Pielęgniarka: 3-4 tys. za moją pracę to upodlenie zawodu pielęgniarki.

Pielęgniarki i pielęgniarstwo 2019.

PIELĘGNIARKA: 3-4 TYSIĄCE TO UPOLENIE 

ZAWODU PIELĘGNIARKI 

Zobacz także: 

Szpital Wojewódzki - zarobki pielęgniarek względem: administracji, lekarzy, obsługi.

Podziękowania w imieniu pielęgniarek. Za co?

Pielęgniarki zarabiają fatalnie! Zarobki pielęgniarek z podziałem na województwa.

GUS - średnio pielęgniarki zarabiają 4,6 tys. złotych.


Komentarz na pielegniarki.info.pl

Autorka wywiadu doznała szoku na wieść o zarobkach pielęgniarek! Czy 3-4 tyś. zł to godna płacą za odpowiedzialność, za ludzkie życie, zdrowie, pracę w silnym stresie, w Sylwestra, Noc Wigilijna z dala od rodzin, ciężka praca fizyczna, ciągła nauka, bieganie w szaleńczym opętaniu po oddziale, żeby zdążyć ze wszystkim na czas. Następna osoba przyzwyczajona, że pielęgniarka to jest od basenów, mycia chorych, taki personel pomocniczy dla lekarzy-Bogów i doznaje szoku, na wieść o zarobkach pielęgniarek. Szanowna Pani Redaktorko, jeden przykład: czy odpowiedzialność za życie ciężko chorego dziecka, które rodzice z ufnością oddają Pani pod opiekę, wystarczy jeden błąd, male niedopatrzenie, powinno być opłacane pensją 3 tys. Ponad - 4 tys mają dzisiaj pracownicy magazynów, sklepów. Mnie to wynagrodzenie nadal upadla, za moją odpowiedzialność, narażenie na choroby, itp itd. biorąc pod uwagę jak płaci się lekarzom w Polsce za ich prace, za pracę często przespana na dyżurach itp.itd. Niech Pani głupot nie pisze i pielęgniarek nie obraża, zachwyty nad pensją 3 tys. zł są nie na miejscu, bo po opłaceniu rachunków prawie już nic na życie nie zostaje, perspektyw na kolejne podwyżki już nie ma, a wszystko drożeje.

Zobacz komentowany artykuł - Znamy prawdziwe zarobki pielęgniarek! Będziesz w szoku


Link do podpisywania petycji:

https://www.petycjeonline.com/wniosek o podanie się do dymisji pani Z. Małas oraz K. Ptok


Zobacz także:

Komentarze użytkowników

#1  2019.06.03 09:08:43 ~x

X

#2  2019.06.03 12:38:20 ~piel

Chciałam bym na rękę dostać te 3 tysiące. Jednak przepaści w zarobkach w naszym środowisku nadal istnieją. Może warto by na tym się właśnie skupić. Procedury jednakowe, współczynniki jednakowe, zawód i wykształcenie to samo tylko płace różne.

#3  2019.06.03 13:12:30 ~Ech

Dlaczego są krzywdzone pielęgniarki z DPS-u, dlaczego nie dostały podwyżki? Czy mają chociaż 3-tys na rękę?

#4  2019.06.03 14:39:06 ~Kinga

Jaka tu odpowiedzialnosc. Podaja tylko leki takie, które lekarz rozkaże, jaka to odpowiedzialność podać to, co zapisane. Do tego baseny, kaczki itd. Taka sprzaczka plus i gdzie to odpowiedzialnosc. Przy pielegniarkach to i tak lekarze za mało razy wiecej zarabiaja, nie mowiac o rezydentach, często mniej niz pigula, a duzo wieksza odpowiedzialnosc, wiedza i lata nauki, a nie pielegniarki jakis odrzut ludzi co na lek ani lek-dent nie umieją się dostac, czesto przyjmują takich, co ledwo mature zdali, a duzo piguł nie ma w ogole studiów. Gdzie one sie beda do lekarzy porownywac. Kpina!

#5  2019.06.03 14:45:47 ~anka

Ty co o pielegniarkach myslisz tzw odrzut ludzin.obys nigdy na mnie trafila ty głabie z durnym imieniem ty nieuku sprzataczka plus gdybys gamoniu wiedziala to wiekszosc pielegniarek ma magistra specjalizacje i tone kursow ale co ty tluku mozesz wiedziec pewnie jestes gamoniem i tyle i pozostan nim bos glupia jak but

#6  2019.06.03 14:49:07 ~Do Kingi

Byle goowno jesz i goowno mowisz. Ty pewnie z tych co maja bogatych sponsorow i zyjesz na koszt opieki.

