Pielęgniarki: 60% płacy lekarza to nasza strategia!

Warunki pracy pielęgniarek i położnych.


Zobacz także:

PIELĘGNIARKI: 60% PŁACY LEKARZA TO NASZA STRATEGIA!

Zobacz także: 

Pielęgniarki: w sejmie o niesprawiedliwościach siatki płac. 

Gazeta Pielęgniarek - Decydenci: "pielęgniarki zarabiają już całkiem nieźle". 

Ministerstwo: brak pielęgniarek "wybrzmiewa dosyć głośno".

Senator: Cieszę się, że zawód pielęgniarki będzie bardziej popularnym...

Komentarze na pielegniarki.info.pl:

- Nasza strategia dla pielęgniarstwa: 60% pensji lekarza - ze zróżnicowaniem kwalifikacji czyli specjalista itd, urlop co 3 lata 60 dni płatny na podratowanie zdrowia po 10 latach pracy, emerytura po 25 latach pracy, poprawa warunków pracy czyli przerwa na śniadanie, stołówka zakładowa itd, personel pomocniczy, transportowy itp. czyli reorganizacja zakresów obowiązków. Dopisujcie co jeszcze, bo to co sobie wymyślili tam na górze jest oderwane od rzeczywistości.

- I niech nasze Związki Zawodowe, Izby Pielęgniarskie nauczą się postulatów napisanych powyżej jak mantry i szybko wcielają je w życie, tego chce środowisko pielęgniarek. 6 dni urlopu szkoleniowego to żadna zachęta, takie pomysły wsadźcie sobie w buty, my w szpitalach tymi pomysłami czujemy się obrażone, jak można wymyślać takie głupoty i cieszyć się z wielkich zasług. Nauczyciele mają bezpodstawne urlopy zdrowotne, 18 godzin pracy tygodniowo, dużo wolnego, a dlaczego nie my? Policja, ochrona, strażacy wcześniejsze emerytury, dlaczego my tez nie? Ale te że Związków i Izb nie odezwa się, bo są zahukane, zastraszone, boja się własnego cienia, aby się nie narazić, wymyślają współczynniki pracy krzywdząc swoje środowisko i 6 dniowe urlopy szkoleniowe zbędne. Biorąc pod uwagę czas kursów, szkoleń specjalizacyjnych to ta ilość 6 dni urlopu jest śmieszna.To, że pielęgniarki nie uciekają za granicę to dlatego, że jest Brexit. Ale rozglądają się badają rynek, Niemcy, Szwajcaria, Francja i będą wyjeżdżać-nikt wam za przywilej 6 dni urlopu szkoleniowego w tym kraju pracować nie będzie. Denerwują mnie z tym obchodzeniem konkretnych postulatów... Panie Mariuszu, proszę je zapytać dlaczego tak robią, niech się wypowiedzą na tym portalu, o co chodzi, niech nas uświadomią dlaczego Związek Zawodowy jeszcze z jakimi postulatami nie wyszedł?

- Popieram, dopisuję do powyższego warunki szkodliwe.

Zobacz inne komentarze oraz komentowany artykuł

Wybrał: Mariusz Mielcarek


Komentarze użytkowników

#1  2019.08.16 08:51:57 ~Piel.

Super, super - ruszajmy po swoje!

#2  2019.08.16 09:06:23 ~Nikt

Nasze środowisko niech się obudzi.niech się zjednoczyć.a nie kłóci się o wykształcenie.bo ci co przy biurkach tworzą ustawy.wiedza w jaki sposób nas skłócić i skutecznie to robią.bo skłóconym społeczeństwem dobrze się manipuluje.

#3  2019.08.16 09:17:45 ~Ojtam

A skąd ta pewność? A może to wiedza nabyta w ramach kształcenia albo cecha genetyczna?

#4  2019.08.16 09:30:25 ~Ojejku

Ustawowym zadaniem samorządu p i p jest Art. 4.ust1 pkt. 1sprawowanie pieczy nad należytym wykonywaniem zawodu. Czy samorząd p i p egzekwuje zakaz wykonywania czynności należących do praktyki pielęgniarki ( np. te wskazane w zakresach obowiązków pielęgniarek odcinkowych) przez osoby nie mające ustawowej zgody państwa, czy też osoby im zlecające?

#5  2019.08.16 10:22:56 ~G.

Nie wiem kto pisał tą "strategię" ale to jest oderwane od rzeczywistości a pomysły niemalże z kosmosu .nie dziwię się że nas pielęgniarek nie traktują poważnie, wystarczy poczytać komentarze co drugi jest .

#6  2019.08.16 13:03:04 ~Jolita

Jeslo ktos pisze ze powyższe postulaty są oderwane od rzeczywistości.z cała pewnoscią nie nalezy do Naszego Środowiska.dorzućmy. choroby zawodowe i szkodliwe warunki pracy(nocna zmiana,praca przy komputerze-wielogodzinna,dźwiganie chorych,stres itd.)

#7  2019.08.16 13:51:05 ~Ich

Od lat pracuję za granicą ale śledzę portal od jakiego czasu. Bardzo podobają mi się postulaty napisane w artykule. Trzymam za was kciuki. Walcz ie o swoje!

#8  2019.08.16 14:04:12 ~Gosc

Najlepiej odrazu dajcie pielęgniarkom po 100 000 zł za pierdzenie w stołek i picie kawy, a pacjent jak zlany i brudny chodził tak będzie chodził bo przecież pielęgniarki nie są od tego. Pracuje z tym środowiskiem i widzę ich pracę, żenada.

#9  2019.08.16 14:13:05 ~xx..

Pielęgniarki zawsze walczyły,ale między sobą i to chyba tylko na tym portalu.Nigdzie więcej.Zawsze czekały,że ktoś zrobi to za nich.Będzie co będzie,jak zawsze bez udziału pielęgniarek.Co pan wymyśli pielęgniarki przyjmują.I kłócą się nadal.Tak to wygląda.

#10  2019.08.16 14:27:26 ~Do 8

Spadaj żałosny trollu pierdzieć w swój stołek na portal "swojego środowiska" i tam błyskaj tymi cennymi przemyśleniami!

#11  2019.08.16 14:32:09 ~do 8

Że co? Jak pacjent gościu chodzi to powinien sam się umyć. Nie sądzisz? Tak wygląda własnie nasze, roszczeniowe społeczeństwo. Pacjent chodzący chciałby, żeby mu jaja umyła pielęgniarka. A zamiast pić kawę powinna pacjentowi uświetnić czas tańcem na rurze. No, koleżanki, wyłapujcie chodzących pacjentów po korytarzach i wciągajcie ich pod prysznic, bo faktycznie - czasami się nie myją i cali śmierdzą. W domu im to nie przeszkadza, ale w szpitalu mu to przeszkadza. Tak, tak, gościu, dalej pracuj, dalej obserwuj.

#12  2019.08.16 14:42:12 ~wyp.8

To jest wypowiedź kierowana niskimi pobudkami,zazdrością,nic innego.

