Centralny Szpital Kliniczny zatrudni pielęgniarki na oddziały szpitalne...

Krajowe oferty pracy dla pielęgniarek


OFERTA PRACY

Kliknij i zobacz szczegóły oferty pracy  Centralny Szpital Kliniczny zatrudni pielęgniarki na oddziały szpitalne...

Zobacz inne oferty pracy dla pielęgniarek i położnych.

Dodaj BEZPŁATNIE swoją ofertę pracy dla pielęgniarki i położnej (nie dotyczy ofert pracy za granicą).



Zobacz także: Pielęgniarki: tak nas traktował ordynator!

Zobacz także: Pielęgniarki - miesięcznik branżowy - pielęgniarka pomyliła krew...

Zobacz także: Pielęgniarkę zwolnił szpital. O ukaranie dyrektora wystąpiła... policja! 



Zobacz także poprzednie odcinki pielęgniarskiego vloga

Komentarze użytkowników

#1  2019.04.02 11:16:18 ~l

Już widzę jak kandydaci biją się o te stanowiska i walą drzwiami i oknami:)

#2  2019.04.02 11:19:06 ~Piel

Ale i tak najlepsze to porada pielęgniarska wyceniona na 8 zł : chyba za dzień dobry i do widzenia:)

#3  2019.04.02 14:26:16 ~piel.

Godzina zero blisko? Super lubię takie oferty o brakach pielegniarek!

#4  2019.04.02 14:54:40 ~piel.

A jakie WARUNKI PRACY oferuje pielęgniarkom ten CENTRALNY SZPITAL w CENTRUM EUROPY ,że chętnych brak ?

#5  2019.04.02 16:13:01 ~do 3

Samo sedno

#6  2019.04.02 17:14:45 ~Jad

Najniższa krajowa

#7  2019.04.02 17:28:47 ~Piel

I nie poszukuje magisterek ! Ciekawe ?

#8  2019.04.02 17:30:48 ~do #3

Godzina zero dawno by już nastąpiła, jak by nasze drogie koleżanki przestały pracować na paru etatach - ( całym szacunkiem do pracujących ponad siły )

#9  2019.04.02 18:48:55 ~Piel.dyp.

Dla głupoty zero szacunku! Przez takich nigdy piel.nie będą dobrze zarabiali. Bo one ogarnę wszystko często gęsto kosztem tych co pracują na 1 etat Kto ma takie w oddziale to wie co mam na myśli.

#10  2019.04.02 20:05:19 ~Q

Bo te co pracują na paru etatach to lizuski doktorów

#11  2019.04.02 20:18:51 ~Zebra

A gdzie powołanie.

#12  2019.04.02 20:58:21 ~Plg

Lekarze pracują na kilku etatach i są b.doceniani.Nasz zawód nie jest prestiżowy.Godzimy się robić wszystko co nam każą.

#13  2019.04.02 22:10:40 ~Kasandts

Nic dziwnego że nie ma szacunku wobec niektórych pielęgniarek. Są niemiłe zwłaszcza dla pacjentów wymagających opieki wszystko wiedzą najlepiej nie słuchają co pacjenci mówią o co proszą. Mialem mame w szpitalu wymagała pewnych czynnosci co 3 godz. Na rannym dyżurze jak byla oddzialowa owszem bylo wszystko zrobione ale od popoludnia do rano nic.na 13 pielęgniarek tylko jedna i oddzialowa to pielęgniarki mądre mile wykształcone reszta ponizej krytyki

#14  2019.04.02 22:29:59 ~Do 13

Popieram pielęgniarka powinna podejść w sposób holistyczny do pacjenta i wykonywać niezbędne czynności choćby zmieniać pozycję ułożeniową w profilaktyce odleżyn czy dopajać, bo u osób starszych często dochodzi do odwodnienia. Wszystko pięknie tylko nie ma takiej możliwości jeśli są 2 czy 3 pielęgniarki na 40 pacjentów sama papierologia zajmuje sporo czasu. Co prawda jestem studentem 2 roku ale dostrzegam te problemy i to się nie zmieni jeśli nie zaczną nas traktować poważnie :)

#15  2019.04.02 23:11:03 ~do 13

A ty Ile razy podniosłeś matkę, zmieniłeś jej ułożenie ? . No taak, uważasz ,że nie jest to twój obowiązek tylko pielęgniarek gdyż one za to biorą pieniądze a nie ty . I najważniejsze. Ty pewnie jak prawie każdy z rodziny nie możesz dżwigać bo masz chory kręgosłup. A pielęgniarki mają obowiązek co trzy godziny łamać przepisy BHP dotyczące norm dźwigania i tym samym łamać swoje zdrowie i życie . . . Proszę iść do dyrektora ,może pomoże w "pewnych czynnościach co 3 godziny".

#16  2019.04.02 23:22:13 ~do 14

Co popierasz ? . Gdy popracujesz 20 lat na oddziale , w co wątpię, wówczas będziesz mógł się wypowiedzieć . Konkretnie, na temat i bez wątków pobocznych.