#7  2019.06.03 15:07:02 ~Do Kingi

Skończ studia i przyjdź popracuj.Sama zobaczysz jaka to praca.Bardzo szybko zmienisz zdanie.Jak nie jesteś w temacie,nie wypowiadaj się i nie krzywdź nikogo.Powodzenia.

#8  2019.06.03 15:25:42 ~Dzidka

Nie znam żadnej pielęgniarki po studiach.to gdzie one są .teraz próbuje się wmówić pacjentom że one takie uczonsae.zarobki mają w Polsce jak osoby pracujące za granicą w głowie wam się poprzewracała. Samaddpowiadz pani nr4 świadczy o niej.brak kultury.czlowiek wykształcony nie odpowiada w ten sposób.4 tysiące to upodlenie.a opiekun medyczny 1800.tyle nam ma wystarczyć .w dawnych czasach jeszcze raz więcej to nawet dyrektor nie miał.

#9  2019.06.03 15:50:21 ~Bono

Zgadzam się z Kubą i Dzidką, pielęgniarki nie są wcale tak wykształcone jak same o sobie piszą. A określenie "sprzątaczka plus " to strzał w dziesiątkę. A poza tym to jeszcze służą do zaspokajania fizycznych potrzeb lekarzy.

#10  2019.06.03 15:57:55 ~DO #4

Instytucje kształcące czy zatrudniające pielegniarki wkładając w praktykę pielęgniarską ( jak piszesz) podawanie leków doustnych, baseny, kaczek itd. narzędziami badawczymi przetestowały prawdziwość albo fałszywość tego wariantu. Wynika z tego, że czynności te cechuje duża odpowiedzialność, ponieważ Ustawodawca osobie nie mającą prawa wykonywania zawodu pielęgniarki, za wykonywanie tych czynności, wskazał sankcje według Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia ( art. 84 Ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej z 2011 r.). I SIĘ NIE CZEPIAJ !

#11  2019.06.03 16:02:31 ~Bono

Nie nakręcaj się jesteście leniwe, pszenne i niedouczone. I podpieranie się artykułami tego nie zmieni. A poza tym jak pisałem wcześniej a wiem co piszę , puszczacie sie z lekarzami bo wiecie ile zarabiają i to was kręci.

#12  2019.06.03 16:03:55 ~do #10

Proponuję sięgnąć do Ustawy o zawodzie lekarza, jest tam podobny zapis.

#13  2019.06.03 16:12:43 ~Hania

Pracuję w tym zawodzie od 20 lat.Skończyłam studia na UJ w Krakowie.Na odziale chirurgi zarabiałam 1800 zł.Odpowiedzialność duża personelu mało.Od 5 lat pracuję w Anglii Moje zarobki na pòł etatu to 2000£.Pozdrawiam koleżanki z Polski.Nie dajcie się dziewczyny zasługujecie na lepsze traktowanie.

#14  2019.06.03 16:19:36 ~Dzidka

Do 13 pitu pitu bajabonga.widzialas 2000 euro na pół etatu .uśmiałam się do lez

#15  2019.06.03 16:31:06 ~Aga

Do Pana Bono i Pani która tak nieładnie wypowiada się na temat pielęgniarek! Szanowni państwo zapraszam na oddział. Moze najlepiej interna. Oiom. Intensywny nadzór kardiilogiczny. Albo nie dps. Albo nie. Moze zabiorę Was moi drodzy do przeszczepu trwającego 12 godzin bez jedzenia i picia a także toalety.poasystoeac lekarzowi któremu podobno świadczymy usługi seksualne (Boże jaka żenada. Naprawdę myślicie że dla tak kiepskiej kasy mogłybyśmy to zrobić? ) nie. Moze podzwigamy razem na prześcieradle 120 kilogramowego pacjenta? A teraz zapytam :kto pomaga stawiać pierwsze kroki rezydentom jka nie pielęgniarki? Kto z Was rezydentów umie się wkluc albo zrobić normalny opatrunek? Nie będę pisała dalej bo szkoda czasu. Nic nie umiecie. A nazywanie pielęgniarek odrzutkami które się nie dostały na medycynę to już wogole jakiś dowcip. A nawet gdyby to lepsza taka pielęgniarka bo ona się przynajmniej stara i nie popełnia błędów niż lekarz który umie tylko wystukac wiedzę z książki na pamięć nie używając później w pracy mózgu. Albo tam gdzie ludzie dostają się na wydział lekarski z pokolenia na pokolenie bo tatuś załatwił. Cmentarz jest pełny lekarskich pomyłek proszę państwa. A jeśli jest tak prosto wynosić basen i podawać leki na zlecenie lekarza zapraszam serdecznie do pracy tylko na 12 godzin i porozmawiamy jakie to proste!