#13  2019.08.16 15:11:20 ~Do 8

Pełna zgoda, ja jeszcze dodam, że te co opuszczają tzw. uczelnie z roku na rok są głupsze

#14  2019.08.16 15:16:03 ~Gość

Żenujące postulaty. Pielęgniarki chciałyby zarabiać więcej od lekarzy bo uważają się za najważniejsze, a jak toś pisze niepochlebny komentarz to od razu krzyczą, Najlepiej żeby pielęgniarki nic nie robiły, wyslugiwaly się personelem pomocniczym ale żeby dać im dużo kasy bo im się należy, pytam za co? Mało zarabiają! Jak za mało to zmienić zawód na produkcję tam zarobią więcej. Rozbestwione towarzystwo.

#15  2019.08.16 15:23:27 ~Piel

Do 14. Zmień ty żałosny, niespełniony człowieczku, to ci żal przestanie dupę ściskać. Szkoda czasu na dysputy z kimś albo lepiej czymś takim.

#16  2019.08.16 15:27:55 ~Gość

Do 15, żałosny człowiekiem jesteś ty i jakim płaskim to szok pisząc takie rzeczy i ktoś taki ma robić chociażby toaletę pacjentowi? Nie wspomnę o niczym więcej, zanada, na produkcję tam zobaczysz co znaczy praca

#17  2019.08.16 15:28:34 ~Gk

Właśnie się dowiedziałam że po 20 latach przepracowanych na bloku operacyjnym w szpitalu ostrodyzurowym ale na kontrakcie nic mi sie nie nalezy nawet emerytura na 55 lat

#18  2019.08.16 15:48:29 ~51?

To po co się wikłałeś w ten typ zatrudnienia?

#19  2019.08.16 16:11:19 ~nn

Fragment o nauczycielach był nie na miejscu. Bzdura za bzdura. Dotego gdy wy strajkowalyscie mialyscie poparcie nauczycieli, gdy nauczyciele strajkowali pielęgniarki siedziały cicho.

#20  2019.08.16 16:13:11 ~do 16

Jaka produkcja produkuje takich debili?

#21  2019.08.16 16:21:51 ~Tom Ry MD

Powinno się płacić za procedury wykonane a nie za to że jestem pielęgniarką czy lekarzem.

#22  2019.08.16 16:31:47 ~do21

Czy procedury przewidują realizację Ustawy o p i p? A wszczególości sankcje za jej złamanie?

#23  2019.08.16 16:34:50 ~Aga

Zastanawia mnie, czemu nie dostajemy posiłków regeneracyjnych. Większość personelu medycznego pracuje po 12-24 godziny. Jedzenie przynosimy z domu, nieraz trzymamy z jedzeniem pacjentów. W szpitalnej stołówce jedzenie jest drogie jak na nasze zarobki.

#24  2019.08.16 16:58:59 ~Piel

Wiele lat temu pracodawca w szpitalu w którym pracuje zabrał nam 13 pensję. Jak jest w innych szpitalach? Chciałabym aby nam chociaż wypłacili 13- tke jak w innych zakładach pracy.

#25  2019.08.16 17:40:07 ~Ewa

Do 14, 16 słyszałeś gościu jak wąż Sssssssssss-czy z tond. Na produkcję!

#26  2019.08.16 18:06:55 ~Do 16

Spadaj na drzewo banany prostować produkcyjny trollu!

#27  2019.08.16 18:14:17 ~do # Ewa

Z tond? kobieto, obrażasz nasze środowisko! Matury nie masz?

#28  2019.08.16 18:40:45 ~Maria

Do 8 Pacjent,który sam chodzi,to pójdzie i sam się umyje,chodzący w pampersie nie chodzi. I przestań już o tej kawie. A ja jestem pacjentem i to co piszesz to żenada.

#29  2019.08.16 19:25:59 ~Agata

Przyłączam się do postulatów podanych w tym artykule.Wbrew pozorom to niegłupi pomysł z tymi wcześniejszymi emeryturami.Albo urlopem zdrowotnym.Mnie by to nawet zachęciło do zawodu.Popieram.Pracuję na ZOLu. Nie podoba mi się że nie mamy norm pielęgniarskich.

#30  2019.08.16 19:28:11 ~Ewa

Do 27 Sorry -stąd-pośpiech zrobił swoje. Mam nie tylko Maturę!

#31  2019.08.16 19:41:23 ~Xxx

Pracuje w szpitalu i widzę jak pracują pielegniarki. Święte krowy ważniejsze od lekarzy. Siedzą piją kawe, opryskliwe zero empatii do pacjentow. Najlepiej siedzieć nic nie robić pić kawę i żreć to by było najlepsze i wiecznie im malo pieniędzy. Wszystko z laską robią nieraz jak widzę jak zachowują i zajmują się pacjentami to jest karygodne. Weźcie się do roboty w końcu a nie siedzicie i kawę tylko pijecie !

#32  2019.08.16 20:07:46 ~???

Do wszystkich miernot wchodzących na nie swój portal .Proszę swoich kompleksów nie leczyć ubliżając pielęgniareką. Wezcicie się za jakąś pożyteczną pracą np.sprzątanie,a tak nawiasem mówiąc kawy nie lubię.

#33  2019.08.16 20:12:45 ~Gość

Nieroby! Za robotę się zabierzcie, a nie wiecznie wam mało. Jak Rumuny- dej i dej, a może tak się pacjentem zająć. Jedna drugą by utopiła w łyżce wody-proste baby, a ambicje.

#34  2019.08.16 20:14:27 ~???

Pielęgniarką

#35  2019.08.16 20:24:39 ~Piel

Do 31 Co wy k.a z tą kawą? Macie jakąś obsesję czy co? A co to kawa to napój zakazany dla pielęgniarek? Wy jej nie pijecie? Nie "żrecie", nie sikacie, nie robicie kupy, nie macie przerwy w pracy? Czy tak samo przypieprzacie się do nauczycieli, policjantów czy pracowników w urzędach? 31 pracujesz w szpitalu jako kto? Salowa czy opiekun? Myślałby kto, że wam robota pali się w rękach i rąbiecie bez żadnych przerw na posiłek, na tę nieszczęsną kawę czy wyjście do toalety? Skoro pielęgniarstwo to taki super zawód, skoro patrzycie na niego z taką zawiścią, to wyślijcie na te łatwe studia, a potem do lekkiej pracy w szpitalu wasze żony, córki, wnuczki. Niech też zostaną tymi " świętymi krowami", którym wypomnicie każdy łyk zimnej kawy, które nic nie robią, tylko siedzą, żrą ciasta albo czekoladki pokryte białym naotem od "wdzięcznych" pacjentów i ich roszczeniowych rodzin, co to uważają, że pielęgniarki w mig zmyją miesięczny brud i obetną zagrzybione paznokcie i żądają za to coraz wyższych pieniędzy. Karygodne jest to, co takie trolle jak Gość czy Xxx wypisują na temat pielęgniarek, a potem, kiedy sami są pacjentami, to oczekują od nas empatii i traktują jak służące. Do waszych wiadomości - będę nadal pić kawę w pracy, będę nadal spokojnie spożywać posiłki jak każdy inny pracownik innych zawodów i będę spokojnie pracować- nie zapierd.ć - zgodnie z przepisami bhp i oczekiwać godziwej płacy, a nie jałmużny za swoją pracę. Rzygam tym zawodem w tym popapranym kraju i odradzam go każdemu, ale jeśli już ktoś go wybierze, to musi być odporny i asertywny, żeby takie elementy typu Gość czy Xxx nie weszły na głowę i nie traktowały jak popychadło.

