gabinet pielęgniarki poz
Autor: eflak
witam, tak naprawdę, to pielęgniarka środowiskowo-rodzinna wgabinecie nie wykonuje zabiegów. Wyposażenie musi mieć w razie sytuacji nagłej. A lekarz w gabinecie zabiegowym nie zatrudnia pielęgniarek rodzinnych, tylko pielęgniarke praktyki. Na Ciebie lekarz podpisał kontrakt o opiekę w DOMU chorego. Jeśli jesteś zatrudniona przez lekarza, nie zmienia to faktu, że masz do wykonania obowiązki pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej. Ja w swoim gabinecie jestem dyżurnie. Mam wyznaczone godziny odbierania zleceń telefonocznych i prowadzę tutaj całą biurokrację. Gabinet zabiegowy POZu mnie nie interesuje. Pozdrawiam Ewa.
Autor: karina
witam! jestem pielęgniarką rodzinną i zazdroszczę koleżance Ewie,że nie interesuje ją gabinet zabiegowy POZ. Pracuję u lekarza, którego nie interesują przepisy. Niestety o zakazie łączenia funkcji pielęgniarki rodzinnej i zabiegowej nie ma jasno sprecyzowanych rozporządzeń. Gabinet pielęgniarki POZ czyli rodzinnej wydaje mi się że bardziej dotyczy indywidualnych praktyk pielęgniarskich. Niestety pracodawcy interpretują prawo po siebie.... W takiej pułapce ja też tkwię. Praca w terenie, gabinet zabiegowy pielęgniarki praktyki, punkt szczepień, praca przy specjalistach łącznie z gabinetem zabiegowym, rejetracja i jeszcze mogę tak wymieniać. Niestety wiele z nas tak pracuje. Czy się godzimy? Niestety tak mieszkamy na terenie gzie nie ma pracy. Często czytam o samoposzanowaniu ale koleżanki które mieszkają w dużych aglomeracjach mają wybór. My nie. Pozdrawiam gorąco
Autor: piel .rodzinna