Strona główna
Mapa strony
Pielęgniarki i Położne
Fakty Komentarze Codziennie
  Veto prezydenta dla ustawy, w której uregulowano sprawę kierowniczych medycznych (pielęgniarskich) stanowisk pracy w SPZOZ i "szpitalach spółkach".
  Veto prezydenta dla ustawy, w której określono uprawnienia pracownicze zatrudnonych w SPZOZ i "szpitalach spółkach".
  Raport Portalu i Gazety Pielęgniarek i Położnych - Dofinansowne studia pomostowe 2008/2009.
  Nowe regulacje w zakresie wcześniejszych (pomostowych) emerytur dla pielęgniarek i położnych. Teraz ustawę skierowano do prezydenta RP.
  Raport Portalu i Gazety Pielęgniarek i Położnych – Pielęgniarka DPS
  Normy zatrudniania pielęgniarek i położnych. Stare, wadliwe rozwiązania w nowej (zawetowanej) ustawie.

Potrzebuje informacji

Autor: kris 27

Witam wszystkich Jestem po licencjacie pielęgniarstwa przez ostatnie parę miesięcy pracowałem w Anglii jako care assistant. Chciałbym rozpocząć rejestracje pinu w UK tylko mam taki problem ze nie posiadam 3 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku pielęgniarza(mam tylko 1 rok przepracowany na pogotowiu ratunkowym w Polsce).Czy istnieje możliwość uzupełnienia tego stażu pracując w UK?

Autor: alems