli, wychowawców i innych pracowników pedagogicznych zatrudnionych w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, ośrodkach szkolno-wychowawczych, schroniskach dla nieletnich oraz zakładach poprawczych,

Dodaj komentarz