#36  2019.08.16 20:27:20 ~...

Pielęgniarki- takie niby wyszkolone a ekg nie potrafią zrobić, bo wszystkie na automacie robią i mają problem

#37  2019.08.16 20:34:21 ~andzia

Zgadzam się z #35,niestety żal wszystkim żeby pielęgniarka lepiej zarabiała. Do lekarza idą prywatnie siedzą po 6 godzin na poczekalni,walą po 200 stówy za wizytę (za spojrzenie w kierunku pacjenta)i nie wyzywają i płacą bo lekarz to niczym Pan BÓG,a pielęgniarce całe życie urągać. Czy my nie mamy prawa godnie zarabiać i żyć , a gdzie jest napisane że nie mam prawa walczyć o swoje no pytam gdzie. a przyjdzie jeden z drugim do szpitala i wymagania stawia,a dalej w .będę pić kawę i będę jeść bo na to pracuję i wolno mi jak każdemu i wara ode mnie i każdej z nas ,a zająć się swoimi DUPAMI najwyższy czas i pilnować siebie,czy tak rzetelnie pracujecie

#38  2019.08.16 20:36:27 ~andzia

Do #36 EKG robię na ręcznym i nie oceniaj wszystkich jednakowo bo i ty będziesz do złego wora wrzucony/a i ciebie też ktoś w pracy ocenia i zawsze o tym pamiętaj

#39  2019.08.16 20:41:22 ~Do 36

Ty się lepiej módl, abyś kiedyś w razie potrzeby trafił na doktora, który to ekg "zrobione przez pielęgniarkę na automacie"- będzie umiał odczytać. I co jeszcze miernoto wymyślisz na poczekaniu, żeby tylko dowalić pielęgniarkom? Że nie umieją wyciąć wyrostka czy zrobić bypassów? I co ci jeszcze ślina na język przyniesie? Co ci się jeszcze uroi w tym małym rozumku?

#40  2019.08.16 20:43:47 ~Icek

Na wasze pensje składają się podatnicy , więc każdy ma prawo tu przyjść i komentować. Ja osobiście wchodzę na wiele portali branż opłacanych z budżetu i widzę , że u was większe płace wcale nie przekładają się na jakość wykonywania pracy i w tym jest problem ( nie wiem u kogo bardziej , ale najbardziej to na pewno wojskowi przodują w dziedzinie udawania) .

#41  2019.08.16 20:49:16 ~Icek

A co do opłacania prywatnie lekarzy to , gdyby zlikwidować tak z 3/4 leków wyłącznie na recepty to te kolejki skróciłyby się w mig

#42  2019.08.16 20:54:46 ~andzia

Do #40 mam swoja pensję a nie dzięki podatnikom, a na twoją napewno składają się podatnicy więc oceniasz też i siebie

#43  2019.08.16 21:08:58 ~Do 40

Śmieszny Icku Ficku czy jak cię tam zwał- możesz nam zdradzić, kim ty jesteś z zawodu i czy na twoją pensję nie składają się podatnicy? Czy według ciebie pielęgniarki nie płacą podatków, nie są też pacjentami? I kto ci dał prostaku prawo do tego, żeby oceniać pracę pielęgniarek? Skoro jesteś taki mądry, to może zdradzisz tu na portalu miejsce swojej pracy, żeby każdy mógł ocenić jej jakość i to, czy twoja pensja jest adekwatna do tego, jak pracujesz? Dam ci jedną radę - odwiedź portal dla psychiatrów, może ktoś ci pomoże.

#44  2019.08.16 21:13:12 ~Gość

Andzia jak masz swoją pensje to co cię obchodzą postulaty związków zawodowych ? Prawda jest taka że z was tacy fachowcy jak z koziej dupy trąba haha :)

#45  2019.08.16 21:14:23 ~Gość

Prymitywne babska

#46  2019.08.16 21:17:15 ~Do 45

Powiedział prymityw. Puknij się w łebek i zapytaj - kto tam?

#47  2019.08.16 21:43:08 ~An

Przestańcie się tak obrażać, wyzywać. Wstyd!

#48  2019.08.16 22:00:35 ~Piel

Nie reagujcie na komentarze tych niedorobionych stworów, to są bezmózgowce. Ten nieszczęsny Icek uważa, że jak więcej zapłacą to powinnyśmy wydajniej pracować, co za tok myślenia. Idioto i pieniądze nie pomogą jak nie ma komu charować, jesteśmy w większości kobietami, a za dużo to i koń nie pociągnie

#49  2019.08.16 22:03:55 ~???

Do icka Też płacę podatki.Z moich ciężko zapracowanych pieniądzu Rząd daje innym np świadczenie 500+ .Nie upoważniona mnie to jednak do wchodzenia do domów beneficjentów 500 +.bez ich zgody

#50  2019.08.16 22:20:53 ~An

Przestańcie z tymi komentarzami "niedorobione stwory, bezmózgowce itp. To nie wypada, otrząśnijcie się!

#51  2019.08.16 23:08:27 ~Lech

Miłe Panie. Stawiajcie twarde żądania, jeżeli teraz niczego nie ugracie ! to już nie ugracie nic. Taka jest prawda

#52  2019.08.16 23:26:59 ~Aga1234

Po pierwsze, to trzeba zmienić rządzących w Związkach Zawodowych, bo narazie to zabierają a nie dają. 1200zl do podstawy, w sumie prawie dwa lata, bo w 2020r zabierają. Już nie wspomnę że miało być 1600 zł. Wymagania co do pielęgniarek coraz wyższe ale od rządu, dyrektorów Nic nie dostajemy. Czas na zmianę albo rezygnację z zawodu, bo kto wytrzyma! W Biedronce i Lidlu podobne zarobki a odpowiedzialności za ludzkie życie nie ma! Więc po co się stresować!

#53  2019.08.16 23:40:31 ~Położna

Znam sprzątaczki w innych zakładach,które zarabiają więcej niż ja w szpitalu.

#54  2019.08.17 01:36:55 ~beg

Mam propozycję dla wszystkich urągających moim Koleżankom i Kolegom po fachu; złóżcie podania na studia pielęgniarskie! Skończcie te studia,podejmijcie pracę i pokażcie jak powinna pracować pielęgniarka! Ludzie was potrzebują, bo nas pracujących w zawodzie obecnie jest coraz mniej! Wreszcie będziecie mogli wypić sobie kawkę i popracować w Polsce lekko,łatwo i przyjemnie! Niejeden z was jest pacjentem, na którego My pracujące pielęgniarki płacimy ze swoich składek i podatków.Tak,tak! Chyba nie wszyscy z was pacjentów wiedzą, że ktoś musi pracować, żeby inny mógł chorować! Nie jestem złośliwa względem ludzi rzeczywiście chorych i cierpiących(im można dużo wybaczyć),ale wszystkich,którzy są chorobliwie złośliwi,a jedyną ich "pracą" jest wymyślanie i publikowanie na forach pielęgniarskich obraźliwych i urągających tekstów! Dziewczyny! Nie dajmy się wciągać w nic niewnoszące dyskusje tym wszystkim prowokatorom! Pokażmy klasę! Nic tak nie wkurza, jak ignorowanie takiego "eksperta od pielęgniarstwa"! Pozdrawiam!