#16  2019.06.03 16:34:31 ~Aga

Sprzątaczka plus. Nie obrażaj ie Pan sprzataczek bo to też ludzie którzy niejednokrotnie sprzataja wasze kupy i wymioty kiedy przyjeżdżacie do szpitala. Sytuacja życiową bardzo szybko potrafi się odwrócić i gdyby nie te stalowe i te niedouczone pielęgniarki Wasi cudownie lekarze niejednego by pewnie nie dopatrzyli. A jak Wam te pielęgniarki takie głupie są to nie korzystacie z ich osoby jak znajdziecie się w szpitalu. Zobaczymy kto Wam poda ten basen. Trzymajcie się mocno za spodnie i pampersa. Bo doktor nie przyjdzie.

#17  2019.06.03 16:34:33 ~Iga

Do Bono Każdy sądzi według siebie ,pewnie sam im z łóżka nie wychodzisz.Brak kultury i wychowania.

#18  2019.06.03 16:51:39 ~Dzidka

Do agi.gdziekolwiek jesteśmy zatrudnieni i dostajemy pobory wykonujemy prace że starannoscia. Czy szpital to inna instytucja jak będą mieli uprzejmi to je pani pielęgniarka zauważy.tak wynika z pani wypowiedzi.lepiej niech pani zmieni zawód.strach się bać.

#19  2019.06.03 17:03:16 ~Daria

Pielęgniarstwo jest trudnym zawodem , ale zasłanianie się tą odpowiedzialnością to trochę przesada. Wszystko robicie na zlecenie lekarza , to on podejmuje decyzję ,wy podajcie to , co wam macie w zleceniach. Dużą pomocą w szpitalach i domach DPS. są opiekunki, które wykonują całą toaletę, pielęgnują, karmią i transportują na wszelkie badania. A wy ciągle narzekacie. Zarabiać chcecie jak lekarze . Najlepiej wasze zarobki mają sięgać 5 tyś, a reszta personelu 1700.

#20  2019.06.03 17:31:11 ~Ojejku

A niektórzy twierdzą, a co najmniej sugerują , że ktoś nie radzi sobie lub ma popsute narzędzia badawcze, w badaniu tekstu ustawy o zawodzie pielęgniarki i położnej. Czy to tylko współczesna niedomoga?

#21  2019.06.03 17:39:54 ~Przyjaciel

Żenada najwięcej negatywnych opini od osób które nie mają zielonego pojęcia o zawodzie pracy pielęgniarek,o nauce i praktykach pod dobrym okiem pań instruktorek które przeszły a zwłaszcza pielęgniarki po dobrych LM i SM nie obrażając pań po obecnych studiach bo tylko nazwa się zmieniła,życze wam pielęgniarki powodzenia bo bez Was pacjent Chory pacjent - jest wczarnej dziurze i nie przejmujcie się opiniami zawistnych bo tylko Ci co są wstanie za przeproszeniem sami tyłek sobie utrzeć piszą takie brednie-ale do czasu

#22  2019.06.03 17:46:04 ~Plg

Jestem plg z 32 letnim stażem.Pracuję na oddziale płucnym.Jeżeli Pani 19 uważa ,że nasza praca nie jest odpowiedzialna to jest w błędzie.Tak ma Pani rację ,lekarz zleci ,pielęgniarka wykonuje.Tylko to plg musi wiedzieć w czy lek rozpuścić i jak go podać.Tych zleceń jest mnóstwo.To plg podkłuwa,pobiera krew i naraża się na zakłucie.To plg zakłada cewniki,sondy i prowadzi monitoring.Nie tylko zmienia pampersy i myje pacjentów.Opiekunki na oddziale widziałam 5 razy,a szkoda.Też jestem za tym żeby zarabiały o wiele więcej.Jeśli chodzi o wyjazdy na konsultację,też wozimy.O papierach i komputerach nie wspomnę.Na koniec,to dzięki dobrej obserwacji plg lekarz zleca i leczy.Z pacjentami jesteśmy 24h/dobę.Nie zapominaj tego.Lekarz pacjenta widzi 5 min.