#17  2019.04.02 23:33:56 ~no tak

Oddziałowa i ta druga ,pewnie też funkcyjna ,jedyne, mądre miłe wykształcone pielęgniarki, do popołudnia co trzy godziny zmieniały pozycje pacjentom.

#18  2019.04.02 23:35:56 ~do 14

A to się zdziwisz jak się mają teorie do praktyki.

#19  2019.04.03 08:16:00 ~do 8

Od 3 : to wiemy ale tylko o tym piszemy a nauczyciele działają super oj daleko nam do nich solidarni i nie dzielą sie publicznie ze względu na wykształcenie czy inne tam duperele!

#20  2019.04.03 08:21:08 ~Ja

Do 8 szacunek za głupotę i pazerstwo ? daruj sobie uprzejmosci

#21  2019.04.03 08:31:19 ~Ja

Zakonnice do szpitali wkoncu siostra bedzie siostra! Rodziny do pielegnowania bo zawsze sa niezadowolone.Lekarze do czynnosci pielegniarskich .ktore sami zlecaja . Moze czas przekonac co niektorych jaki? jest Nasz zawod

#22  2019.04.03 09:50:48 ~do 13

Jakich jeszcze czynności uczą was, których nikt nie może wykonywać bez prawa wykonywania zawodu pielęgniarza art.84-87 Ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej z 2011 r, ani też zlecać osobie nie mającej takich uprawnień, bez względu na miejsce pobytu pacjenta?

#23  2019.04.03 09:52:59 ~do 21

A czy oni nie przejęli czynności pielęgniarskich po felczerach?

#24  2019.04.03 15:52:50 ~jakaś

Nidy rydy :-) Myślą, że pielęgniarki powstają przez pączkowanie? Będzie jeszcze gorzej, bo pracujące emerytki nie uciągną tego wozu. Za rok, dwa, góra trzy całkowicie wszystkie szpitale odczują tragicznie brak i nieuszanowanie pielęgniarek. To się zemści. Strach, że my wszyscy to odczujemy, bo my też potencjalne pacjentki.

#25  2019.04.04 04:41:08 ~do 22 i 13

Do 13 - co to znaczy, że student nie ma prawa wyrażać w grzecznej formie swojego zdania ? Nie dziwię się teraz dlaczego zaraz po studiach nie ma młodych pielęgniarek. Z z takim wrednym, niereformowalnym oraz uwsteczniającym podejściem zostaną zaraz same pielęgniarki 50 plus. Lekarze tak się nie zachowują w stosunku do młodszych kolegów i ciekawe, dlaczego to oni mają szacunek a pielęgniarki nie ? Do 22 Rozumiem, że 22 nie uczyła się praktyki na praktykach tylko sama urodziła się już pielęgniarką z dyplomem - taki geniusz. Radzę nie używać paragrafów bez uwzględnienia logiki, bo to żałosne. Można wykonywać czynności pielęgniarskie ucząc się zawodu pod kątrolą pielęgniarki z PWZ.

#26  2019.04.04 04:42:37 ~25

Sorry, kontrolą, rzecz jasna.

#27  2019.04.04 04:45:18 ~do 16

Do 16 - co to znaczy, że student nie ma prawa wyrażać w grzecznej formie swojego zdania ? Nie dziwię się teraz dlaczego zaraz po studiach nie ma młodych pielęgniarek. Z z takim wrednym, niereformowalnym oraz uwsteczniającym podejściem zostaną zaraz same pielęgniarki 50 plus. No teraz już jest logicznie, sorry taka godzina :)

#28  2019.04.04 12:30:09 ~Felczer78

Kocham Was szanowne Panie/Panowie pielegniarki/rze. Otwieram ten portal robię sobie popcorn i czytam))))) Co tam jak zlecenie jest od lekarza. Wyobraźcie sobie, że zlecenia wydaje wam mgr, lic. Felczer o zgrozo po szkole średniej, a wy je musicie wykonać oooooo zgrozo. Ludzie wybraliście ten zawód świadomie jak mniemam. Są określone kompetencje i uprawnienia wynikające z ustaw. Jad ociekacie Jadem i frustracją, jako środowisko i grupa zawodowa nie istniejecie. Uczcie się od lekarzy, policjantów, nauczycieli, taksówkarzy.

#29  2019.04.04 12:37:10 ~Felczer78

Ustawa o zawodzie Felczera. Felczer to zawód zbliżony do lekarza pod względem uprawnień. http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp? id=WDU19500360336

#30  2019.04.05 10:24:37 ~do 28

Masz rację, powszechnie dostępne są nasze zakresy obowiązków, mamy taka samą ochronę prawną co felczerzy, czy lekarze.Dlaczego instytucje nie egzekwują ochrony naszej praktyki? Dlaczego osoby nie posiadające ustawowej zgody państwa wykonują czynności wprowadzone do naszej praktyki np. mycie chorych? Jaką rolę w tym procederze odgrywają izby ?

#31  2019.04.05 12:04:23 ~#

Lecz się

#32  2019.04.05 13:59:37 ~*

Hmmm, dlaczego?

Dodaj komentarz