#55  2019.08.17 08:11:43 ~do 54

Brawo!

#56  2019.08.17 09:06:46 ~56

Jak w szkole jest tak super, to nikt nie zabrania zostać pielęgniarką w szkole! Urlopy nauczycieli są tak samo bezpodstawne, jak prawdziwe są opowieści o pielęgniarskich kawkach i czekoladkach w dyżurce. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma!

#57  2019.08.17 09:19:58 ~andzia

Do #44 jestem dobra w tym co robię i nie oceniaj mnie bo mnie nie znasz ,najwidoczniej ty jesteś takim fachowcem jak z baraniego tryka flet

#58  2019.08.17 09:34:42 ~#gość

Kilka uwag drogie koleżanki.Po pierwsze nasze pensje w przeważającej ilości pochodzą z budżetu, na który składają się składki i podatki.Pielęgniarki, lekarze na nfz, nauczyciele, wojsko, policja, urzędnicy, posłowie pomimo, że płacą podatki, to jest to przelewanie z budżetu do budżetu. Ta grupa niczego nie wytwarza ani nie oferuje usług na otwartym rynku (choć niektóre z nas na nim pracują), jest potrzebna społeczeństwu, dlatego jest utrzymywana ze składek.Dlatego niejako społeczeństwo jest naszym "pravodawcą". Dwa - pacjent chodzący nie zawsze jest samodzielny, w taki sposób aby mógł dokonać toalety.Trzy -postulaty w mini artykuliku są nierealne i od czapy.

#59  2019.08.17 09:53:43 ~,,,,,,

Wszystko sie zgadza,tylko jedna pielęgniarka nie dźwignie pacjenta niesprawnego fizycznie.Dźwignij ciężar 100kg,a jeśli nie,to będziemy mieć pretensje dlaczego tego nie robisz,przecież bierzesz nasze pieniądze.Tak są traktowane pielęgniarki.Każe im robić,czego sami nie dalibyście rady zrobić.

#60  2019.08.17 10:19:40 ~Ewa

Do 33, 44, 45,58 debilu, debilu i jeszcze raz debilu oraz bezmózgowcu słuchaj jak wąż Ssssssssss -czy z tego Portalu!

#61  2019.08.17 10:52:35 ~Do 58

Spadaj "koleżanko" zza biurka z tymi wypocinami. Rzygać się chce od twoich "mądrości od czapy" popaprańcu!

#62  2019.08.17 11:46:18 ~58

To, że nie niczego nie wytwarza nie znaczy ze nie tworzy specjalistycznych usług. Państwu po prostu musi zależeć by byli nauczyciele, lekarze, pielęgniarki i służby mundurowe bo to koniecznie by ludzie żyli. Istnieją przecież możliwość własnych działalności i pracy komercyjnej :lekarze, pielęgniarki, nauczyciele. To nie społeczeństwo jest pracodawca, bo i my płacimy te same składki zdrowotne na siebie samych. Pacjentom powinno zależeć by ktoś pracował w tych profesjach za wszelka ceną, a nie po kosztach byle by interes się trzymał. Jak idziesz do fryzjera to też płacisz za usługę i chcesz by zrobił to najlepiej jak umie, nie zawsze będziesz zadowolony z usługi bo inaczej sobie to wszystko wyobrażasz. tak jest i w tych zawodach.

#63  2019.08.17 12:07:20 ~Betti

A może tak zmienić osoby które nas reprezentują tam na górze a raczej nie reprezentują i dbają o własne interesy.

#64  2019.08.17 12:15:14 ~,,,,,

Gdyby pielęgniarki zażądały od pracodawców warunków do przestrzegania wszystkich procedur,to połowa placówek przestałaby istnieć.

#65  2019.08.17 12:30:48 ~do 58

Jeśli nie jesteś pielęgniarką to nie dyskutuj,bo się na tym nie znasz.A jeśli pielęgniarką,to cierpisz na rozdwojenie jaźni.Może ktoś Cię skrzywdził.

#66  2019.08.17 12:35:05 ~Student

Pielęgniarek/pielęgniarzy do 10 lat w Polsce nie będzie. Połowa mojego rocznika kształci się na eksport, uczą się już teraz niemieckiego, angielskiego medycznego. Nikt, nikomu łaski nie robi, że zapewni pracę, bo w kraju, gdzie opłaty i żywność są na poziomie krajów zachodnich, nikt po studiach nie będzie harował za 600 euro na miesiąc. Decydenci są zupełnie odrealnieni, nawet gdyby otworzyli 200 szkół pielęgniarskich i jakimś cudem je zapełnili 15 tyś studentów rocznie (co przy niżu demograficznym jest nierealne) to i tak te osoby nie podejmą pracy w Polsce za jałmużnicze pensje, w warunkach urągających pracy człowieka w XXI wieku i z feudalną hierarchią zawodową, gdzie lekarz jest bogiem a teraz w dodatku z prokuratorem nad głową.

#67  2019.08.17 13:42:25 ~Do 66

Uciekajcie młodzi jak najdalej od tego bagna. Szkoda życia na taki zawód. Gdyby można było cofnąć czas.

#68  2019.08.17 13:57:40 ~66

A jak bedzie mozna jezdzic do usa.

#69  2019.08.17 14:30:58 ~Student

Już można jeździć do USA na wizie pracowniczej. EPSN Workforce Poland (sieć prywatnych szpitali) poszukuje Pielęgniarek różnych specjalizacji: Ogólne, Operacyjne, Chirurgiczne, Onkologiczne, Anestezjologiczne) do pracy stałej (zielona karta - pobyt stały). Nasz Klient posiada 85 placówek w 20 lokalizacjach (m.in. Texas, Nowy Meksyk, Arizona, Wirginia, Indiana oraz wiele innych). Nie ma to jak internet i PWZ ważne na całym świecie ( angielski medyczny w toku nauki), wy decydenckie "ćw.ki", które zostały mentalnie w głębokiej komunie.

#70  2019.08.17 15:54:07 ~do 69

Już można sobie wyrobić łatwo europejską legitymacje zawodową w całej europie. Z czasem pewnie jak USA otworzy drogę i tam będzie łatwiej o szybka nostryfikacje i wyrównanie różnic programowych.

#71  2019.08.17 16:26:12 ~71

W USA to polskie PWZ+ specka=opiekun medyczny

#72  2019.08.17 16:31:10 ~do 70

Nowa LPN (Licencjonowana Praktykantka Pielęgniarstwa) zarabia $23 na godzinę. Nowa RN (Pielęgniarka Dyplomowana) $26. Doświadczona LPN w stanie New Jersey może zarobić do $35, a doświadczona RN $60 – $80 na godzinę. Aby zdobyć wykształcenie LPN należy poświęcić co najmniej 2 lata, które dają dyplom. Niestety nie wszystkie stany pozwalają LPN pracować w szpitalach, a jedynie w rehabilitacji albo domowej opiece. Dlatego wiele osób wraca do szkoły na kolejne 2 lata, żeby uzyskać tytuł RN. Polski dyplom z pielęgniarstwa na poziomie licencjatu jest honorowany w USA i traktowany na poziomie LPN. Na uzyskanie licencji RN potrzeba 2 lat i zdanego języka medycznego. Wyjeżdżając tam do pracy pracuje się w zawodzie ale nie w szpitalu, w którym potrzeba licencji RN, to logiczne i zrozumiałe.