#23  2019.06.03 18:07:36 ~Do 22?

Masz rację a jeszcze dodam jak jest zatrzymanie krążenia czy poważnych wypadkach to na oddziałach czy SORach czy OIOMACH nie działamy najwięcej -laik by nie potrafił ale my mamy odpowiedni fach prawda ? nie jesteśmy tylko od mycia Dup a i od stanu pacjenta to i dupe trzeba odpowiednio umieć umyć

#24  2019.06.03 18:22:23 ~Daria

Do pani 22 .Nie twierdzę, że pielęgniarstwo jest łatwe. Zgadzam się macie trudną pracę. Ale uważam, że wiele zawodów ma odpowiedzialną pracę. Np. Kierowca , odpowiedzialność za życie ludzkie .Mechanik samochodowy też musi wszystko dokładnie sprawdzić, bo jedna źle zakręcona śruba też może kogoś kosztować życie, analityk medyczny , itd. Należy dostrzegać innych , a nie zasłaniać się odpowiedzialnością , bo przecież tego was uszą, żeby odpowiednio rozcieczyć lek , według procedury pobierać krew aby się nie zakłuć. Wy chcecie zarabiać kokosy a inne zawody za najniższą krajową.

#25  2019.06.03 18:52:47 ~Ewa

A kto powiedzial ze inne zawody nie maja zarabiac bo chyba nie pielegniarki.Ja po 30 latach pracy na Ojomie dorobilam sie jedynie dlugow.Dalej zarabiam w miesiac tyle co lekarz na18 godz. dyzurze ,jezeli myslicie ze pielegniarka moze bezmyslnie wyk zlecenie lekarskie to zycze wam takiej piel. w stanie zagrozenia zycia.A teraz apel do mlodych nigdy nie wybierajcie tego zawodu,nawet gdy zrobicie doktorat bedziecie tylko pielegniarkami.Niech ten zawod zdechnie,lekarze nie sobie podaja zlecone przez siebie leki,opiekunki I rodzina niech pielegnuje I to tyle.Ja za 2 lata ide na emerytue I baj,a wy nie marnujcie sobie zycia bo bedziecie ciezko pracowac ,a spoleczenstwo I zwierzch nicy beda was traktowac jak k,wg wpisow powyzej.

#26  2019.06.03 18:55:53 ~Klara

Panie pielęgniarki, a co mają powiedzieć osoby pracujące na stanowisku ratownika albo opiekunki. Ratownik ma bardzo odpowiedzialną pracę. Musi szybko sam podejmować decyzje, narażony jest na bardzo duży stres gdy jedzie do wypadku .Wy w szpitalu macie do dyspozycji lekarza , ratownik liczy sam na siebie i w jego rękach i odpowiednim wykształceniu leży życie ludzkie. TO JEST ODPOWIEDZIALNOŚĆ.

#27  2019.06.03 18:56:22 ~Opiekun

Oddzialy gina bez salowych i opiekunow zdazylam tp zauwazyc po rocznej pracy w szpitalu za 1560 zl. Jestem sluga pielegniarek a nie pacjentow

#28  2019.06.03 19:23:41 ~Zbyszek

Mam w rodzinie pielęgniarkę, która pracuję szpitalu . Ciągle narzeka na małe zarobki . Kiedy zapytałem o wysokość pensji , to odpowiedziała, że dyżurami w weekend i nocki ma 4000 , czy uważacie że to mało? Ja zapierniczam po 10 godz. Przerwa dwa razy po 15 minut , w deszczu , śniegu, mrozie , upale . Wysokość mojej wypłaty 2700 , praca ciężko fizycznie . Nie stać mnie na wczasy , wycieczki . Ma również możliwość dorobienia do pensji , 5 dyżurów i 2 tyś dodatkowo jest .Gdyby tak była zmęczona pracą, to nie miałaby siły iść dorabiać.

