Pielęgniarki – tyle ministerstwo wydało na reklamę pielęgniarstwa.

1 min czytania
AktualnościWynagrodzenia pielęgniarek
Pielęgniarki – tyle ministerstwo wydało na reklamę pielęgniarstwa.

Ministerstwo zdrowia reklamuje pielęgniarstwo

Interpelacja do ministra zdrowia w sprawie finansowania przez Ministerstwo Zdrowia kampanii reklamowych w mediach

Szanowny Panie Ministrze,

finansowanie kampanii reklamowych w mediach jest częstym narzędziem komunikacji instytucji publicznych ze społeczeństwem. Ważne, by były one kierowane do zróżnicowanych grup odbiorców, a ponoszone na nie koszty osiągały założone efekty. W sytuacji trudności gospodarczych państwa kluczowe jest takie wydatkowanie środków, by nie budziło to żadnych wątpliwości opinii publicznej.

Dlatego też chciałabym zapytać:

1. W jakiej wysokości środki finansowe zostały przeznaczone w roku 2019 i 2020 na kampanie reklamowe, produkcję i emisję spotów, programów w telewizji publicznej i radiu publicznym? Czego dotyczyły ww. kampanie? Co wchodziło w ich skład?

2. Gdzie poza TVP i Polskim Radiem Ministerstwo kierowało płatne kampanie społeczne i ważne ogłoszenia lub reklamy oraz ile na te kampanie w poszczególnych mediach/nośnikach wydano?

Ministerstwo odpowiada w sprawie reklamowania pielęgniarstwa

Warszawa, 06 stycznia 2021

Pani
Elżbieta Witek
Marszałek Sejmu
Rzeczypospolitej polskiej
Szanowna Pani Marszałek,

w związku z interpelacją Pani Posłanki Pauliny Henning-Kloski, przekazaną
w dniu 15.12.2020 r. w sprawie finansowania przez Ministerstwo Zdrowia kampanii
reklamowych w mediach, proszę o przyjęcie poniższych informacji.

Środki finansowe przeznaczone na realizację kampanii społecznych, produkcję
i emisję spotów społecznych oraz programów wyniosły między innymi:

(…) – ok. 530 tys. zł: organizacja kampanii „Stawiam na przyszłość” realizowanej w ramach
projektu "Rozwój kompetencji pielęgniarskich" współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza
Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Celem kampanii było prowadzenie działań
informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych na rzecz promocji zawodu pielęgniarki
i położnej. (…)

żródło: sejm.gov.pl

Wybrał: Mariusz Mielcarek 

Komentarze

Oceń artykuł

Średnia ocen: 1 / 5. Ilość głosów: 1

Bądź pierwszym, który oceni wpis

9099 artykułów

O autorze

Czynny zawodowo specjalista w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii. Były członek Okręgowej i Naczelnej Izby oraz delegat na Zjazd Krajowy samorządu zawodowego. Założyciel Ogólnopolskiego Portalu oraz Gazety Pielęgniarek i Położnych.
Artykuły
Zobacz także
Aktualności

Pielęgniarki: Czy sformułowanie „podkuć” jest obraźliwe? Opinie.

1 min czytania
Słowo „podkuć” które odnosi się do założenia wkłucia obwodowego jest bardzo często używane przez pielęgniarki. W artykule pt. Cztery pielęgniarki nie mogły…
AktualnościUprawnienia pielęgniarek

Pielęgniarki – pani w izbach zdecyduje.

2 min czytania
Cała ta sprawa to kolejny przykład, na wykonywanie przez izbę nikomu nie potrzebnych zadań. W artykule z dnia 27 listopada 2025 roku…
Aktualności

Praca dla położnej. Pracodawca podaje widełki płacowe.

2 min czytania
Pracodawca zapewnia o licznych benefitach Firma medyczna z 25 letnią tradycją o ugruntowanej pozycji lidera w swojej branży, posiadająca sieć przychodni zdrowia…
Komentarze