#73  2019.08.17 16:32:10 ~do 71

Polskie PWZ jest honorowane w USA jako LPN.

#74  2019.08.17 17:15:22 ~Do

Asystentka pielęgniarska

#75  2019.08.17 17:36:08 ~do 62

Oczywiste jest, że są to usługi specjalistyczne.Ale w przeważającej części płatnw z budżetu. Tylko ci z nas, którzy mają prywatne praktyki i pacjenci za to płacą z własnej kieszeni przynoszą dochód do budżetu w postaci podatków i składek. Wszystkie zawody w budżetówce płacące podatki przelewają z jednej kieszeni budżetu do drugiej. To chyba jest jasne. Ten pieniądz pochodzi od społeczeństwa, od budżetówki również, choć wcześniej tam trafił też z budżetu państwa. Porównanie z fryzjerem jest chybione, bo nie płaci mu budżet państwa.

#76  2019.08.17 17:38:37 ~#gość

I jak tego nie rozumiecie, to ewidentnie, mówiąc językiem jaki tu się spotyka, tępe dzidy jesteście.

#77  2019.08.17 18:28:39 ~???

Do czego Ci to jest potrzebne,Ty o niebie,pielęgniarki o chlebie.Mów na temat,a jeśli nie wiesz o czym się tu mówi,to nie zabieraj głosu.To jest portal pielęgniarek.tematy dot.stricte tego zawodu.

#78  2019.08.17 18:41:05 ~do 76

Za pracę należy się zapłata,tak jest w umowie.Jak zadecyduje rząd,takie będą zmiany,a Ty nie masz nic do tego.Masz problem,zwróć się do odpowiednich instancji,a nie na tym portalu próbujesz zaistnieć.

#79  2019.08.17 18:42:25 ~do 76

Kto takiego ch.ma wpuścił na ten portal? A może lepiej, kto takiego ch.ma wychował?

#80  2019.08.17 20:34:47 ~#do 77 78

Mi do niczego. Natomiast większość środowiska oburza się postawą roszczeniową pacjentów i stąd wyjaśnienie. Portal jest otwarty, możecie wprowadzić logowanie za pomocą pwz ale ilość wyświetleń spadnie.

#81  2019.08.17 22:53:42 ~G.

Boże widzisz o nie grzmisz. 1-3 i 5-79

#82  2019.08.17 23:19:44 ~do 81

81 zapomniał o 13, 14,16, 31, 33, 36, 40, 44, 45 76? Jak wszyscy to wszyscy chyba, że 81 hipokryzją trąci i w obłudzie się tapla.

#83  2019.08.17 23:51:23 ~#83 do 8

Tak jak mgr w aptece nie jest od pracy na szmacie i szczocie,tak mgr pielegniarstwa nie jest od zmywania brudu z ludzi ,od tego są inne zawody pomocnicze.

#84  2019.08.18 00:25:56 ~Do 58#

Zgadza się,spoleczenstwo jest naszym pracodawcą,a takie grupy zawodowe jak nauczyciele,co malo pracują i duzo odpoczywają i nie wiem z czego ciagle sie lecza na tych płatnych,rocznych urlopach,policjanci i zolnierze z przywilejami i wczesniejszymi emeryturkami-to społeczeństwo,czyli też mnie nieźle doją.To jest ok ? Napisz mi na jakie ciężkie choroby zawodowe zapadają nauczyciele,że ja musze płacić za te ich urlopy zdrowotne ? Dlaczego ja muszę płacić zolnierzom za rachunki np. za jakieś zagospodarowanie sie w nowym miejscu zamieszkania. Dlaczego to ja, ciągle ja ? Może wreszcie ktoś niech zacznie za mnie placic ? przecież wszyscy płacimy podatki, a te podatki idą na przywileje dla innych grup zawodowych.A w drugą stronę to nie może działać? Bo sie przyzwyczailiscie,że zawsze pracowalysmy na dobre życie lekarzy,przywileje dla innych.Przyszedl czas,ze wreszcie chcemy pracowac na siebie,a nie ciągle na innych.Ubolewam,że nie mamy wsparcia w swoich Zwiazkach Zawodowych,Izbach Pielegniarskich,bo ci ludzie walczac o nasze interesy nie będą się narażać,bo mają ambicję pracowac np. w Ministerstwie Zdrowia,a wysuwając postulaty srodowiska,narażają się.

#85  2019.08.18 10:18:08 ~do 84

Siostra ma służyć innym.Taka misja.

#86  2019.08.18 10:36:18 ~do#84

I to jest słuszne podejście. Zabierzmy innym. Ja np uważam podobnie jak pani, że te przywileje zwłaszcza dla nauczycieli są bezpodstawne.

#87  2019.08.18 11:08:21 ~do 85

To sobie szukajcie siostry w zakonie, może będzie wam służyć ale na pewno nie za darmo, bo klasztory z czegoś też trzeba utrzymać a misja to wojskowa, taka np do Afganistanu, podobno też dobrze płatna. Siostra ma służyć, dobre sobie, powiedzcie to nowemu pokoleniu ludzi urodzonych po 2000 roku, to zabijecie ich śmiechem. To przez taką postawę społeczeństwa ten zawód wymiera, ewentualnie młodzi ludzie kształcą się na eksport, gdzie pielęgniarki postrzegane są jako personel medyczny, wysoko wykwalifikowany, z odpowiednimi predyspozycjami osobowościowymi tj. refleksem, odpowiedzialnością, opiekuńczością, spostrzegawczością, umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji (w stanach nagłego zagrożenia życia). Myślcie sobie dalej o siostrzyczkach pracujących za, co Bóg łaska, to nowe pokolenie polskich pielęgniarek odnajdziecie wszędzie ale nie w Polsce.

#88  2019.08.18 14:28:09 ~do 72

Wiedza z doświadczenia czy jakiegoś źródła? Ciekawe, jak to się ma np do RN w UK która chce zacząć prace w USA, czy też musi wyrównać 2 letnie różnice programowe i zdać NCLEX? Pielęgniarstwo w USA jest tym czego w u nas się nie zrozumie. tam pielęgniarki odciążają kompetencjami lekarza, natomiast LPN odciągają pielęgniarki? - Czy zgadzasz się z tym stwierdzeniem? Pozdrawiam.