#29  2019.06.03 19:25:16 ~Aga

Dlaczego w nas jest tyle nienawiści.co sobie nawzajem próbujemy udowodnić.ratownik pielęgniarka,lekarz itp to wszystko zawody baaardzo odpowiedzialne bo decydują często o życiu człowieka.jestem pielęgniarkä z 30 letnim stażem pracy mam mgr i specjalizację kocham swoją pracę .jest mi bardzo przykro jak czytam niektóre wpisy .szanujmy się bo przecież wszyscy chcemy pomagać

#30  2019.06.03 19:32:50 ~Ela

Wszyscy chcą dobra pacjenta, ale tylko pielęgniarki płaczą nad zarobkami.

#31  2019.06.03 20:07:48 ~Piel

Do wszystkich wszechwiedzących czyli gówno wiedzących na temat tego zawodu! Mam nadzieję, że kiedyś skończycie we własnym gównie, z dziurą na dupie i o suchym pysku. Lepiej dobrze żyjcie ze swoimi bliskimi, bo o pielęgniarce będziecie mogli tylko pomarzyć. Albo jest inne wyjście. Wyślijcie na studia pielęgniarskie swoje córki, jak to napisał tutaj jeden prymityw- te z "odrzutu". Niech popróbują tego miodku! Popiją kawki, nawpieprzają się czekoladek z białym nalotem, pobaraszkują w gównie o zapachu perfum, wymiocinach i krwi, a w międzyczasie "ulżą" lekarzowi, jak to mówi tutaj kolejny prymityw. Żyć nie umierać! Życzę powodzenia krótkowzroczne ciołki!

#32  2019.06.03 20:08:29 ~Ola

Ja uważam że praca pielęgniarki jest bardzo ale to bardzo odpowiedzialna i ciężka i nie zapłacona.duzo nauki więcej niż na lekarskim wydziale

#33  2019.06.03 20:15:58 ~Dzidka

Jak może pielęgniarka po liceum chcieć się zrównać zpielegniarka magistrem.moze wrócimy do czasów nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera.byloby to równoznaczne z tym że nie trzeba się uczyć bo po co.stare pielęgniarki mają dodatek stażowy 20 procent to mało? ?

#34  2019.06.03 20:28:46 ~33

Kto się z kim równa,każda bez mgr jest sobą,pracuje. Porownuje się zawsze osoba zawistna,zazdrosna.Może Ty masz takie zwyczaje,i projektujesz na innych. Na pewno brakuje Ci kultury i kindersztuby.

#35  2019.06.03 20:35:27 ~M

Wy narzekacie gdyby nie opiekunowie to byście zginęli nie chce wam się pracować zasłaniacie się opisem pacjenta i siedzicie w komputerze

#36  2019.06.03 20:43:30 ~Ewa

Pielęgniarek jest mało i maja ciężką prace,ale jak w każdym zawodzie są i wykształcone panie i nie i te z dużym i krótkim starzem ,empatyczne i bardzo wredne no rozne.Chory ma większą styczność z pielęgniarka niż z lekarzem i to od ich podejścia często zależy komfort pacjenta.Zarobki powinny być zróżnicowane i od wykształcenia niestety od okazywanej empatii i fachowości zróżnicować zarobków się nie da, a to wielka szkoda.Chory często czuje się lepiej i ma szansę na zdrowie przy miłych empatycznych pielęgniarkach.Tu empatia jest bezcenna!

#37  2019.06.03 20:44:02 ~Ewa

U n a s nie ma opiekunow ,gdzie oni sa

#38  2019.06.03 20:46:28 ~do 35

Nie jesteś pielęgniarką, nie jesteś tutaj partnerem do rozmowy.Twoje zdania nikomu nie są potrzebne,nic nie znaczą te złośliwości.

#39  2019.06.03 20:46:46 ~Bozena

Do tych co mówią ze pielegniarkom sie w glowach poprzewracalo ,Pielegniarki pracujace za granica zarabiaja od 2000€ Są szanowane to zgrany zespól pielegniarki lekarze pomoce pielegniarek.To bardzo przykre ze w Polsce nadal uważa sie pielegniarki za niewyksztalcone i nic nie robiące.Poxzekajmy jeszcze 10 lat ,kiedy ich zabraknie przy łóżkach pacjentów to moze jedna psni z druga pania beda sobie podawać leki zlecone przez lekarza i podkładać baseny przebierac ,stanie z lekarzem przy stole operacyjnym i zacznie wyjonywać jego polecenia podawania narzedzi, mize sie wybiora owe panie na przeszczepy czego nie zycze moze jedna drugiej sztuczna nerke podłaczy, cóz poczekajmy

#40  2019.06.03 21:32:23 ~Renata

Do 11 Bono Pewnie cię puściła jakaś, ale bardzo dobrze zrobiła bo takiego kretyna każda będzie rolować. Nie tylko z lekarzem ale z kominiarzem i z każdym innym byle nie z takim deb.m.

#41  2019.06.03 21:40:28 ~Diana

Do Zbyszek 28 Możesz zostać pielegniarzem Skończ studia i już

#42  2019.06.03 22:32:26 ~Ania

3 lata temu wyjechalam do UK sprobowac tam pracy w pielegniarstwie. W jakim bylam szoku jak zobaczylam jak wspolpracuja lekarze z pielegniarkami-ze tworza jeden zespol, ze graja do jednej bramki. Ze lekarz pyta pielegniarki o stan pacjenta i na podstawie jej obserwacji modyfikuje leczenie. Ze manager oddzialu, oddzialowa sa po to aby Cie wesprzec , a nie na "dzien dobry" upomniec na poczatku dyzuru. Roznic mozna by wymieniac z godzine. Zupelnie inny swiat. Wzajemny szacunek, wieksza liczba personelu na oddzialach oraz na samym koncu jesli mialabym wymienic wyzsze wynagrodzenie. Mysle ze w Polskim pielegniarstwie najbardziej brakowalo mi wlasnie tej pozytywnej atmosfery w pracy. Zz duzo jest zlosliwosci

#43  2019.06.04 08:38:43 ~Mag

Takich bzdur jeszcze nie slyszalam, osoby wypowiadajace sie na temat tego iz pielegniarka podaje to co zleci lekarz niech sie troche wysila i poczytaja ustawy. Bo za to co podaje odpowiadam ja ta niedouczona pielegniarka, ktora na studiach wyrobila wiecej godzin niz lekarz. A jesli lekarz zle zleci dawke leku lub zleci zly lek, to nie on za to odpowie. Tylko ja niedouczona pielegniarka, ktora w trosce o takich debili jak ty, o twoje zycie i o swoje prawo wykonywania zawodu nie dopusci do takiej sytuacji. Lekarz to nawet by nie wiedzial ze twoj stan zdrowia sie pogarsza, gdyby nie ta niedouczona pielegniarka, ktora zanim pojawi sie szanowny doktor trzyma twoje zycie w rekach. Nie ujmuje opiekunom , bo sama nim bylam przed laty i place sa stanowczo za niskie, ale po latach studiow, kursow, i odpowiedzialnosci jaka obecnie na mnie ciazy chciala bym zarabiac wiecej. Pracuje w dps, robie swoje + to co opiekunowie bo nie ma rak do pracy. I chcialabym zeby finanse byly godne. Ale przy naszej rzeczywistosci i wladzy obecnie panujacej, nie mozna liczyc na godne warunki pracy, sprzet, materialy, zasoby ludzkie a co dopiero na kase. I co musze robic zeby zyc godnie dorabiac, pracowac w kilku miejscach i co z tego mam, zero zycia . A takie chamstwo pisze tego rodzaju komentarze. Zapraszam, na oddzial, do dps, na pare dni zobaczymy czy dalej bedziecie pisac takie bzdury. Zycze powodzenia . I powiem tylko jedno karma wraca. Milego dnia. Niedouczona pielegniarka.

#44  2019.06.04 10:16:20 ~Obserwator

Mam jedno pytanie, skad pielęgniarki biorą siły na pracę na cały etat w szpitalu, potem dyżury w prywatnym domu opieki, dodatkowo praca jako pielegniarka opieki długoterminowej min. 3 pacjentów i jeszcze zlecone dyżury nocki w innym szpitalu? Wiem co piszę, bo znam te panie, nie wygladają na zaharowane, zarabiaja krocie i tak pracują latami. Wszędzie wykonują pracę po łebkach, bo nie da się inaczej. Większość pielęgniarek tak dorabia i ciągle narzeka.

#45  2019.06.04 10:52:17 ~Do 44

To prawda. Nie wyglądają na zmęczone, bo robią "po łebkach" i wazelinują oddziałowym, dlatego mają lepiej od tych, które pracują na jednym etacie, wobec których są wyjątkowo bezczelne.