#89  2019.08.18 15:59:02 ~QAZ

Kompletne oderwanie od rzeczywistosci. Lekarze, pielegniarki, nauczyciele, gornicy, mundurowka, politycy to najbardziej roszczeniowe, napastliwe, rozbestwione grupy zawodowe. Ciagle im malo. Pracowac im sie nie chce, a zarabiac by chcieli nie wiadomo ile. Maja sie za nadludzi, za uprzywilejowana kaste, za niesamowicie wybitne jednostki. W tym swoim przeroscie narcyzmu, samouwielbienie przekraczaja wszelkie granice. Gardza innymi ludzmi. Ludzie maja Was dosyc, Was wszystkich. Ja bym sie nie ograniczal w tej Waszej strategii. Niech bedzie wynagrodzenie zasadnicze 50.000 pln. No i do tego - dodatki za dyzury, prace w nocy, za ukonczenie przedszkola, szkoly podstawowej, szkoly sredniej, studiow, za picie kawy, premie, nagrody, 13-stki, 14-stki, 15-stki, jubileuszowki, stazowe, wczasy po grusza. Oczywiscie tez dodatkowa gratyfikacja za kazdy kurs i ukonczone szkolenie. Urlop wypoczynkowy 90 dni, wolne wakacje, ferie. Emerytura po 15 latach pracy. Tygodniowy wymiar czasu pracy 14 godzin. A w tym czasie jeszcze - przerwa na sniadanie, papierosa, kawe, na malowanie paznokci, na spanie, no i przerwa tez na lunch, no i podwieczorek. Stolowka zakladowa, zakladowy salon fryzerski, kosmetyczny, no i SPA. Wszystko za darmo, no i oczywiscie tez w godzinach pracy. Personel pomocniczy, transportowy, do wachlowania wachlarzem, no i specjalne osoby do rozwijania czerwonego dywanu przed Jasnie Szanownymi Wielmoznymi dr hab. mgr specjalistkami pielegniarstwa. No i co najmniej 2 tragarzy do przenoszenia w lektyce, zeby nasze Bostwa Pielegniarki czasami nie musialy stapac po tez ziemi, co chodza tez zwykli smiertelnicy. Ludzie maja Was juz dosyc. Rzygac sie chce! Przegladajac komentarze pod artykulami, to mozna stwierdzic, ze bardziej ludzko zachowywaly sie pielegniarki, ktore pracowaly razem z doktorem Josef Mengele w Auschwitz, niz Wy sie zachowujecie w stosunku do pacjentow.

#90  2019.08.18 16:15:51 ~Do 89

Skończyłeś już? Nie? To rzygaj dalej, a jak skończysz, to zaparz sobie melisy.

#91  2019.08.18 16:29:17 ~Do 90

Zejdz na ziemie! Od tego przebywania w stratosferze macie dysfunkcje mozdzku, wynikla z przedluzonego ostrego niedostatku tlenu.

#92  2019.08.18 16:34:19 ~do 89

Widzę ze takiemu popaprańcowi jak ty to już nic nie pomoże medycyna i wszystkie służby medyczne są bezsilne . Zamiast mózgu masz orzech włoski w głowie , czasy że pielęgniarki były tylko służącymi skończyły się z chwila wystąpienia u ciebie psychozy .

#93  2019.08.18 16:49:55 ~Do 88

Od 72 niestety jeszcze w trakcie studiów, ( bez PWZ) a bezcenna wiedzę czerpię z internetu a konkretniej z forów dla pielęgniarek i z tego czego się dowiem i zaobserwuję na praktykach. Nie chcę wprowadzać w błąd jeśli chodzi o NCLEX ale natrafiłem na źródła z których wynika, że wszędzie trzeba zdawać podobne egzaminy ( w krajach anglosaskich), w USA w szczególności - chodzi tu o zdobycie licencji, każdy ze Stanów w USA ma swoje odrębne przepisy, trochę to skomplikowane ale do ogarnięcia, przynajmniej polskie pielęgniarki na równi z filipińskimi sobie radzą ( zdolne są). Do 89 zmień psychiatrę, odstaw leki resortowcu bo ewidentnie szkodzą. Nie chcecie pielęgniarek, lekarzy, nauczycieli, mundurówki, to nie będziecie mieli, bo nikt za jałmużnę nie będzie wam w tym polishbangladeszu zaiwaniał. Mamy kapitalizm więc kasa, misiu, kasa, nie posmarujesz, nie pojedziesz, popyt kształtuje podaż - mówi to coś postkomunie.

#94  2019.08.18 16:59:43 ~a_

Koleżanki Pielęgniarki : od września zaczynają się wybory do regionalnych izb pielęgniarskich: NIE SPAĆ~! WYBIERAĆ OSOBY, KTÓRE WIDZĄ POTRZEBĘ ZMIAN W PIELĘGNIARSTWIE I SĄ W STANIE DĄŻYĆ DO POPRAWY SYTUACJI PIELĘGNIAREK! -info zaczerpnęłam z str.NRPiP.

#95  2019.08.18 17:08:53 ~Do 88 cd.

Od 72 i 93 Podaję link :https://www.ncsbn.org/exam-day.htm. Można przez googla przejść na stronę polskojęzyczną, gdyby była potrzebna ;)

#96  2019.08.18 17:48:51 ~Do 93

No wlasnie, mamy kapitalizm. Koszt wyksztalcenia pielegniarki, podliczajac wszelkie koszty edukacyjne (edukacja podstawowa, srednia i wyzsza) oraz inne oplaty i swiadczenia realizowane i zapewniane przez Panstwo, w zaleznosci tez od szczebla naukowego - to ok. 600-700 tys. zlotych (raport OECD). Oddaj te pieniadze, ktore Panstwo Polskie, czyli spoleczenstwo wydatkowalo, no i mozesz sobie po tych swoich dennych studiach jechac gdzie chcesz. Nikt nie bedzie za Toba plakal. Ale najpierw oddaj te pieniadze, ktore byly na Ciebie wydatkowane. Komuna sie skoczyla. Nie ma, ze cos mi sie nalezy za darmoche. Teraz wszystko ma swoja cene! Jesli nie masz pieniedzy, by to oddac. To musisz to odpracowac. Musisz to swoja praca odpracowac, odpracowac to co spoleczenstwo wydatkowalo na Ciebie. Musisz splacic swoj dlug spoleczenstwu. No i musisz zapierdalac w Polsce. Komuna sie skonczyla. Oddajesz forse misiu, albo zapierdalasz! Nie ma to, ze bierzesz kredyt, no i go nie splacasz. Musisz ten dlug spoleczenstwu splacic. No i splacic uczciwa, ciezka praca w Polsce. A pensje nie macie takie zle. Nie moze byc tak, ze pacjent szpitala jest calkowicie uprzedmiotowiony. Nie moze byc tak, ze pajent jest przedmiotem procedur medycznych, ze jest przewozony z sali do sali jak kloc drewna. Ze jest traktowany jak smiec. Zarowno pielegniarki, jak i sanitariusze calkowicie znieczulili sie na cierpienia pacjenta. Zadnej empatii, zadnego ludzkiego odruchu w stosunku do czlowieka. W ten sposob to doktor Josef Mengele w Auschwitz traktowal swoich pacjentow. Tak nie mozna! Wszyscy jestescie siebie warci - poslowie, senatorowie, lekarze, nauczyciele, pielegniarki, policjanci, gornicy. Spoleczenstwo tez chce godnie i sprawiedliwie byc wynagradzane. My mamy zapierdzielac za miske ryzu, a jasnie Panstwo miec zachodnie stawki. Wy tylko ciagniecie do siebie. Ciagle Wam malo. Chcecie wiecej i wiecej, wiecej. Jakas rasa Panow z Was. Jacys nadludzie. Czemu tak gardzicie ludzmi? Wiec jak oddasz te ponad pol miliona zlotych, to mozesz sobie wypierdzielac do tych swoich USA. Za te pieniadze, ktore zwrocicie, bez problemu sciagniemy personel medyczny z Ukrainy, Białorusi, Filipin, Indii, Nepalu. Nikt za Wami nie bedzie plakal. Tylko najpierw oddac kase! Komuna sie juz skonczyla. Nie ma tego, ze mi sie wszystko za darmo nalezy. Chyba rozumiesz, jak dzialaja prawidla ekonomii.

#97  2019.08.18 17:54:23 ~Do 88

Egzamin NCLEX w USA musi zdać każdy, kto chce mieć licencje, dotyczy także tubylców a nie tylko przyjezdnych. Co do różnic programowych, należy pytać u źródła, wiem, że filipińskie pielęgniarki jakoś to potrafią skrócić ale szczegółów nie znam. Pielęgniarki o najwyższym stopniu referencyjności w Stanach pełnią rolę felczerów ( lekarzami nigdy nie będą) choć podobno to też się zmienia, chodzi o inną możliwość modułowego kształcenia, aby uzyskać tamtejsze wykształcenie lekarskie dla doświadczonych pielęgniarek ( szybciej i taniej). Pielęgniarka o najwyższym stopniu referencyjności pełni rolę felczera ( Polakom tak lepiej to będzie zrozumieć), po prostu jej praca jest tańsza ( wykonywanie pewnych procedur medycznych zamiast lekarza) i tu należy upatrywać setna sprawy. Też pozdrawiam 88.

#98  2019.08.18 18:05:01 ~Do 96

Za swoje studia płacę sam, ignorancie gotówką i w formie 2 tyś godzin praktyk. Pełen szacun, bo żeś się naprodukował, biorąc pod uwagę ilość tekstu ( ale już nie jakość). Uważaj tylko żeby ci żyłka nie pękła. Ciekawe czy za swoja edukację płaciłeś sam frustracie, a jak nie to tez oddawaj, jak wszyscy to wszyscy. Ściągajcie sobie personel z całego globu tylko najpierw nauczcie go polskiego a z tym może być pewien problem. Mądrzejsi od ciebie próbowali tego numeru z ukraińskim pielęgniarkami, które się na nich wypięły i obecnie pracują legalnie w DE. Próbujcie z filipińskimi, jak im zaoferujecie amerykańskie lub australijskie stawki i nauczycie polskiego, to może je ściągniecie do Polski, choć osobiście szczerze w to wątpie. Skoro w tych zawodach tak dobrze w Polszy to proszę się przekwalifikować a porównywanie do doktora Mengele żałosne i obrzydliwe i świadczy co najmniej o bardzo poważnych problemach natury psychicznej. 96 nie pozdrawiam i żegnam ozięble.

#99  2019.08.18 18:09:42 ~Do 92

Na tym mi sie wydaje to polega. Na pomocy drugiemy czlowiekowi. Jest to zawod misyjny, sluzebny wobec spoleczenstwa. Ludzie przeciez wydatkowuja bardzo duze pieniadze, na utrzymanie tego systemu swiadczen zdrowotnych. No i w zwiazku z tym, jesli sie placi, to sie wymaga. Spoleczenstwo, jako platnik, nie interesuje, ze te pieniadze sa w systemie ochrony zdrowia gdzies po drodze marnowane. Nie mozna traktowac ludzi tak ja wiezniow w obozie Auschwitz-Birkenau. Tak jak byli traktowani pacjenci przez doktora Josefa Mengele. My jestesmy ludzmi, mamy swoja godnosc i prawa. A zarobki srednio ok. 6000-7000 brutto (wraz z wszystkimi dodatkami i innymi skladnikami wynagrodzenia) - sa godne i sprawiedliwe.

#100  2019.08.18 18:28:15 ~Do 98

Ja za studia magisterskie tez sam placilem. No i jestem w Polsce, no i pracuje dla Polski. Splacam praca w ten sposob swoj dlug wobec Naszej Ojczyzny. Place tez podatki, skladki ZUS i inne daniny. Dzieki temu Panstwo odzyskuje to, co we mnie zainwestowalo. Jakbym wyjechal z Ojczyzny do innego kraju, to bym oddal to co Polska we mnie zainwestowala. Bym nie mial z tym zadnych problemow. No i to powinno dotyczyc wszystkich - lekarzy, pielegniarek, inzynierow, informatykow, dziennikarzy. Wszyscy, to wszyscy. Wyjeżdżasz - to oddajesz. A Ty oddasz? Bo koszt studiow, to tylko niewielki ulamek tego, co Panstwo w ciagu calego Twojego zycia wydatkowalo na Ciebie.

#101  2019.08.18 18:33:16 ~96, 99

Spie.j niedorozwinięty czubie! Uciekłeś z psychiatryka? Prędzej ci kaktus na małym zakwitnie, niż będę przy tobie zapie.ć za miskę ryżu! Ani ja, ani żadna inna pielęgniarka czy pielęgniarz w tym kraju, nie jesteśmy ci nic winni! Już niejednego takiego idiotę spotkałam w swojej pracy i uwierz, że dałam sobie z nimi rady! Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz! Znasz to? To o twojej przyszłości. Mam nadzieję, że kiedyś ufajdasz się po same pachy, bo nikt nie poda ci basenu czy nie zmieni pampera, jak się w końcu nie przymkniesz. A służącą i popychadło to sobie zrób ze swojej żony, jak ci na to pozwoli żałosny ko

#102  2019.08.18 18:37:44 ~Cd do 101

Miało być żałosny komuchu. Widzę, że komentarz 100 pisze ten sam niedorozwój, co 88, 96 i 99. Lecz się na nogi, bo na łeb już za późno!

#103  2019.08.18 19:07:43 ~Do 100

Od 97 widzę, że jednak można inaczej dyskutować. Łaskawie odpowiem na powyższe pytania a nawet zarzuty. Po pierwsze: Konstytucja RP gwarantuje finansowanie edukacji na poziomie szkoły podstawowej i średniej, za studia większość i tak już płaci samemu. Łachy tu państwo polskie nie robi żadnej, w większości cywilizowanych państw, państwo gwarantuje dziecku edukację do ukończenia 18 r.ż. Po drugie, to nie państwo we mnie inwestowało tylko rodzice mnie utrzymywali (nie było wtedy programu socjalnego 500+). Po trzecie, mieszkamy w globalnej wiosce i mam prawo mieszkać, gdzie mi się żywnie podoba ( czyli tam, gdzie zostaną mi zapewnione najlepsze warunki do pracy, rozwoju i życia) Po czwarte, zarobkowa emigracja nie jest modna od wczoraj, wyemigrowało za lepszym życiem około 3 miliona Polaków przez ostatnie 15 lat. Po piąte i ostatnie, przedstawione zarobki przez szacownego inaczej interlokutora 99, to jak splunięcie w twarz, 4 tys brutto to mniej niż zasiłek na Zachodzie i wypłata pracownika na taśmie, a 6 tyś brutto, to mniej niż najniższa krajowa na Zachodzie ( dodatków już dawno nie ma). Za 7 tys brutto to pielęgniarka/pielęgniarz zaiwania 300 godzin/mc, dziękuję bardzo za takie życie. Mówimy o zawodzie, gdzie jest odpowiedzialność za ludzkie życie i zdrowie i gdzie odpowiada się przed prokuratorem za najmniejszy błąd.