#46  2019.06.04 12:35:28 ~mania

Nie martwcie się wszyscy, którzy tak bluzgacie te znienawidzony pielęgniarki,za 5-7 lat ich już nie będzie, odejdą na zasłużoną emeryturę.Wtedy zaopiekuje się - wami lekarz

#47  2019.06.04 12:41:58 ~mania

Nie martwcie się wszyscy, którzy tak bluzgacie te znienawidzony pielęgniarki,za 5-7 lat ich już nie będzie, odejdą na zasłużoną emeryturę.Wtedy zaopiekuje się - wami lekarz

#48  2019.06.04 12:43:35 ~mania

Do Pani 31,brawo lepiej bym tego nie ujęła, super

#49  2019.06.04 13:24:19 ~Mlody

Ja jestem sanitariuszem i wiem jak ciężko pielęgniarki pracuje o 20 wydają leki potem przekąski i łąki i a o 23 lulu Nic tylko współczuć

#50  2019.06.04 13:58:18 ~Elo

49 Ty jesteś sanitariuszem? Ha ha jak z koziej d.y trąbka. Ty biedny zakompleksiony matołku

#51  2019.06.04 20:02:33 ~Beata

Do pani 31 BRAWO

#52  2019.06.04 20:38:37 ~Ula

Bono ma roblem ze wzwodem, dlatego jedyne co mu zostaje to pier.olić na portalu dla pielęgniarek.

#53  2019.06.04 21:46:07 ~Ala

Ula brawo

#54  2019.06.04 23:33:09 ~nie mam

Matury w liceum medycznym matura była nieobowiązkowa,opiekunowie mają maturę ,a pielęgniarki z roku 1960,1061 ,1962 dużo pielęgniarek nie ma matury,odbiegamy od magistrów pielęgniarstwa.

#55  2019.06.04 23:37:17 ~do 31

Jesteś świetna,a jaka mądra-ale ja nie mam matury i nie mogę iść na licencjat! Szkoda ,jestem tak daleko i w takiej przepaści naukowej do magistrów pielęgniarstwa.

#56  2019.06.05 07:38:03 ~Katarzyna

Pielęgniarki z rocznika 1960 nie przystępowały w dużym stopniu do matury! Matura była nieobowiązkowa,dlatego nie mogę mieć pretensji do tych bardziej wykształconych z większą .Nauka prawie 40 lat temu jest przestarzała,tyle się pozmieniało.Już teraz opiekunowie medyczni mają maturę i mają studia .Pielęgniarki wiedziały dużo wcześniej ,żeby robić licencjat do 2020 roku.Nie zrobiły ,a dlaczego bo nie mają matury.Licencjat pielęgniarstwa był długi czas za darmo z Uni,nie wykorzystały tego mimo to ,że doświadczenie nie pomoże im aby dogonić licencjatów a co dopiero magistrów pielęgniarstwa.

#57  2019.06.05 08:44:54 ~Plg

Podaje się zarobki pielęgniarek nie znając prawdy.Pracuję 30 lat zarabiam 3100 z nocami i świątecznymi.Na rannej zmianie 2600.To są wyjątki gdzie plg zarabiają takie kwoty jakie podajecie.Jesteśmy za tym żeby wszyscy więcej zarabiali.Należy pamiętać ,jeżeli jedna grupa zawodowa coś wywalczy, pozostałe też nie zostaną w cieniu .Nie przeszkadzajmy sobie na wzajem.Wspierajmy się.Rządzącym o to chodzi żeby nas skłócić.Wszyscy jesteśmy ważni.Różnimy się tym ,że jedmo pracują spokojnie ,inni są pod wielką presją.

#58  2019.06.05 08:53:27 ~Plg

Ludzie nie bądźcie złośliwi.Tych plg bez matury jest garstka.Nie ma oczym mówić.Jeszcze kilka lat już ich nie będzie.Na kim będziecie wyżywać się? Szkoda ,że odejdą bo mają b.duży bagaż doświadczenia,specjalizacje,ful kursów kursików.Nie są tylko po LM ,SM. Bez tego nie mogłyby pracować w tym zawodzie TO TAK DLA NIEŚWIADOMYCH.TYCH CO NIE WIEDZĄ CO PISZĄ.

#59  2019.06.05 13:47:03 ~do 56

Znajdź sobie faceta,a nie wyżywasz się na garstce starszych kobit pustaku.

Dodaj komentarz