#104  2019.08.18 19:16:52 ~D

Potwierdza sie, ze poslowie, senatorowie, lekarze, nauczyciele, pielegniarki, policjanci i gornicy, to najbardziej zadufane w sobie, aroganckie, impertynenckie, pogardliwe w stosunku do innych oraz nadete i roszczeniowe grupy zawodowe. W sposob jaki sie odnosza do reszty spoleczenstwa. Te inwektywy i wyzwiska. Sami sobie wystawiaja swiadectwo. Im sie wszystko nalezy, tylko z racji tego, sa niesamowici, wybitni - ze sa Rasa Panow, ze sa Nadludzmi. W tym swoim samozachwycie i egocentrycznym samouwielbieniu, tym takim pelnym pychy i wielkopanska niesamowicie, nadmiernie przerosnietym mniemaniu o sobie, zatracili juz wszelkie granice. Nie widza juz zwyklego czlowieka. Nie widza cierpienia pacjenta. Nie ma w nich empatii. Z tych swoich wyzyn zarozumialstwa i nadetosci, nie sa w stanie schylic sie i pomoc pacjentowi. Straszne, co to sie dzieje. Lepiej mi bedzie umrzec w domu, niz trafic do szpitala, gdzie Wy pracujecie. To teraz czekam na inwektywy i lwulgaryzmy pod mojej adresem. Pokazcie, na co Was stac!

#105  2019.08.18 19:21:01 ~Do 103

No wlasnie. My tu w Polsce wszyscy nedznie zarabiamy. W moim zawodzie tez w Europie mozna zarobic 4-5 razy wiecej. Wszyscy jestesmy w tej samej sytuacji. Ja sie pytam, dlaczego niektore grupy zawodowe czuja sie lepsze, no i uwazaja, ze powinni w Polsce zarabiac tak jak na Zachodzie. A inni, maja miec stawki takie jak na Ukrainie.

#106  2019.08.18 19:33:55 ~do 104

Do 105 Jakie to polskie, skoro mi źle nich inni też mają gorzej. Pytanie do rządzących tym krajem czemu nie zatroszczyli się o płace na poziomie państw zachodnich 30 lat po upadku komuny w Polsce? Do 104 Powtarzam zmień psychiatrę i odstaw te leki bo ewidentnie szkodzą, a takie uogólnienia, na te grupy zawodowe stosują tylko osoby z wielkimi problemami osobowościowymi, żałosny prowokatorze, może Pan Bóg spełni twoją prośbę ( to sarkazm najwyższych lotów) i uwolni ten portal od twojej obecności na nim ( choć tego tobie nie życzę, rzecz jasna ale licho nie śpi).

#107  2019.08.18 20:43:53 ~phi

Rodzice płaca podatki za swoje dzieci i one nie muszą nic oddawać. Zresztą śmieszne jest gadanie o oddawaniu czegokolwiek skoro większość polaków jest za zabieraniem innym w postaci 500+ ;)

#108  2019.08.18 21:24:18 ~Do 104

Tak się zastanawiam, co takiego złego zrobiły ci pielęgniarki, że piszesz takie brednie? Upuściły cię przy przenoszeniu z łóżka na łóżko? A może głupi Jaś jeszcze działa, albo lewatywa była zbyt głęboka? A może moczysz przez nie prześcieradło? Człowieku ty naprawdę jesteś chory na umyśle. Chciałabym spotkać taki egzemplarz na oddziale, a wtedy pokazałabym ci swoją empatię, oj pokazała:-) Moment byłbyś zdrowiuteńki!

#109  2019.08.19 11:33:25 ~Aga

Do 108 - Cały nasz oddział POPIERA CIĘ (PSK nr 1) super wpis!

#110  2019.08.19 11:54:45 ~Do 109

Pozdrawiam:-):-):-):-):-)

#111  2019.08.19 22:23:25 ~Julia

Portal powinien być grupą zamkniętą to opluwanie nas pielęgniarek jest okropne

#112  2019.08.19 23:05:14 ~do#Julii

Wtedy nigdy nie dowiedziałybyście się co o was myślą. Wiem, to mało istotne.

#113  2019.08.20 08:59:35 ~Do 112

Co mnie obchodzi, co o mnie myśli the.bill z niedorozwojem albo zaburzeniec psychiczny, nie mówiąc już o pełnej gamie różnej maści frustratów i żałosnych płatnych trolli. Inaczej to społeczeństwo będzie skamleć, jak za parę lat będą hurtowo zamykać placówki lecznicze.

#114  2019.08.21 08:21:41 ~do #113

To będzie społeczeństwo skamleć.Już nie udawajcie, że wam na społeczeństwie zależy. To jedynie argument aby wyszarpać kasę

#115  2019.08.21 20:41:24 ~do 114

Społeczeństwo to obchodzi mnie tyle, co ja obchodzę społeczeństwo.

#116  2019.08.22 01:20:48 ~Anna

PANIE MARIUSZU NAJWYŻSZY CZAS ZMIENIĆ ZASADY UŻYTKOWANIA TEGO PORTALU. Dostęp do niego powinny mieć tylko pielęgniarki i położne / na podstawie praw wykonywania zawodu / Nie chcemy czytać zajadłych komentarzy osób postronnych. Najwyższy czas to zmienić.

#117  2019.08.22 10:58:15 ~116

Tylko komentarze troli lub nie merytoryczne .

#118  2019.08.22 12:21:32 ~do 116

Z tego portalu korzysta tez dużo studentów pielęgniarstwa, dodawanie komentarzy powinno być po zalogowaniu w/g prawa wykonywania zawodu. Pozdrawiam

#119  2019.09.26 23:59:54 ~Anna

Powinnysmy byly pracowac z taka ochrona jak napisano na poczatku artykulu cale nasze zycie zawodowe.coz nie doczekam sie .schorowana fizycznie,pokrzywdzona psychika ,zylysmy marzeniami.i pozyczalysmy pieniadze bo nie starczalo do nastepnej pensji,pogardzane przez lekarzy ,rodziny szlysmy przez zycie zachowujac pozory,bo co mogla zrobic jednostka? nic.I bedzie tak jak sobie obliczylam do roku2034.Dlaczego? juz objasniam;mam 50 lat na emeryture przejde w 2029 czyli za10 lat po skonczeniu LM licea istnialy jeszcze 5 lat czyli teraz najmlodsze pielegniarki po LM maja 45 lat przejda na emerytury za 15 lat .i wtedy rozegra sie prawdziwy dramat! bo we Wroclawiu z dwoch LMwypuszczano corocznie300 pielegniarek.po likwidacji LM 300 w skali kraju konczylo licencjaty .Rzad to doskonale wie i sie nie spieszy ,poniewaz ich juz na stolkach dawno nie bedzie kiedy zacznie sie "apokalipsa"

Dodaj komentarz